Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

16 egg er jo kjempe bra :-)).. Så moro

 

Kalia78 : da er det kanskje normal å ha vondt .. Jeg begynte å få litt småpanikk her ..:-).. Vi får holde ut ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt det sånn ve begge uttakene mine! Men de sier det er normalt! Vi blir jo oppblåste i magen av lutinus, og da presser det på "sårene" inni der etter stikkene! :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uttak overstått for meg også, det gikk egentlig veldig bra! Gikk fra klinikken etter 10 minutter. Ingen kvalme etter medisiner. Kun noe som kan minne om sterke EL smerter i ettertid. Da var det bare å vente i spenning på om noen er befruktet. Ligger på sofaen og faker ekstra vondt ( faktisk) for å få mannen til å gjøre alle ting jeg ber om, som drikke, massasje.... Looover å slutte i morgen, det er bare så deilig å bli skjemt litt bort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her :) Hadde egginnsett i går, det beste forsøket vårt hittil for våres del:D. 25 folikler på UL, 16 egg ut, 6 befruktet og fire perfekte egg på innsettingsdagen i går. Ruger på 2 av de nå og håper at disse eggene er friske og ikke bærer av kromosomfeil. Lykke til jenter :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ... Da er vi en til med egginnsett de siste dagene .. Så spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humlefrøken ; så fint egguttak du hadde :-).. Deilig å slippe smerter ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått snakket med Ullevål Sykehus og de kunne fortelle meg at 4 av 16 egg har blitt befruktet og delt seg fint. Det var ganske mange egg som var akkurat litt for små.

 

Innsett mandag halv ett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så redd for negativt igjen.. Har jo bruk alle mine offentlige forsøk, og ingen på frys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalia78 : det skjønner jeg godt du går og tenker på .. Jeg husker ikke helt nå, men har dere noen årsak til hvorfor dere må ha ivf ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har jo befruktet og delt seg fint :-)... Satser på at det går veien denne gang for deg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har jo det, og håper jo at klexane og hysteroskopien jeg hadde 1 mars da de brende en skillevegg, hjelper på rett veg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant noe på en blodprøve, som kunne påvirke til SA, som jeg har hatt tidligere ved naturlig graviditet (tidligere forhold). Men og fordi den er jo blodfortynnende og derfor letter blodgjennomstrømning til livmor, og gjør at slimhinnen blir mer ølsort og mottakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også bruke klexane for å bedre blodgjennomstrømningen grunnet tildigere SA/MA. Har en mutasjon som gjør at blodpropper ikke blir løst opp igjen naturlig. Jeg får albyl-E også.

 

Begynner å bli lei alle disse medisinene. Tredje måned på rad at jeg går på dem. På mandag er det UL og hvis alt ser bra ut så blir det innsett onsdag eller torsdag. Da blir eggene 7-8 delt ca. Håper på 2 egg denne gangen også.

 

Jeg hadde også en hysteroskopi, Kalia78, men det er 1 år siden. Er redd effekten etter min snart er borte og at det er på tide med en ny. Jeg hadde en muskelknute de skrapte på. Den kunne ikke fjernes helt for da ville jeg få hull i livmoren. Legen på Ahus mente at jeg hadde en reduksjon på rundt 25 % fordi et egg ikke vil kunne feste seg der knuten er selv etter inngrepet. Hva mener du med at livmoren blir mer ølsort?

 

Krysser fingrer og tær for alle dere rugere! Selv om jeg er sliten og lei så håper jeg på å bli med i klubben deres i løpet av neste uke  ;)  :) Hold motet oppe jenter, dette klarer vi  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. iPad korrigering.. Følsom må det ha vert, tror jeg hehe. Bruker også en type albyl-e, de hadde ikke inne akkurat det som heter albyl-e, men tilsvarende.

Håper du er med snart krepsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mange flotte egg, folkens, dette blir en bra måned!

 

Jeg begynte med Puregon torsdag, så føler i alle fall at jeg er ordentlig i gang nå. Til den som spurte om slimhinne: jeg fikk beskjed om at livmorslimhinnen var for tykk til at jeg kunne starte på sprøyter.MEN så var jeg så heldig at østradiolnivået var lavt nok til at jeg kunne begynne å stikke likevel :) Er ikke lege, så forstår ikke grunnene til at det er slik og hvorfor man må bare en viss tykkelse på slimhinnen, men er i alle fall fornøyd med å være i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bruker lutinus ? Jeg har så sinnsykt ømme pupper at det er ubehagelig !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bruker lutinus ? Jeg har så sinnsykt ømme pupper at det er ubehagelig !!!

Jeg bruker lutinus, men merker bare ørlite ømme pupper. Jeg har sluppet veldig lett fra ivf ubehag, så jeg får sikkert et grusomt svangerskap hvis det skulle klaffe noen gang :-p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, Babysmurf! Når skal du inn på ul?

Lutinus, ja, den skaper både murringer og ømme både det ene og det andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...