Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Jeg har det som deg Nimmelim! Kjennes ømt ut, og når jeg ligger på magen føles det som et press der nede. Er 5 dpo. Hva er du? Minst en uke til testing starter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne mnd har jeg ikke testa etter el, bare hatt så mye sex som mulig i perioden rundt el. Jeg har også bestemt meg for at nå når el er over skal jeg glemme det hele tid mensen evt kommer eller ikke kommer. Forrige mnd var jeg dårlig fra uke etter el til mensen dukka opp. Og det orker jeg ikke igjen! Hehe. Så håper jeg slipper det og håper mensen ikke dukker oppe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg Nimmelim! Kjennes ømt ut, og når jeg ligger på magen føles det som et press der nede. Er 5 dpo. Hva er du? Minst en uke til testing starter....

jeg er bare. . 3 dpo ( første gang med el test) nesten som svake mens murringer. Kan med hånda på hjertet si jeg aldri har opplevd d slik. Ei heller så tidlig! Har hatt intens sex.. kremt.. og mye av det sådan. Her snakker vi om at utstyret hans hilser på tappen ;) konstant. Haha.. må le av meg selv.

 

krysser alt! Skal prøve å ikke tenke på d.. bestilte tester fra ebay. Har så det holder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir altoppslukende.... Jeg var sååååå sint på sambo i går, når jeg satt der med positiv EL og han ikke hadde energi til å legge inn aksjer. Akkurat som det ble noe bedre av at jeg var sint....hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble også sur! Ikke så rasjonelt egentlig nei;-) Tror egentlig i dag er dagen, så satser på det. Tror egentlig ikke det er mulig å merke noe bare et par dager etter el. Kjente litt av hvert selv forrige mnd, fordi jeg gikk og kjente etter sikkert. Blir sikkert sånn nå også! Men da jeg var gravid sist hsdde jeg endel stikking ca seks syv dager etter el, og fikk menssmerter flere dager før ikm. Så tror det kanskje var når egget festa seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan det føles for de som sier : jeg kjente det med en gang jeg bl befruktet. Jeg visste jeg ble gravid den kvelden.. jeg følte det.

 

det er jo de som sier det. . Hmm i wonder how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke selv. Har to barn, 4 svangerskap, men kan ikke si jeg noengang har kjent. De to svangerskapene d gikk dårlig gikk jeg og følte på alt og fulgte med, de andre testet j begge 1 uke etter ikm og fikk sjokk. Hehe hvorfor klarer jeg ikke det nåååå mer!!!

 

Men jeg må si jeg syns det er rart at jeg har skikkelig tak i magen etter jeg har tissa feks. Eller.. generelt. El har heller ikke vært tidligere enn antatt, utifra tester iallfall. Men fy så genialt å bestille på ebay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg var gravid, så merket jeg ikke akkurat når egget ble befruktet..hehe...

 

Vi drev å prøvde, men hadde akkurat sluttet på pillen og syklus var ustabil så jeg ante ikke at mensen var sen...men jeg kjente at noe var utenom det vanlige, jeg var ikke kvalm og slik, men det stakk små nålestikk nederst i magen husker jeg. Tok en gtest bare for å utelukke..og der lyyyste to strek. Hehe. Tok en cb med ukeindikator og den viste 2-3 uker gravid da.

 

Idag har jeg hatt god gammeldags magesjau. Huff..ikke noe stas. Er det symptom kanskje? Nei, nå må jeg slutte meg....hahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du magesjau er du gravid! Ikke snakk om noe annet altså! ;)

 

Herreguud.. Det er så alt for spennende å være prøver. Tenker jo ikke på annet.. :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du magesjau er du gravid! Ikke snakk om noe annet altså! ;)

 

Herreguud.. Det er så alt for spennende å være prøver. Tenker jo ikke på annet.. :o

 

Lett å legge noe i den minste ting ..hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg vel snart 5 dpo nå... Men kan ikke si det sikkert.. For denne mnd er jeg usikker på når el kom :P 

I dag var det plutselig litt kremaktig utflod i dag..... og det pleier jo å være et godt tegn sier de... hehe.. Men har hatt det hver mnd nå, så ser ikke på det som noe godt tegn lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt skikkelig vondt i dag, ikke noen tvil om hva det er. Betyr vel sikkert at el er i dag? Da håper jeg det ligger noen svømmere der inne på lur i fra i går;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å bestemme meg for når jeg tror jeg hadde el denne mnd egentlig! :P så jeg tror bare jeg tar utgangspunkt i den lengste syklusen jeg har hatt (30 dager) og dermed ikm søndag uke 39 :) dvs jeg teller utifra at el er i dag. Har en mistanke om at el var for noen dager siden, men er så lei av tr kommer på "overtid" at jeg bare gjør det slik denne mnd. Kanskje jeg slipper å bli skuffa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tester etter eggløsning og har eggløsningssmerter, på hvilken dag pleier dere å ha vondt? Har alltid trodd jeg har vondt selve el-dagen, men er litt usikker nå. Er tredje dagen med vondt, men helt klart vondest i dag. Er jo godt mulig at jeg ikke ville merket noe før i dag hvis jeg ikke hadde kjent etter da.. liiiitt opphengt nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet etter el for første gang denne pp. Startet testingen med å få en kjempesterk strek på mandag, deretter svakere og svakere resten av uka. Mens el-smertene kom ikke før på torsdag til fredag. Jeg har alltid trodd at jeg har el på de dagene jeg kjenner smertene, men nå er jeg fryktelig usikker altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tester etter eggløsning og har eggløsningssmerter, på hvilken dag pleier dere å ha vondt? Har alltid trodd jeg har vondt selve el-dagen, men er litt usikker nå. Er tredje dagen med vondt, men helt klart vondest i dag. Er jo godt mulig at jeg ikke ville merket noe før i dag hvis jeg ikke hadde kjent etter da.. liiiitt opphengt nå ja!

Jeg pleier å få bittelitt vondt to dager før, og mest vondt dagen før + eldagen. Hadde ikke visst det hvis jeg ikke hadde testet etter el da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å ta en siste innspurt i sengehalmen i mårra da;-) Har som regel hatt vondt akkurat 14 dager før jeg får mensen. Takk for svar! Håper vi er mange som treffer blink denne mnd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Damer, postet dette innlegget i IKM Uke 40, men tror jeg hører til her;-)! 

 

Ser det er flere her som tester med El-test. Jeg har en syklus som er hele: Hold dere fast: mellom 41 og 48 dager!! Så her må man trå til når man har mulighet. Vi ønsker et mai/juni barn som sist gang, så vi satser for fult denne mnd!

I dag viste testen positiv for Eggløsning, så nå er vi suuuuperspente om dette blir full klaff. Nå er det bare å få ungen i seng og sette alle kluter til:-p 

Første graviditeten vår satt på første eggløsning, uten at vi testet. Så denne gangen håper vi at rompetrollene er like spreke:-)

Blir moro å følge dere disse 2 ukene! Vi har lovet hverandre å vente til søndag uke 39, før vi tester. Dette blir to laaange uker!!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vondt i mage/livmor på kvelden, den andre av de to dagene med positiv EL, samt dagen etter.

 

Når er det vits å begynne å teste (gtest)?

Endret av Bella75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...