Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Enig. Vi har en nabo så akkurat har fått en liten. Pappaen er ute å rugger og triller hele kveldene...men den tiden går jo så fort, selv om det er tøft når det står på. Husker selv... Huffffff så trøtt jeg var...nattammingen tok aaaaldri slutt, annenhver time i månedsvis. Hadde jeg fått tre t sammenhengende søvn var det fantstisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer A_K! Det var gode nyheter :) Fikk sove til nærmere 10 idag, mannen sto opp med sønnen siden jeg er så kvalm og sliten! Ser dere snakker om søvnrutiner, sønnen på 14 mnd har ALDRI sovet natta igjennom! Vi har hatt det svært tøft med store søvnproblemer i lang tid, men han står heldigvis alltid opp mellom halv 7 og 7! Virker så slitsomt med disse morgenfuglene som er oppe i 5 tida! Håper neste gang at jeg får en såkalt "sovebaby" på natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye A_K! :)

 

Her kom tanta i dag tidlig :( nesten en uke før tida. Syklus på bare 21 dager denne pp. Skikkelig dritt at den skal være så ustabil!! :(

Tanta dukket opp for alvor her og på morgenen ca en uke før tiden:-p hadde en syklus på 23 dager jeg. Jaja, greit å få bekreftet at systemet virker etter 3 år med spiralen på tross av ustabil syklus:-p

dritt med store smerter i dag da, når vi skal på åpen brannstasjon :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blendahvit test idag også. 4 dager før ikm.

 

Blæ jeg gir opp!![/quot

 

 

Du må ikke gi opp! Det er ikke så vanlig å få positive tester før IKM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye A_K! :)

 

Her kom tanta i dag tidlig :( nesten en uke før tida. Syklus på bare 21 dager denne pp. Skikkelig dritt at den skal være så ustabil!! :(

Tanta dukket opp for alvor her og på morgenen ca en uke før tiden:-p hadde en syklus på 23 dager jeg. Jaja, greit å få bekreftet at systemet virker etter 3 år med spiralen på tross av ustabil syklus:-p

dritt med store smerter i dag da, når vi skal på åpen brannstasjon :-p

Det var dumt!! Lykke til med neste pp!!:) da klaffer det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Blendahvit test idag også. 4 dager før ikm.

 

Blæ jeg gir opp!![/quot

 

 

Du må ikke gi opp! Det er ikke så vanlig å få positive tester før IKM!!

 

Problemet er at det er ikke lett å tenke slik da det virker som at alle får pos. Før ikm... derfor har jeg igrunn mistet litt håp. Men, med de forrige svangerskapene har jeg aldri testet før ikm. Bare noen dager etter oh fått super sterk strek. Så jeg vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer så mye A_K! :)

 

Her kom tanta i dag tidlig :( nesten en uke før tida. Syklus på bare 21 dager denne pp. Skikkelig dritt at den skal være så ustabil!! :(

Tanta dukket opp for alvor her og på morgenen ca en uke før tiden:-p hadde en syklus på 23 dager jeg. Jaja, greit å få bekreftet at systemet virker etter 3 år med spiralen på tross av ustabil syklus:-p

dritt med store smerter i dag da, når vi skal på åpen brannstasjon :-p

Det var dumt!! Lykke til med neste pp!!:) da klaffer det!!

takk for det:-) og gratulerer med positiv test!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrer og tær for deg nimmelim!!!!!!

takk skal du ha :) det er kjempe oppmuntrende og støttende med dere :) lykke til inne på 1 trimester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test. Blendahvit. Litt tidlig da.....9dpo.er litt optimistisk. Hadde en temp dropp i går, og litt blodslim idag. Tyder på festing!

