Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som bruker lutinus ? Jeg har så sinnsykt ømme pupper at det er ubehagelig !!!

Jeg bruker Lutinus, men jeg hadde ømme/vonde pupper før jeg startet på dem, har mild ohss ifølge legen som foretok uttak på torsdag. Venter og venter på at det blir tirsdag, så får vi vite om det blir innsetting eller ikke samme dagen....blir litt "nuts" av å ikke vite. Vet ingenting om befruktningen eller no. Innsett av blastocyst ifm PGD i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærepære og babysmurf: jeg og er på riksen, startet på gonal f på torsdag. Men jeg tar 300ie , så jeg skal på ul på tirsdag. Tipper jeg må gå noen dager ekstra på gonal, og supplere med litt menopur. Håper på uttak denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysmurf, jeg skulle egentig på ul onsdag jeg også, men fikk komme fredag i stedet ( skal på tur med klassen onsdag hehehe). Går på Suprecur spray og Puregon 175 ie. Tenk så kult om begge lykkes nå!! Er nesten så vi bør avtale trilleturer allerede, altså hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poca: hvor mange forsøk har du hatt før? jammen var det stor forskjell på dosa vår...mulig fordi jeg har pco.men når jeg hadde insemineringer hadde jeg 75ie. så ble litt overaska når de sa jeg bare skulle ha 100..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærepære: ja hadde ikke gjort noe å lykkes nå..jeg er KLAR hehe ;) jeg skulle egentlig bruke puregon selv.men har brukt gonal-f før ved inseminering så han så ikke noe grunn til å bytte..noe jeg ble veldig letta  over...ettersom denne sprøyta er som en insulin penn :D jeg spurte legen hva de gikk utifra når de valgte medisin...og da sa han at de bare valgte utifra hva slags humør de var i..og at d var bare tilfeldig  hva de satte oss på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt ett forsøk tidligere, endte med bare ett egg som delte seg, men det satt! Snakk om flaks! Har dere mange forsøk bak dere? Jeg har lav amh, derfor høy dose

Endret av poca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt aller første forsøk. Vi skulle egentlig på inseminering på Riksen, men ble flyttet over til Ullevål Sykehus og ble tilbudt IVF som en del andre også ble.

 

Innsett dagen er her! Idag skal 1 av de 4 eggene som bkw befruktet settes inn. Gud så spent jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Pfeffer :)

 

Her har jeg vært til UL og alt så fint ut. Endometrium på 11,3 mm, alle egg 11 mm eller mindre og ingen cyster eller fri væske i bukhulen. For å sitere gyn :P

Venter på telefon fra klinikkenfor å høre om jeg kan sette inn egg i løpet av uken!

Håper jeg blir en ruger i løpet av kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har klinikken ringt. Innsett av to egg på fredag :)  Har på følelsen at det blir en laaaang uke på jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte inn 1 og det eneste egget som hadde delt seg tilfredsstillende idag. Så håper det er gullegget. Sykmeldt i rugetiden.

 

Ønsker alle andre her inne lykke til fremover!

 

Har da klart å bli skikkelig forkjøla på toppen av det hele. Er det noen fare å ta febernedsettende, Paracet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to Pfeffer, kun ett egg ble vurdert tilfredsstillende og satt inn.

Spennende! :)

 

Sa de noe om hvor mye egget hadde delt seg og sånt hos deg da? Her ble det satt inn et 9-delt egg.

Endret av Pfefferkorn with a Bump?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett egg kan være alt som skal til, jenter, satser på at det er gullegg!!

Poca: jeg har vært gjennom fem inseminasjoner og to runder med ivf, driver nå med tredje. Begynner å presse bra i eggstokkene nå, og har fine blåmerker på magen :P Kjedelig å måtte stikke to ganger nesten annenhver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærepære: merker litt murring bare jeg..får aldri blå merker av stikkene mine,men i dag var det nesten så spissen satt fast ,måtta ta i litt ekstra.blødde en dråpe når jeg tok den ut..kanskje jeg traff en blodåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man treffer nok kjapt noen små blodårer. Tror ikke jeg fikk så fort merker sist, men første gang fikk jeg skikkelige merker av Orgalutran! Men der er jo nåla så tjukk at den sitter igjen i skinnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe de sprøyte pennene er aller best for da klarer jeg og stikke selv...var tungvint da jeg brukte menopur og stakkars kjæresten min måtte stikke meg...ikke lett når han har sprøyte skrekk...men han klarte da det og han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to var 4 og 6 delte, men ditt måtte vel vente en dag lenger før innsett? Pfeffer:-)

Ja hadde uttak på fredag og innsett mandag. Så måtte vente en dag lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er vi to Pfeffer, kun ett egg ble vurdert tilfredsstillende og satt inn.

Spennende! :)

 

Sa de noe om hvor mye egget hadde delt seg og sånt hos deg da? Her ble det satt inn et 9-delt egg.

 

Et perfekt 8-delt egg i følge legen, men dog det eneste og ingen på frys... Men men, er bare glad det funket for ett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ingen innsetting her, flytter over i aug/sept....skal ha kortregime neste gang, håper det fungerer bedre. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...