Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Jøss for en dag.. Fikk tlf fra mamma når jeg var på jobb. Ba meg fikse ferie neste uke så vi kan reise til syden! Bare jeg og min mor:-) eneste er jeg er midt i regimet, og skal starte sprøyter på tirsdag, så var hos legevakten fikk erklæring på engelsk om bruk av medisiner hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Juni-bærter

Titter innom her en tur jeg da :)

Arti å se at det er så mange som har forsøk i disse dager....her blir det forhåpentligvis uttak på onsdag :) begynner å bli sår på magen med tre stikk hver kveld..orgalutran,klexane og gonal-f.

 

Kalila78 det var jo koselig å få sydentur..godt å få noe helt annet å tenke på :) Kos dere :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...bare innom og titter... snart ultralyd og da vet jeg mer om hva som skjer i eggstokkene denne gangen.. Runde 5 siden 2012, er vel snart på tide med noen gullegg eller hur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni-bærter

Titter innom her en tur jeg da :)

Arti å se at det er så mange som har forsøk i disse dager....her blir det forhåpentligvis uttak på onsdag :) begynner å bli sår på magen med tre stikk hver kveld..orgalutran,klexane og gonal-f.

 

Kalila78 det var jo koselig å få sydentur..godt å få noe helt annet å tenke på :) Kos dere :))

Gleder meg ikke akkurat til stikkingen.. Vært på apoteket og handlet og spurte de heldigvis om ikke puregon-pennen fulgte med, men den hadde visst klinikken glemt å gi meg. Så må farte rundt i bergen i morgen etter det. Gi oss oppdating etter uttak da Lengter!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalia78: Kos deg masse på ferie. Utrolig deilig med et avbrekk i prøveperioden :)

 

Et lite spørsmål?

Jeg startet med spray 17. mai og skulle hatt mens innen nå. Vet at den kan være noe forsinket ved bruk av Suprecur. Det jeg lurer på er om jeg skal ringe og si ifra til klinikken. Er jo egentlig satt opp på Ultralyd for kontroll av slimhinne nå på torsdag...

 

Og ja; har tatt gravitest for å sjekke (negativ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering: Ringte Aleris og fikk beskjed om å ringe tilbake onsdag dersom jeg ikke hadde fått mens innen i morgen kveld. I så fall må jeg gå en ekstra uke på spray og alt blir utsatt med en hel uke.....ÆÆÆÆSSSJJJJJJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer:-) hilser på fra Tyrkia. Hadde mine første sprøyter i dag. Likte ikke klexane, nålen var tykk.. Ble småkvalm.. Men har vert mange timer på tyrkisk bad, med allt mulig fra sauna til gjørmebad, saltgrotte, massasje, dr fisker, masse spennende:-) riktig koblet ut hehe. Litt stress passe på ikke la sprayet bli for varm bare, men går det og hehe. Fin måte få tiden gå fort fram til UL:-)

Tenker på dere andre, kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt Sunfly, jeg sitter her og venter på mens, er foreløpig bare en dag på overtid men likevel... Jeg vil komme i gang! Tar ikke noe G-test heller, for a) SÅ heldig er jeg bare ikke etter flere år med prøving og B) har brukt myyye penger på gyn.timer, nysamtaler og medisiner i lange baner. Håper jeg kan melde første syklusdag i morgen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har blitt så lykkelig for mens som denne syklus.....Fikk det i går og skal på første ul-i morgen. Forhåpentligvis sprøytestart i løpet av et par dager.

 

Det sier mye om dette vente-helvete IVF er: Når man kan bli så glad for å komme i gang en ussel uke tidligere.... :P:D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er heldige som er igang med sprøyter..jeg skal på kontroll 11.06 for å sjekke om jeg er klar for sprøyter....håper virkelig jeg er klar for det så jeg får forsøk før sommerferien...:) nå har jeg spraya i 9 dager...syntes jeg er mer sliten en vanlig...har dere det slik på spray? det stikker og verker litt i eggestokkene av og til og? normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eg igang og, har no gått på progynova i 2 dager og skal på UL den 5.juni. :) Første fryseforsøk, så veldig spennende. Noen med erfaringer fra fryseforsøk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på juni-gjengen... Har gått på nesespray et par uker nå og starter mest trolig med Menopur sprøyter i morgen. Da blir det innsett i uke 24. Dette er søskenforsøk på Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,jeg sniker meg inn her i lag med dere juni berter.

