Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer med overstått egguthenting. jeg var på kontroll på riksen i dag. Er klar for å begynne på sprøyter på torsdag :D jippi :) 100 IE gonal- f pr dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt veldig vondt etter uttaket .. Hvordan er det med dere ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det ja, men ikkje like godt som de 2 forrige gangene. Glad det er fri i morgen og torsdag og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir bedre:-) faktisk overraska det går så bra. Sitte rett opp går allikevel ikke så fint, presser på magen da..

Fikk sykemld. 3 dager, + det er min fri fredag og lørdag. Passer bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke sykmelding, Sunfly? Jeg pleier å få det ut uka, om jeg vil, også om uttak er mandag. Man føler seg jo temmelig maltraktert, og man må jo tilbake til innsett osv også. Denne gangen gjør jeg det i sommerferien, da ;) Eller avspaseringsperioden, som det jo er ;) Skal på UL i morgen, håper på sprøytestart da!!!

 

Kjære dere, seks og åtte egg er jo ikke verst det?? Syns det høres bra ut :) Fikk ut kun tre første gang.. men åtte andre gang. Håper på litt flere nå, selv om åtte er ok. Var nemlig ikke flere enn to som var bra nok til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dere så langt ja! :-) krysser fingrene fir mange befrukta egg i morgen då! Masse lykke til jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 10 denne gang. Hadde 6 sist, da satte jeg inn 2, resten kunne ikke brukes

Endret av Kalia78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan få sykemelding men jobber i familiefirmaet og vil ikke dele ivf prosessen. De har ikke sosiale antenner til ikke å spørre og grave. I tillegg har jeg ansvar for sommeravslutning førstkommende torsdag (samme dag som innsett) og den må jeg prøve å unngå....vil ikke at stress skal føre til at dette ikke går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg igjen på UL idag. Rundt 25 eggfollikler(!!!), men kanskje litt over halvparten i riktig størrelse. Satte eggløsningssprøyta for ca 25 min siden. Uthenting til torsdag. Lurer fælt på hvor mange egg som er modne nok til da. Er visst på grensa til overstimulering, så legen sykmeldte meg fra og med idag.

 

Lykke til dere andre! ;-) Krysser fingrene for alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på jobb igjen. Formen er bedre i dag enn i går.

 

Må bare si at jeg synes faktisk ikke at rugetiden er den verste ventetiden. Dagen i dag og i morgen er de verste. Det å vite at men har tatt ut egg, men ikke å vite om en kommer så langt som faktisk å få satt noe inn. Eller om de i det hele tatt er blitt befruktet. HERREGUD....holder på å bli gal :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Er spent.. Når skal du ringe inn for å høre hvordan det går ? Jeg har fremdeles ganske vondt, spesielt venstre side.. Kjennes ikke normalt ut...

Kl 14 skal jeg ringe inn ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en drøm/mareritt i natt om at de ringte og sa at ingen dessverre var befruktet.....

Fikk jo kun ut seks egg. Hadde åtte egg ut forrige runde hvorav ingen ble fire-delt slik de skulle.

Tenker at nå er jo oddsen enda lavere med færre egg :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frykten ... Er så vanskelig å ikke kunne ha noe kontroll over denne prossesen :-).... Jeg fikk ut bare et egg sist.. Det ble befruktet og satt inn.. Det var en skikkelig skuffelse å bare få et egg husker jeg .... Er jo en ganske belastende prosess dette med ivf ...

Vi får håpe at de ringer deg snart med gode nyheter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og på telefon.. Samme tanker her.. Sist hadde jeg bare 6 egg, og da ringte de med dårlige nyheter, men så fikk vi tlf. På innsettdagen, de var ok allikevel.. Snakk om tortur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Kalia78: Det er virkelig tortur.....

Jeg sjekker konstant telefon for å sjekke at jeg har lyden på og tar den til og med inn når jeg går på do... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...