Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle

Melder meg inn igjen ultralyd i dag viste slimhinne på 8,4mm og skal sette inn eskimo på torsdag. Har 4 på frys. Fikk spørsmål om jeg ville ha inn ett eller to, huff hvordan bestemmer man det? Har liksom bare de 4 igjen, blir ikke flere forsøk tror jeg. Hva er best odds for graviditet, 2 forsøk med 2 egg hver gang (om de er fine) Eller 4 forsøk med 1 egg inn hver gang. Jeg grubler fælt! De skulle tine i morgen, mannen heller mot 2 egg, jeg mot 1 egg, men det er mest pga at jeg er redd for å bruke de opp, og at jeg ikke vet om jeg takler realiteten med å gå tom for egg denne gangen uten en bebis i magen,når vi har bestemt at vi ikke skal ha flere ivf:( Føler siste håp svinner så fort om jeg setter inn 2. Men hva gir best odds? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok tatt 1 om gangen.. Flere forsøk, og prosenten er ikke så mye større på 2 egg. Min mening:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe30: Så sørgelig at det ikke ble innsett på deg heller. Man føler seg veldig snytt og det virker bare utrolig urettferdig.

 

Sender deg en stor klem......og ønsker deg samtidig inn i august-gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn igjen ultralyd i dag viste slimhinne på 8,4mm og skal sette inn eskimo på torsdag. Har 4 på frys. Fikk spørsmål om jeg ville ha inn ett eller to, huff hvordan bestemmer man det? Har liksom bare de 4 igjen, blir ikke flere forsøk tror jeg. Hva er best odds for graviditet, 2 forsøk med 2 egg hver gang (om de er fine) Eller 4 forsøk med 1 egg inn hver gang. Jeg grubler fælt! De skulle tine i morgen, mannen heller mot 2 egg, jeg mot 1 egg, men det er mest pga at jeg er redd for å bruke de opp, og at jeg ikke vet om jeg takler realiteten med å gå tom for egg denne gangen uten en bebis i magen,når vi har bestemt at vi ikke skal ha flere ivf:( Føler siste håp svinner så fort om jeg setter inn 2. Men hva gir best odds?

 

Mine er fryst 2 og 2 sammen. Kan det være dine også er det? Da bruker du opp 2 uansett. Jeg ruger på 2 ( får blodprøvesvar kl 13, men har ikke helt trua). Jeg fikk spørsmålet først da jeg lå der, siden begge hadde overlevd opptiningen. Så jeg sa ja uten å spørre mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er gravid! Hadde ikke trua denne gangen och satt klar for å notere meg ny oppstartsinfo mens jeg satt der og ventet i telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan tro jeg tenker på det ja! Finner ut 12. Juli (ultralyd booket i full fart før de tar ferie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer februarmamma:-)...hadde du ingen symptomer ?

 

 

Kalia78 : er også på dag 6 og merker ingenting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Februarmamma!!!

 

Hehehe, de færreste merker vel egentlig noe særlig før det er gått noen uker :)

 

Her er jeg helt på bærtur og er faktisk hjemme i dag... :( teite hormoner og bivirkninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg "litt rar i magen", men så går jeg jo på progesteronstøtte og har i tillegg gått på penicillin i starte, samt hadde litt sånn mensen-kommer-snart følelse. Akkurat som sist egentlig og da mistet jeg før testdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært på kontroll...legen sa at det så perfekt ut..eggposene var i omtrent samme størrelse 10-12mm og det var ganske mange av dem, noe som er normalt hos pco damer...ny kontroll fredag og mulig egg utakk på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva slags bivirkninger har dere når dere går på sprøyter? og kjenner dere det stikker i eggestokkene? øker det mer og mer ettersom folikkene blir større?

 

lurer også på om dere er sykmeldt i ruge perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir generelt ganske psycho på hormoner, hehe.. er ikke blitt så øm i eggstokkene enda, bortsett fra i perioder, spesielt på kvelden etter jeg har lagt meg. Vet at det kommer til å presse godt på de neste dagene, det husker jeg fra tidligere forsøk!

De forrige gangene fikk jeg sykmelding ut uka ( etter uttak), noe jeg syns var utrolig deilig. Jeg er i alle fall innmari øm i flere dager, og man må jo inn et par dager etter for innsett uansett. Men mer enn noen få dager er ikke nødvendig, bare om man har veldig tungt fysisk arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei jeg har ganske tungt og stressende arbeid, kan spørre fastlege om videre sykmelding men jeg får kjenne litt på det...tenker mest på at kanskje sjangsene for at det skal bli graviditet øker om jeg blir sykmeldt.på en annen side jobber jeg ikke fullt..jeg merker også mest på kveldene og natta ;) helt siden jeg begynte på sprayen har jeg hatt mye rare drømmer...vet ikke om det er en bivirkning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja når jeg kjenner testetrangen allerede så skjønner jeg veldig godt at du kjenner den ;)

Endret av Pfefferkorn with a Bump?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner man første rugedag fra innsett dagen? Isåfall er jeg på rugedag 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...