Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei... skal sette eggløsningssprøyte kl. 22.30 i kveld :-)

 

Spennende...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tilbake for blodprøver og UL tirsdag, hadde 8-9 folliker på begge sider(16-18 totalt) fredag, alle mellom 9 og 12 mm store. Håper de er store nok tirsdag, da setter jeg eggløsningssprøyten håper jeg. Har vondt i magen når jeg går og ømme bryster...og sliten :-( Krysser fingrene for at jeg setter siste sprøyte med Puregon imorgen ;-)

Endret av Chloe30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig at vi er mange som er akkurat likt.....Jeg skal inn klokken 08.00 på tirsdag for uttak. Omtrent et døgn igjen nå.

Er nervøs da vi prøver Menopur denne gangen. Brukte puregon forrige gang og fikk ut åtte egg. Har hørt at det blir færre egg med menopur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt menopur 2 ganger. Hadde Gonal-F første. Aner ikke noe om det med antall, men trodde sprøytene var for øke størrelsen på de folliklene som er der, ikke produsere dem?

Skal inn 8.30 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh, da har kanskje jeg misforstått, men har hele tiden trodd at man fikk færre egg, men bedre kvalitet med Menopur.

 

Hvordan er nervene før morgendagen da jenter? Vdr. selve uttaket.

Hadde ikke så mye ubehag forrige gang annet på kanskje to-tre av eggposene (DE GJORDE VONDT).

Ble veldig oppblåpst i etterkant, da. Hadde 22 eggposer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egguttakt kl. 11.30 i morgen. Synes tiden snegler av sted :-).. Moro at vi er tre stykk som satte eggløsningsspøyte samme kveld. Har gått på gonal f denne omgangen :-).. Vi satser på 3 positive tester ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort en feilvurdering ved scanning under mitt første forsøk. Så når jeg kom til uttak så var det ingen modne eggposer !!!... Men nå er det visst modne eggposer.

 

Sunfly : hvor mange egg fikk du da du hadde 22 poser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, leste at du fikk ut 8 egg :-)... Litt for trøtt på morgenen her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer dragende etter med UL i ettermiddag! Men har ikke store forhåpninger, jeg har bommet på planen jeg fikk av klinikken og bestilt UL en dag før oppsatt. Men men, vi får se hva gyn har å si, jeg er spent på om jeg i hele tatt har noe inni der. Hele greien er egentlig litt surrealistisk, har ikke et eneste symptom, hverken i mageregionen eller i humøret :huh: Kjenner jeg skal skru forventningene ned i null så jeg ikke kommer skuffet hjem igjen.

 

EN positiv bieffekt med denne prosessen er at man blir utrolig vant til gynekologiske undersøkelser, omtrent som å gå til frisøren. Og mannen syns det er utrolig spennende å se innsiden min på "tv" ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Humlefrøken....mannen min vil helst slippe å være med inn hvis han kan. :lol:

Molly 76: Fikk ut 8 egg ja, og det var de som var modne. Hadde mange andre egg som ikke ble tatt ut da de var umodne. Har googlet litt nå og har funnet ut at det er en grunn til å bruke Menopur. Ofte så får man jevnere modning på egg slik at jeg visstnok kan få bra antall egg denne gangen....puuuh

 

Hva gjorde man før internett, dere?

Forum som dette der man kan spørre om all slags mulige ekle detaljer og ingen som synes det er rart i det hele tatt :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det, nei :P

Vet ikke om det er bivirkning av Ovitrelle, men jeg er skikkelig uvel i dag.

Eller ikke skikkelig, men er så oppmerksom på ting om dagen.

 

Kjennes ut som om jeg har feber selv om jeg ikke har det. Litt uggen i magen og i stad var jeg litt kvalm (ønsketenkning om graviditet), tenker jeg

 

Er så innmari spent og nervøs vdr. morgendagen :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vert fått nåler igjen:-) aku. Er avslappende hehe. Har vert på jobb i dag, men tankene har nå vert i Haugesund, hvor mange egg, får min kjære ut bra svømmere, blir egga befrukta.. Er sååå mye som surrer! Gyn. komementerte mine eggposer var bra antall og jamne i str. Bare lurer, hva er normal str. på slimhinna? Gruer meg til uttak, har vert ubehageligt hver gang.. Andre som skal til Haugesund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd undersøkelsen idag viste flere eggposer som begynner å få fin str.

 

Så på fredag blir det egguthenting på oss. Skal sette Menopur ikveld og imorgen kveld. Justere ned til 150ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrgh, glemte midt på dagen progynovaen og tok den 2 timer for sent :( Håper at det går bra. Var ute i felt og snakket med en gravemaskinfører da alarmen gikk og så lå medisinen på kontoret. :unsure: Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...