Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Tror de hadde gått videre fra befruktningstadie, over til deling, men så virka det som de hadde stoppa opp litt. Men vi skulle satse på komme opp.. Tortur?? Fikk iallfall tlf om de hadde ortsatt bra over natta, og alt var ok. Fikk satt inn 2 da, ingen på frys. Hadde ingen på frys første gang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har de ringt. Av mine 10, kunne de bruke 8. Av de hadde 4 blitt befrukta.. Så blir tur opp iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalia 78: Din virkelighet har nå blitt min :(

Fikk akkuret telefon om at de kunne ikke se at noen av eggene hadde blitt befruktet og at de skule ringe meg igjen i morgen tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalia78 : 4 er jo bra :-)

Sunfly : uff.. Men håpet er jo ikke helt ute !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maigaard i Danmark.

6 egg er korrekt befrukted, de holder fortsatt "øye" med et 7. egg... Innsett i morgen kl. 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, får jo nerver bare av å følge med hvordan det går med dere, tror jeg bør holde meg unna dette forumet noen dager  før jeg blir helt sprø i hodet av alle "kanskje, hva om og dersom"-tankene i holdet mitt :mellow: Skal ha uttak fredag... :blink: Og har en følelse av at dette ikke kommer til å gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfly: Håper de ringer og sier at det har ordnet seg allikevel.

Kalia78: Lykke til med innsett av 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humlefrøken : jeg blir litt sprø av dette selv ... Klarer ikke å tenke på noe annet !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, får jo nerver bare av å følge med hvordan det går med dere, tror jeg bør holde meg unna dette forumet noen dager før jeg blir helt sprø i hodet av alle "kanskje, hva om og dersom"-tankene i holdet mitt :mellow: Skal ha uttak fredag... :blink: Og har en følelse av at dette ikke kommer til å gå bra...

Skjønner akkurat hva du mener :blink: Men dette viser jo bare hvor lite kontroll man har på naturens gang.

 

Jeg har rett og slett bestemt meg for å tenke positivt så langt det lar seg gjøre. Tenker aldri at denne gangen blir jeg gravid, men jeg blir gravid en gang.

 

Skal også ha uttak på fredag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei sunfly!! Men vi krysser det vi har om at de bare er noen små rakkere som lurer oss, og gjør som de skal til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken klinikk var det du tilhørte ? :-)

Jeg er på Ullevål Sykehus. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lovise 83 men her er humøret ganske depressivt....

Of, ja det sjønner jeg! :-( var ikke sånn det skulle være! Men jeg krysser alt jeg har for deg! Så masse lykke til i morgen! *Fingers X!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...