Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Babysmurf  :D  :D  :D  :D

 

Det er deg vel fortjent. 4 år med dette......

 

Godt med gode nyheter!

 

Håper at du ikke blir altfor overstimulert, men det har jo en god grunn  ;)  og en enda bedre fortsettelse  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner de ikke blodprøven min. Skulle sjekke igjen imorgen om den var kommet og blitt analysert på st. olavs  :unsure: En dag til med medisiner  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et surr, da, krepsen!! Hold ut :)

 

Ønsker: innmari kjedelig med negativt :( Klem!!

 

Babysmurf: gratulerer så masse! Tenkte akkurat at du var nok overstimulert siden du hadde vondt under bilkjøring og sånt, har vært akkurat slik med meg og :) Har du det like ille fremdeles, eller? Jeg har bare småknip/ kramper og murringer :( Vet ikke om det er noe positivt hehe...krysser fingrene for at spiren klorer seg ordentlig godt fast hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg trodde, her var det negativt :(

 

Lykke til alle rugere, skal tenke på dere og sjekke innom avogtil for å se hvordan det går med dere.

 

Her blir det tenkeboksen om hva vi skal gjøre videre. Medisinfri sommer og så velge om vi skal sette inn det siste fryseforsøket eller om vi skal ta et ferskforsøk til. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt men er på bedringens vei kjennes det ut som :) håper virkelig den klamrer seg fast ja :) kjempe redd for å miste.. Har av og til sterke mens murringer men det er jo normalt.. Ikke blødd noe hvertfall så får bare håpe den sitter i 9 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Så leit krepsen79, har ventet på oppdatering på hvordan forsøket ditt gikk. Så utrolig trist!

Ja blir nok godt med "fri" fra prosessen i sommer og bare prøve å kose seg!

Her ble jeg også veldig lei meg, men en må bare tenke fremover, hormonfri sommer, en sydenferie i starten av september, så  ny innsetting av fryseegg for min del. I morgen skal jeg starte på lavkarbo igjen, og forhåpentligvis ta av meg 10 kg før neste innsett. Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe, de siste 3 eggene er nok min siste sjanse for å oppleve å gå gravid å få en skatt igjen, så det bør være motivasjon nok egentlig! Lykke til dere som har testet positivt, fantastisk gave er det:) Nyt kvalmen i sommer:)Dere andre, ses etter sommeren, melder meg ut herfra frem til september tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt! Blodprøve viser at jeg er gravid! Helt utrolig!

Tenker på dere som fikk neg test! Håper dere får det til neste gang. Dette kjøret er tøft og jeg kan ikke beskrive med ord hvor lettet jeg er. Mitt utgangspunkt var crap , men likevel gikk det! Ikke mist motet jenter! En dag blir det deres tur! stort lykke til til dere som ruger og enda større lykke til til dere som holder på med behandling og venter på behandling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå, gratulerer, Poca!!!!! Herlig å høre!

 

Her kom tante Faenihelvete ( pardon my french), så nå går det mest i oppussing av bad og ettgrams Paracet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...