Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Ingen testing her i gården. Men kjenner det klør i fingrene for å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test, akkurat som jeg følte...

Ny innsetting er satt til uke 38, så må jo bare se fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planlagt igjen til uke 40. Privat på Haugesund. De hadde ganske fullt. Men da får kroppen god tid komme seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha litt tid på seg og virkelig nullstille kroppen.

Endret av Pfefferkorn with a Bump?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var veldig leit Kalia78 og Charnelle :( Nå må dere ta vare på dere selv, og lade batteriene hvis dere skal ha flere forsøk. Nyt sommeren <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det, selv om man jo skulle ønsket få se 2 streker/ kryss snart her også..

 

Så klart! Det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update fra meg; etter 13 dager på høye doser gonal f skal jeg nå på uttak på fredag. Hele 2 egg. Så innmari nedtur. Blir misunnelig av å lese om deres 10-20 egg. Sist var det 1 av 4 som ble befruktet, så de er ikke så bra kvalitet disse eggene mine....

Lykke til alle sammen!! Krysser fingrene for 2 streker til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update fra meg; etter 13 dager på høye doser gonal f skal jeg nå på uttak på fredag. Hele 2 egg. Så innmari nedtur. Blir misunnelig av å lese om deres 10-20 egg. Sist var det 1 av 4 som ble befruktet, så de er ikke så bra kvalitet disse eggene mine....

Lykke til alle sammen!! Krysser fingrene for 2 streker til dere alle!

Forstår godt at du er skuffet :( Jeg er en av de som produserer mange egg (ofte (15-20) men har stort sett bare 1 halveis fint egg til innsett. Så er absolutt ikke kvantitet som gjelder men kvalitet :) Det kan absolutt være at en eller begge av eggene dine er GULLEGGET :D Ønsker deg masse lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så redd at jeg begynte å gråte... Kom hjem fra en bedre middag med venninner. Etter å ha vært på toalettet fikk jeg skikkelig mensen krampe lignende smerter med to runder intense rumlinger i magen. Tenkte at nå kommer mensen. Gikk på do igjen, men ikke noe tegn til TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg så redd at jeg begynte å gråte... Kom hjem fra en bedre middag med venninner. Etter å ha vært på toalettet fikk jeg skikkelig mensen krampe lignende smerter med to runder intense rumlinger i magen. Tenkte at nå kommer mensen. Gikk på do igjen, men ikke noe tegn til TR.

Husk at det også er gravid tegn :) *krysser figra for at tr holder seg borte i 9 mnd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom det litt lyserosa ut. Ingen smerter, men magen jobber som bare det. Må vel kanskje innstille meg på et forsøk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poca: mitt første forsøk endte med tre egg ut, og ett av dem var av super kvalitet. Der er ingen garanti for at noen av mine er av så bra kvalitet nå selv om der var mange. Åtte er blitt befruktet, og skal sette inn mandag. Masse lykke til til deg og Pfefferkorn, håper tanta holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Håper jeg også :) Ligger med bena høyt nå og slapper av så godt jeg kan.

 

Lykke til med innsett :)

Endret av Pfefferkorn with a Bump?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så redd at jeg begynte å gråte... Kom hjem fra en bedre middag med venninner. Etter å ha vært på toalettet fikk jeg skikkelig mensen krampe lignende smerter med to runder intense rumlinger i magen. Tenkte at nå kommer mensen. Gikk på do igjen, men ikke noe tegn til TR.

slik hadde jeg i går også, og vi ligger jo likt i løpet. Måtte legge meg sideveis på sengen noen minutter, så gikk det over.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det bare er positivt. Blir litt usikker jeg, men det er fordi jeg har fått litt blod på papiret etter toalett besøk. Ikke noe smerter, men merker at håpet mitt svinner litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

 

Da ble det ikke noen graviditet her heller. Større blødninger idag og smerter.

 

Legge dette bak meg, så får vi se når neste forsøk blir.

 

Lykke til videre til dere andre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.. Tanta kom i går hos meg:-(

Alltid like fælt når den kommer. Føler virkelig med deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skjedde med den positive juni-måneden vår??

Det var jommen meg ikke mange det gikk bra for denne måneden.

 

Men:

Vi får se fremover.

 

Gratulerer masse til de som hadde lykken med seg, og vi andre tar det på neste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...