Vi skal ha fryse forsøk i starten på juni.

Jeg har startet på primolut 10 mai,så bli det vel progynova etterhvert.

Vi hadde icsi forsøk 2010 og det ble klaff ved første forsøk.

 

Håper vi er like heldig som sist.så nå har vi ei datter på 2,5 år,så nå er det på tide med søskenforsøk.

 

Veldig likt her! Har en gutt på drøyt 2 år etter ICSI som satt på første forsøk i mai 2010. Bestemte oss for å gjøre søskenforsøk med frosne embryon i oktober, men så var det stengt på Riksen en periode før jul, og siden har vi hatt et avbrutt forsøk ( mine eggstokker trengte dobbel dose for ikke å løsne egne egg - her er det sædkvaliteten det står på), og et forsøk ved påske som såvidt satt men løsnet. Dermed var håpet ute å føde nr 2 før fylte 40 år! Trudde neste forsøk skulle krasje med ferietur i slutten av juni, men ringte på mens 25. Mai og var så heldig at noen hadde "meldt seg av". Det betyr at jeg går på progynova-tabletter siden 25. Mai, skal på kontroll på tirsdag og forhåpentligvis får innsett rundt neste helg (andre helg i juni).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkes på tråden at vi nærmer oss juni, litt mer action ;)

Her ventes det fortsatt på første syklusdag, jeg har jo hatt superstabile sykluser men er nå plutselig 2 dager over. Håper det ikke har noe å si for forsøket da, får høre med de når jeg ringer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eg igang og, har no gått på progynova i 2 dager og skal på UL den 5.juni. :) Første fryseforsøk, så veldig spennende. Noen med erfaringer fra fryseforsøk? :)

 

Har hatt 1 avbrutt forsøk (på kontrollen sjekker de at foliklene er innenfor et visst mål. Er de for store er det fare for egen eggløsning som da vil kunne spolere forsøket). Andre forsøk måneden etter på "dobbel dose" slo ut "litt positivt" men ny graviditetstest 3 dager senere viste negativt. Ønsker jeg visste litt mere om sjansene for vellykket fryseforsøk ( hvis embryot først ser fint ut og blir satt inn). Jeg syns det er noe herk med fryseforsøk at en må bruke Crinone i hele 8-9 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet også frys, ble helt koko av progynovaen. Jeg tror man opererer med ca 20 % avhengig av alder. Selv sier klinikken jeg har 30 % sjanse ved ivf, men når jeg runder 40 - som jeg gjør om noen uker, så leser jeg jo at sjansene nesten halverer seg. Og jeg har hittil ikke hatt noe klaff på mine 4 runder. Får håpe denne runden blir den magiske :) Ikveld setter jeg el sprøyta og blir nok førstemann ut i juniklubben med uttak på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Vinden1! Selv setter jeg første stikk i kveld. Prøver menopur denne gang og håper på en liten en....Blir trolig uttak mandag 10. Juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jenter!

Vært på UL tirsdag, kunne starte sprøyter onsdag kveld, men jeg valgte selv å starte nå til lørdag (1.juni) pga noen planer, og det var ok for klinikken. Denne gangen skal jeg bruke Puregon istedet for Menopur og håper det blir innsetting. Ble avbrutt sist gang. Blir høyst sannsynlig uttak i uke 24 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Vinden1! Selv setter jeg første stikk i kveld. Prøver menopur denne gang og håper på en liten en....Blir trolig uttak mandag 10. Juni

 

Da er vi synkroniserte! Satte også første stikk Menopur i dag og regner med uttaksdato rundt 10 juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhu, jeg vil også se uttaksdato i horisonten, men venter fortsatt på mens, er tre dager på overtid :huh: . Har sendt mannen på apoteket for å kjøpe g-test, siden jeg synes det er så pinlig. Gikk inn på apoteket nedi gata i går med stor optimisme, men ble angrepet av en dame som absolutt skulle hjelpe meg, og da sa jeg at jeg bare kikket og forsvant igjen :wacko: Er det mulig, voksen jente over 30 :ph34r:

 

Satser på at i morgen er dagen da jeg vet noe mer om hvordan jeg ligger an i uttaksland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ morsomt at flere av oss er synkroniserte...

Hvor holder dere til?

Jeg er på Aleris i Oslo.

 

Må bare si at jeg hater MENOPUR sprøytene i forhold til den søte lille PUREGON pennen jeg brukte forrige forsøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...