Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Hei, slenger meg inn her. Vet ikke riktig når oppstart blir men det ser ut til å bli slutten av mai med innsett av ny eskimo i juni. (håper jo som alle andre på direkte oppstar i første syklus)

Har ikke fått tr ennå men etter 16 dager er det fortsatt neg. tisseprøver så regner med at jeg ikke har blitt gravid på april forsøket :( Blodprøven er imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk datoer på mandag, så oppstart med spray 9 mai. UL 7 juni, tur til Haugesund uke 24.

Blir spennende, er mitt 3 fersk forsøk.. Siste i det offentlige.. Nå må det jo gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal begynne å spraye 20mai... :D uttakk på riksen uke 26...mitt første ivf forsøk...gruegleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Hei på dere Junijenter! Melder meg inn her:-) Hadde uttak hos Hausken 1.mai, ingen innsetting pga overstimulering så da blir det fryseforsøk i juni, vet ikke når enda, kommer an på når denne mensen kommer, så må jeg ta primolut for å få neste mens i starten/midten av juni. Her håper jeg veldig å rekke en innsett før sommeren, og tror nok det skal gå! Heldigvis går vi en fin lys tid i møte, hektiske dager på jobb fremover så jeg håper tiden går fort.

 

Litt om meg. Har fra før 2 IVF barn som ble laget på Haugesund sjukehus. Det forsøket vi hadde nå, blir nok vårt siste på 3. barnet, fikk 4 egg på frys, så håper gullegget er i frysen! Har en frysegutt på snart 4 her hjemme, så vet det er mulig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Etter samtale med Hausken blir det trolig uttak/innsett i juni! Jippi, vil gjerne høre til her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DAG kom tanta! Sånn ca ti dager for seint! Blæ... spøker veldig for forsøk før ferien, men skal ringe klinikken i morgen for å høre om det er mulig å få det til på et vis. *Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Jeg kan fremdeles være med i junigjengen!! Fått klarsignal til å starte med spray i slutten av mai, da skal vi i følge legen rekke innsett før ferien :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sniff tatt idag, synarela denne gang da jeg fikk kjøpt det "brukt" . Smaker like æsj som suprevur men satser på det gjør jobben sin. Håper på like god fangst denne gangen, aldri problemer med fangsten, mer problemer med å finne gullegget som har alle riktige genkoder og kromosomkoder og som setter seg fast !! Jeg skal spraye 2 uker, deretter sprøyter før forhåpentligvis uttak rundt 1 juni. De siste forsøkene mine har eggene vokst fortere og fortere sånn at dosen faktisk er satt ned, merkelig egentlig siden jeg blir eldre og eldre, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg føre meg på juni-listen jeg også! En gyn time i går som egentlig var et "hvor lenge må jeg regne med å prøve før det klaffer, hva kan vi gjøre"-møte endte med henvisning og sannsynligvis kortregime med oppstart i slutten av mai... :rolleyes: Kom veldig brått på, nå må jeg begynne å lese meg opp her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kost oss snart en uke på Rhodos og setter snuten på vei hjem i morgen kveld. Fikk telefon i dag fra Aleris.Spraystart 17.mai....endelig snart i gang igjen og forhåpentligvis siste gang :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi snart igang igjen:-) føles godt.. Har jo hatt pause siden januar.. Spraystart imorgen:-)

Endret av Kalia78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det også fullt program om dagen. Og med 17.mai rundt hjornet er det jo alltids noe å pusle med i hagen. Det positive er jo at tiden går fort. Fem dager til oppstart spray for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi flytta jo inn i nytt hus i mars, så masse å gjøre ennå, vi prøver å få hagen opp å gå også, vil kunne sitte ute på egen terrasse når finværet kommer hehe. Er i 17 mai komite også, da min sønn er 7 klassing. Travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg sniker meg inn her i lag med dere juni berter.

Vi skal ha fryse forsøk i starten på juni.

Jeg har startet på primolut 10 mai,så bli det vel progynova etterhvert.

Vi hadde icsi forsøk 2010 og det ble klaff ved første forsøk.

 

Håper vi er like heldig som sist.så nå har vi ei datter på 2,5 år,så nå er det på tide med søskenforsøk.

Endret av baby støv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn her til oss.

Så heldige dere er som traff på første forsøk :)

Håper det går likedan denne omgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker på at om ca en måned er mange av oss allerede rugere :wub:

Hadde vært så utrolig deilig å få en super duper sommerferie med en liten spire i magen.

 

Er det noen av dere i juniklubben der dette muligens er siste forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig tanke, om en drøy måned har kanskje flere av oss her inne positiv test i hånden :-) Nå har jeg lest meg litt opp på disse trådene som førstegangs IVFèr (og helt desperat etter info), og det slår meg at det er et litt mer avslappet forhold til kosthold og kosttilskudd i trådene, sikkert fordi vi vet alt dette fra årene våre som slitere/prøvere :-)

 

Gjør dere andre noen spesielle ting for å "optimere" sjansene deres?

 

Her tar vi begge tilskudd av sink og selen, vitamin C og D, Omega 3 og folat på begge (min gyn satte mannen på folat også, mente at dette var undervurdert for menn!). I tillegg har jeg gått til innkjøp av en juicesentrifuge, og starter morningene med en juice av spinat, kiwi, sitron og eple/pære :-) Ellers normal vekt og trener jevnlig, så kan faktisk ikke komme på noe mer jeg kan gjøre.... Andre med stalltips?

 

Har hørt noe om at man skal spise det som eggene liker/"skallet" utenpå, er det noe i det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg på folat og d vitamin....bortsett fra det er det ingen drastiske livstilsendringer.

Når begynner du med spray Humlefrøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært hos Hausken på onsdag (første konsultasjon) fikk jeg oppstart samme dag på kort regime. Flaks at jeg var på dag 2:) ul neste onsdag, mest sannsynlig uttak neste fredag. Dette gikk fantastisk fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært hos Hausken på onsdag (første konsultasjon) fikk jeg oppstart samme dag på kort regime. Flaks at jeg var på dag 2:) ul neste onsdag, mest sannsynlig uttak neste fredag. Dette gikk fantastisk fort!!

Jeg håper på nøyaktig samme opplegg som deg på hausken, blir da liggende nøyaktig 14 dager etter :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg på folat og d vitamin....bortsett fra det er det ingen drastiske livstilsendringer.

Når begynner du med spray Humlefrøken?

Siden jeg tror og håper på samme protokoll som ønskespira, tror jeg at jeg slipper nedregulering med spray. Eller rettere sagt så aner jeg ikke hva som venter på medikamentfronten siden jeg ikke skal på samtale før til uken... Og så har det vel ikke gått opp for meg at dette faktisk skal skje ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også i håp om at det blir innsett i slutten av juni, hvis mens kommer når den skal. Vi har hatt en pause på 6 mnd nå og er nå super klar for et fryseforsøk med innsett av 2 befrukta egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...