Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

okei jeg måtte bøye ut livmortappen ved at de satte på tang på den en gang fordi jeg har bakoverlent livmor(inseminering)..det var så vondt..er så ekkelt  når man ikke vet hva slags type smerte man skal forvente...men blir deilig å bli ferdig med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

woohoo da var det gjort...de kunne telle til 11 egg...enda var det 2 rør til som det kanskje var noen i :)

var virkelig ikke så vondt som jeg hadde trodd...enda da skulle det være enda vondere for meg ettersom jeg hadde så store eggestokker med mye motstand i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er på sprøytedag 7 og kjenner godt at eggstokkene murrer. Gruegleder meg til å gyn. time på torsdag!  Satser på uttak i helgen på Copenhagen fertilitycenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske alle rugere og "nesten" rugere masse lykke til :D Håper på mange positive tester fremover :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt utrolig hvor sakte dagene går:(

Rugedag 8 idag.

Endret av Pfefferkorn with a Bump?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er på sprøytedag 7 og kjenner godt at eggstokkene murrer. Gruegleder meg til å gyn. time på torsdag!  Satser på uttak i helgen på Copenhagen fertilitycenter :)

 

Det blir spennende :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par rugedagene har vært merkelige. Får skikkelig stikkninger som varer toppen 1/2 minutt sånn nå og da iløpet av dagen. I tillegg har jeg veldig mye blank vannaktig utflod som kommer ut sammen med Lutinusen. Håper dette bare er positivt. Men er det noen andre som har opplevd dette? Er på rugedag 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja :) 7 egg ble befrukta... de tok ut 13 så var vel ikke så verst det :))

 

innsett i morgen kl 11 :D

Det er veldig bra, masse lykke til med innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) ja vi er veldig fornøyde med det :) håper de kan fryse ned noen av de tilfelle dette ikke lykkes eller søsken forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig Kalia78. Utrolig kjedelig, altså.... :angry:

Skal dere på igjen med ny runde eller pause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG på mandag var 108, og i dag 220. Så den har doblet seg fint.

 

Så da håper jeg det utvikler seg normalt videre...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra Molly76 :)

 

Mens jeg holder på å gå gal av kroppen min:( Er på rugedag 9 idag og eneste jeg kjenner er at det romsterer veldig i magen til tider. Brystene finnes ikke ømme. På kvelden blir brystene litt hovne, tunge og brystvortene klør og prikker litt. Men det er det eneste jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...