Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat fått telefon. Ingen befruktning på noen av de seks eggene. Så avbrutt forsøk på meg (lei meg nå).

Forrige forsøk fikk jeg åtte egg ut, fire ble befruktet. Brukte da Puregon. Sitter nå og lurer på hvorfor de ville bytte meg på annen medisin for så å få ut færre egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så trist å høre ... Men kan du ikke høre med klinikken om hvorfor det ble bytte av medisiner ? ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med sykepleier. Det er sædprøven det står på og ikke eggene. Men tror nok jeg vil ha puregon neste gang. Fikk beskjed om at jeg kan få starte på spray i juli og heller gå litt lenger på spray for så å få nytt forsøk i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, følg magefølelsen din :-) .. Du får vel den medisinen du ønsker neste gang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så trist Sunfly :( Vet ord blir fattige.

 

Fått noen forklaring på hvorfor de byttet medisin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg deg sunfly:-( er på veg til Haugesund nå. Spent på hvordan det har gått med de 4 små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt inn 2 stk, begge 4 - delte.

To stykk til frys...

Da er det bare å krysse fingrene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalia78 : har du fått testdato 27. Juni også ? Eller er det blodprøve du tar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ut 24 egg,men vet ikke hvor mange som er modne. Har også fått med meg medisiner for å motvirke overstimulering. Fikk også beskjed om å ta full dose smertestillene til faste tider idag og imorgen. Legen sa det vil bli mye vondere etter uttaket denne gang enn sist,siden det bare var 12 eggposer sist. Ble plutselig mye medisiner jeg må huske å ta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfly: Så bedritent!!! Det hørtes jo så lovende ut! :( Utrolig kjipt å måtte avbryte.

 

Grattis til dere som har satt inn!

 

Her har vært litt "drama". fikk i går beskjed om for tykk slimhinne, men tok en blodprøve som viste et østradiolnivå som gjorde at jeg fikk starte med Puregon i dag likevel! Takk og pris, vente til august hadde vært fælt. Fant ut at jeg hadde en for gammel puregon liggende, så måtte ringe rundt og kjøre langt for å hente ny, men det er jo verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen på klinikken ringte gubben i går etter mitt ønske. Jeg sa at det var bedre at de snakket sammen enn at jeg skulle være mellomledd.

 

Resultatet er som følgende:

Mannen skulle begynne å stå mer på jobben for å få lufta svømmerne (på en måte). Har stillesittende jobb så alt skal hjelpe.

Har blitt satt på Pergotime (???) og skal ta dette hver dag i 40 dager. Skal visstnok hjelpe på svømmerne. (Noen som har vært borti dette???)

IKKE NOE FORM for utløsning frem til test i august :lol:

 

Tror dere det var populært eller??

 

Jeg får oppstart spray i juli allerede og skal til ny pers i august. Tror det blir vårt siste forsøk da vi tross alt har tre FANTASTISKE barn fra før og dette jaget etter fjerdemann ødelegger hverdagen ganske mye når mor konstant kikker på klokka for spray/medisiner for ikke å snakke om den lille bobla man lever i.

 

Hopper med andre ord over i augustklubben nå, men heier videre på dere og håper dere følger med litt i august-jentene videre også.

 

MASSE, MASSE lykke til (OG håper vi ikke treffes i en annen månedsklubb) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Sunfly ..:-),..

 

Jeg har fortsatt veldige magesmerter, startet kl 19 i går kveld ... Normalt ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sniker meg inn til dere!

Jeg satte inn to 8-delte i går og har fått testedato 28. juni, både urintest og blodprøve. Nå blir det spennende!

Lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på Ullevål og de fikk ut 16 egg! Yeyyyy! Insett på mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt vondt i magen siden uttak.. Fikk låne seng da de skulle sette inn.. Men klaga ikke, for da er det ikke sikkert de ville satt inn.. Vondt å sitte, humper å svinger med bil er ikke bra.. Ligge er best, men lei det nå. Er liiiitt bedre i dag enn i går, men ikke mye. Men hva holder man ikke ut for å lykkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...