Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Merker fint lite og ingenting av symptomer, ikke akkurat superpositiv :P rd3. Men klarer å holde meg til 2 kopper kaffe daglig og kun sukker via frukt, men har allerede planlagt at når testen eventuelt er negativ skal jeg bake gulerotkake og drikke cola til det tyyyter ut ørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kom telefonen fra klinikken. De har tint to egg som så fine ut og var firedelte. Da blir det tur imorgen!

 

Siter her og nyter en av mine siste kopper kaffe midt på dagen. Har bestemt meg for å holde på morra-kaffe'n og kutte ut resten. Har vasket og ryddet huset slik at jeg kan ta det med ro i helgen.

 

Skjønner deg godt Humlefrøken, men håper at du slipper å ha en gulerotkake og cola sommer  ;) Derimot krysser jeg fingre for kvalme og vondt i bekkenet  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Da har jeg vært hos hausken og satt inn en perfekt 8 delt eskimo:)

Testdag 1/2 juli, så nå begynner ventingen. Fikk tidenes hosteanfall en times tid

Etter innsett, hehe følte jeg hostet ut egget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å kjenne testetrangen..

Da er vi to ;P Gav etter for testetrangen som vanlig jeg, her sitter Ovitrellen fremdeles igjen 11 dager etter jeg satt den. Spennende dager, har hatt flere kjemiske/SA så her blir det ingen jubel før jeg en gang ser et bankende hjerte på ultralyd.. Når tenker du å teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rugedag 8 her... Sjeldent man ser positiv test før RD 9, så har is i magen til i morgen. Deretter blir det hjemmetester hver dag frem til blodprøve tirsdag.

Har et tips til dere som ikke har tenkt å loppe dere selv på graviditetstester, jeg kjøpte tester til 4 kroner stykket her www.sikkertsvar.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 8 her... Sjeldent man ser positiv test før RD 9, så har is i magen til i morgen. Deretter blir det hjemmetester hver dag frem til blodprøve tirsdag.

Har et tips til dere som ikke har tenkt å loppe dere selv på graviditetstester, jeg kjøpte tester til 4 kroner stykket her www.sikkertsvar.no

Så spennende, masse lykke til med testing:) De testene var billig!, har du prøvd de før:)? Jeg pleier å kjøpe disse: http://www.lavpris-tester.com/graviditetstest-strimmel.html

 

Litt dyrere enn dine ser jeg, men er veldig fornøyd sålangt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rugedag 8 her... Sjeldent man ser positiv test før RD 9, så har is i magen til i morgen. Deretter blir det hjemmetester hver dag frem til blodprøve tirsdag.

Har et tips til dere som ikke har tenkt å loppe dere selv på graviditetstester, jeg kjøpte tester til 4 kroner stykket her www.sikkertsvar.no

Så spennende, masse lykke til med testing:) De testene var billig!, har du prøvd de før:)? Jeg pleier å kjøpe disse: http://www.lavpris-tester.com/graviditetstest-strimmel.html

 

Litt dyrere enn dine ser jeg, men er veldig fornøyd sålangt:)

 

Har prøvd eggløsningstestene fra samme sted og de virket som de skulle. Så da vil jeg tro kvaliteten er den samme på graviditetstestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt bråvåknet jeg av skikkelig stikkende smerter i korsryggen som etterhvert forplantet seg til magen. Smertene i magen kunne sammenlignes med mensensmerter, men allikevel ikke. Smertene både i rygg og mage varte mellom 5-10 minutter også gav det seg. Idag har jeg hatt murringer som kommer og går i korsryggen.

 

Er på rugedag 4.

 

Er dette vanlig? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som noe uvanlig i så fall ..:-).. Jeg hadde også et slikt smerte anfall .. Dagtid på jobb på rugedag ...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt bråvåknet jeg av skikkelig stikkende smerter i korsryggen som etterhvert forplantet seg til magen. Smertene i magen kunne sammenlignes med mensensmerter, men allikevel ikke. Smertene både i rygg og mage varte mellom 5-10 minutter også gav det seg. Idag har jeg hatt murringer som kommer og går i korsryggen.

 

Er på rugedag 4.

 

Er dette vanlig? :unsure:

Mener å huske at jeg har hatt en del murringer på alle forsøkene mine (negative), men ikke så mye og sterke som denne gangen... Så vi får se hva utfallet blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var hvertfall 11 store folikker som hun kunne se i dag...men mange små også...så håper på noen modne egg da :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det egguttak onsdag, folliklene var for små til å rekke det mandag. Men så lenge jeg får gjort det før de stenger for sommeren, så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har 2 små eskimoer, 4-delte, blitt satt inn. Denne gangen brukte de EmbryoGen og jeg skal ha Crinone 2 ganger daglig.

Noen som har erfaring med EmbryoGen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embryogen har jeg ingen erfaring med ... Men så bra med eskimoer inn :-)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfefferkorn whit a Bump?, det kan kanskje ha vært festesmerter du kjente:-)) egget fester seg 6-7 dager etter befruktning og noen kjenner det godt.. Krysser fingre for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke embryoglue, men embryogen. Spurte om det siden jeg aldri hadde hørt om dette før.

 

Da ligger vi likt Gullebolle  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfefferkorn whit a Bump?, det kan kanskje ha vært festesmerter du kjente:-)) egget fester seg 6-7 dager etter befruktning og noen kjenner det godt.. Krysser fingre for det:-)

Takk My73! Siden smertene kom så intenst bare den ene gangen tenker jeg at det må ha vært det. Etter dette har jeg kun hatt litt murringer i korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egg utakk i morgen...wæææh spent...bør man kjøpe med seg bind? blør man mye etterpå liksom? noen andre tips? setter de tang på livmor tappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger sjelden bind, selv om det blør litt etterpå, men kan jo  være greit. De bør uansett ha bind og slikt der, da. Vet ikke helt hva du mener med tang, men sist bøyde de tappen litt opp på meg. Tips: slapp godt av etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...