 

..fikk nemlig billigstrimlene, endelig. Etter at de har prøvd å sende pakken 3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er el-tester bestilt :-) jeg og samboer var enie om det siden syklusen min er så ustabil:-p til og med mannen var eni om å bestille testene, så nå vet jeg med sikkerhet om at han og er ivrig på å få til et søsken til sønnen vår:-D morro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her murrer det fryktelig. Litt metallsmak i munn og

små kvalmebølger...

høres positivt ut. Har ikke annet enn trøtt, kraftige stikkinger og murringer.. no more. Orker ikke prøve å lete etter mer heller, da hadde jeg sikkert klart å skrape frem noe symptomer :) vil vil.. men får det ikke til virker det som.

 

Pergo med første, ikke noe med de to andre svangerskapene. ( har bare to barn altså)

lever i håpet om at hcg kommer sent hos meg, da jeg aldri har testa før ikm før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stikker ekstra når jeg ligger på hardt underlag på magen... positivt eller negativt?har liksom aldri opplevd tydelig stikking i livmora ved en vanlig mens periode. Og klare tydelige stikk både på høyre, venstre og begge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg dævver på meg!! Har så enormt mye luft i magen! Sønnen ler og ler av meg for han har ikke opplevd at jeg har fese så mye på en dag før:-p dette er en dårlig kombinasjon altså. Tr på besøk og lyden av et orkester i magen på samme tid:-p krysser fringrene for at det gir seg snart:')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere nygravide , rett etter sex,får dere stikking og murringer da?

Jepp! Jeg tror du er gravid jeg nimmelim. Er det tirsdag du har IKM?

tror du virkelig. ...? :o

ikm er på onsdag. ..

har som sagt ikke mye symptomer, men hadde oss litt istad, og det stakk veldig, samt murrer. .. nå er det bare liyt murring igjen. Ingen mer symptomer. .

 

Så hvordan føles d etter sex? (Sorry spm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) helt ny her på barnimagen:)

Har ikm lørdag/søndag uke 39. Vi har på en måte snublet oss inn i pp1:p ble egentlig enig om å vente til januar, eller begynne å planlegge når rundt juletider, men stoppet på ppiller i april. Har inntil denne måneden vært forsiktig, men denne måneden rundt eggløsning hadde vi mye sex, selvom vi ikke kanskje bevisst har planlagt det har vi begynt å forsøke:) det er så kjekt;) men nå innbiller jeg jo meg mange symptomer og merker håpet går opp..

Har bestemt meg til å vente med å teste til mandag uke 40. Gratulererså mye til alle som har fått positiv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dere nygravide , rett etter sex,får dere stikking og murringer da?

Jepp! Jeg tror du er gravid jeg nimmelim. Er det tirsdag du har IKM?
tror du virkelig. ...? :o

ikm er på onsdag. ..

har som sagt ikke mye symptomer, men hadde oss litt istad, og det stakk veldig, samt murrer. .. nå er det bare liyt murring igjen. Ingen mer symptomer. .

 

Så hvordan føles d etter sex? (Sorry spm)

Da er det jo fortsatt 4 dager til IKM da!!! Kan ikke forvente pos test da:) synes du skal vente med å teste til mandag el tirsdag! Har hatt stikkinger siste uken, og etter sex fikk jeg enda vondere stikk i et par timer, så gikk det over. Ganske sikker på det var pga sex'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) helt ny her på barnimagen:)

Har ikm lørdag/søndag uke 39. Vi har på en måte snublet oss inn i pp1:p ble egentlig enig om å vente til januar, eller begynne å planlegge når rundt juletider, men stoppet på ppiller i april. Har inntil denne måneden vært forsiktig, men denne måneden rundt eggløsning hadde vi mye sex, selvom vi ikke kanskje bevisst har planlagt det har vi begynt å forsøke:) det er så kjekt;) men nå innbiller jeg jo meg mange symptomer og merker håpet går opp..

Har bestemt meg til å vente med å teste til mandag uke 40. Gratulererså mye til alle som har fått positiv:D

Velkommen til BIM og lykke til med prøving!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...