Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Jeg frykter også den beskjeden på ul i morgen. Er så veldig oppsatt på at det skal bli uttak på mandag....

Hva slags dose hadde du igjen pheffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får krysse fingrer og tær for vår UL i morgen sunfly. Hvilken klokke skal du? Hvor holder du til?

Endret av Kalia78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi hatt innsett i dag, ble satt inn et flott delt egg og 4 ble lagt på frys. Satser på at dette er gullegget slik at jeg slipper å gå gjennom fryseforsøk.

 

Til dere som er usikre i forhold til å fortelle på jobb. Vi var veldig hemmelighetsfulle sist, da var det få som visste noe, men denne gangen er det mange som vet at vi er i gang igjen. På jobb vet begge mine ledere det + de jeg arbeider tett sammen med. For meg har dette lettet dagene mine på jobb både under hormonstimulering og ved uttak/innset. føler jeg får mye mer forståelse når dagene ikke har vært helt perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er innmari greit å være åpen om det på jobb, da slipper man bortforklaringer og dilldall, og de kan ha større forståelse om man er dårlig.

Her kom TR i går, så ser ut til at jeg ligger godt an til å få satt inn i uke 26 :) Kjenner hormonene surre rundt nå, altså, får skikkelig teflonhjerne av dem, blant annet... til tider morsomt for elevene, men :P Jeg skal i alle fall sette inn to egg om der blir to gode, det gjorde jeg sist også.

Og btw... det er mye bedre å stikke sjøl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy dose skal du ta nå da pfeffer? Synd du må vente.. Er nå redd det samme selv.. Skal på ul kl. 9 i morgen tidlig

 

Jeg skal nå over på Menopur 600IU 225ml. Lykke til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg frykter også den beskjeden på ul i morgen. Er så veldig oppsatt på at det skal bli uttak på mandag....

Hva slags dose hadde du igjen pheffer?

 

Jeg hadde 150 av Menopur 1200IU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn kl 09.10. Skal til en lokal gyn i stavanger. slipper reise til haugesund for UL. Har brukt 3 esker 1200ie menopur nå.. Men har en uåpnet på 1200ie liggende. Håper på ikkje bruke den:-)

Endret av Kalia78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt i fra på jobb hver gang frem til nå, men denne gangen tenkte jeg å ikke si noe. Er på det tredje, styrte fryseforsøket på rad. Ser at sjefen begynner å bli litt irritert.

Denne runden her begynte i september/oktober i fjor med uttak/innsett, 6 egg på frys og overstimulering. Så et fryseforsøk i naturlig syklus som ble avbrutt av julen, deretter to avbrutte fryseforsøk hvor vi prøvde naturlig syklus men eggløsning kom mye tidligere enn beregnet, så har vi hatt to gjennomførte fryseforsøk med progynova og crinone med en blendahvit test og en kjemisk graviditet. Håper at vi greier det på denne runden for vi har bare tre egg igjen. Jeg er ikke spesielt lysten på en ny runde med sprøyter og det hele. Forstår dere alle godt og ønsker dere lykke til på uttak og i dagene etterpå.

 

Gratulerer Vonk, kjempeflott resultat med 4 egg på frys! Krysser fingre og tær for at gullegget ble satt inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var UL overstått. Skal sette to dager til med Menopur 150 ie. Eggløsningssprøyte søndag kveld. Uttak tirsdag morgen og innsett igjen på torsdag.

 

Nå begynner det å nærme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her sunfly! Legen var fornøyd med mengden og at de var jamne i størrelse. 2 dager til med 375ie menopur, ovitrelle på søndag kveld. Tirsdag for uttak torsdag innsett. Slimhinna var 11,9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål til dere erfarne damer med noen forsøk bak dere; er man i så dårlig form etter egguttak at man ikke orker å kjøre med bil (smerter/kvalme)? Bare lurte på om vi skal bestille hotell, eller om vi skal holde ut de 3 timene med kjøring etter uttak :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var UL overstått. Skal sette to dager til med Menopur 150 ie. Eggløsningssprøyte søndag kveld. Uttak tirsdag morgen og innsett igjen på torsdag.

 

Nå begynner det å nærme seg :)

 

Så spennende! Krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her sunfly! Legen var fornøyd med mengden og at de var jamne i størrelse. 2 dager til med 375ie menopur, ovitrelle på søndag kveld. Tirsdag for uttak torsdag innsett. Slimhinna var 11,9.

 

Så bra! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du sitter på i bilen burde det vel gå bra, men du er ikke kjørbar selv pga bedøvelsen!

 

Fått satt in to tinte embryoer på Riksen idag! "Nå er de hos deg" som legen så så fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke lov å kjøre. Jeg fikk hvertfall morfin så jeg lå strekk ut i bilen. Mannen er jo med så han kjører mens jeg sover. Jeg er bare trøtt etter uttak, litt øm men d overlever jeg. Kjører da de ca 2,5 t d tar fra haugesund te stavanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så heldig du er! Lykke til videre med alt! Håper min siste er imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på UL igjen mandag?

 

Skal på UL imorgen ja. Er så spent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg klar for nedtelling...setter eggløsningssprøyte klokken 21.00 i kveld og krysser alt som er for at det er siste gang jeg trenger sprøyter ifb ivf....spiren(e) skal klamre seg fast. DERMED BASTA B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...