Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Hei ... Slenger meg også med her ., langt regime .. Startet med gonal f sprøyter 28. Mai og skal scannes 6. Juni .:-).. Er spent og nervøs ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuddelu, da er jeg tilbake fra leirskole!

Har gått på Suprecur i seks dager nå, og begynner å bli sliten og hormonell. Kjenner også stikkinger av og til, så satser på det er normalt... skal til UL den 12., håper inderlig jeg er klar for sprøyter da!!!

Blir spennende å høre hvordan det går med dere når litt flere UL er blitt unnagjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen.av dere kommer med gooode nyheter etterhvert! :-) forhåpningene mine til oppstart har gått rett den veien høna sparker, og en superstabil syklus er nå 5 dager på overtid uten tegn til det ene eller det andre. Trodde jeg så en øøørliten antydning til mens både i går tidlig og i dag og ble så glad at det faktisk kom en tåre i øyekroken. Men alt har stoppet opp. Hater kroppen min. Om jeg i hele tatt får mens i løpet av de neste ukene, er dette noe som kan ødelegge for forsøket mitt (kort prot.)? Dagens sutreinnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ dumt, Humlefrøken. Men jeg var selv seks dager på overtid før mens kom her og var redd for at forsøket skulle bli utsatt, men sannelig kom tanta med et brak på en tirsdag (hadde frist til tirsdag kveld med å få mens for at forsøk skulle gå som planlagt)........puuuuh.

 

Hold motet oppe. Tenk at man skal bli glad for å få mens (DET ER BARE SÅ FEIL).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi Sunfly, du nådde deadline med et nødskrik? Det hadde gjort meg så stresset at hele kroppen min hadde streiket totalt tror jeg :P

 

Stemningsleiet mitt de siste 5 morningene har utviklet seg omtrent slik i illustrert form, jeg er sikkert supergøy å ha i hus for tiden (ville ikke bodd med meg selv engang)

 

:huh::blink::wacko::unsure::(:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ulikt meg... :P

Det som er værre er rugeperioden med tyding av x antall diffuse tester og selvfølgelig overveiingen om hvorvidt man skal teste eller ikke. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk mensen i dag...med skikkelig mens smerter!!! men jeg har gått på både primolut og spray ettersom mensen pluselig kom uventet før jeg begyte å spraye...ser frem til kontroll 11.06å.. da får jeg vite om jeg får begynne med sprøyter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i hvert fall til å gå på veggene i rugeperioden, jeg som er smånevrotisk fra før :rolleyes:

 

Men det skal bli morro å se en diffus test til en forandring, jeg som kun har sett blendahvite i alle de år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får en diffus test som holder seg. Personlig liker jeg de blendahvite bedre enn de diffuse (ble så glad i mars da jeg endelig fikk to streker, men dette viste seg å være kjemisk eller no`. Hadde vært bedre om det bare hadde vært blendahvitt hele veien. Falt skikkelig i kjelleren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det beste er å klare å vente på blodprøva MEN hvem klarer vel det? hahaha :) blir spennende og se hvor mange av juni-bertene som blir gravide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer sikkert vente på blodprøven, jeg som ikke tør kjøpe g-test på apoteket engang *pinlig* :D Godt mannen min ikke eier hemninger, han bare griper fatt i første og beste apotekdame og bruker gjerne laaang tid i riktig hylle for å diskutere hvorfor den testen er bra og ikke.. ;) Men tamponger nekter han å kjøpe, der går grensen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store intensjoner om å vente med testing denne gang......På den andre siden har jeg mange av disse billigtestene som bare ligger hjemme. Har tre barn fra før og dette skulle bli siste og fjerdemann så det er jo kanskje greit å bruke de opp?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var deilig med uventa ferie:-)

Har satt 7 av 10 menopur nå (+klexane).. Magen er full av blåmerker, ikke såå kult. Har begynt kjenne meg litt oppblåst. Har mye høyere dose nå enn sist. Opp fra 225 i 10 dager + 2 med 300, til 375 i 10 dager.. Håper jo det holder! :-) er trøtt og sliten.

UL på fredag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalia78: Så høye doser du har....eller er det jeg som har lave. Har 150 menopur og kun i 9 dager trolig.

Håper jeg ender opp med noen egg da... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 150 puregon i ca 9 dager også på planen min! Og oppstart første dose i kveld etter at kroppen justerte seg overraskende nok i går B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 150 puregon i ca 9 dager også på planen min! Og oppstart første dose i kveld etter at kroppen justerte seg overraskende nok i går B)

 

Hurra for oppstart for deg også. Utrolig hvordan man kan skremme mensen på seg når det bare er nok tidspress :lol::D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 150 puregon i ca 9 dager også på planen min! Og oppstart første dose i kveld etter at kroppen justerte seg overraskende nok i går B)

 

Hurra for oppstart for deg også. Utrolig hvordan man kan skremme mensen på seg når det bare er nok tidspress :lol::D:P

Hehe ja, stakkars mannen pustet lettet ut og sa "ja, skal du roe deg ned NÅ da?". Skjønner ikke hva han babler om :rolleyes: Sikkert første gangen han også er glad for mens :P

 

Blir ikke bedre av at han skal gjøre stikkingen med en nazidame som meg, kan allerede høre meg selv "har du lest bruksanvisningen nå da, har du sjekket at luften er ute, IKKE trykk på noe du ikke vet hva er, AUUUu det var VOOONDT" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg meg på her jeg også. Trodde jeg måte vente til august, men neida fikk lov til å starte rett på igjen så fort jeg får blødning :D

Har tre egg igjen på frys så en av de må jo være eskimoen vi venter på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi reagerer vel ulikt på medisinene tenker jeg, men synest det er sykt høy dose selv, men går greit. Kjenner kroppen er sliten, og magen oppblåst.. Håper juni blir bra måned for våre egg:-) krysser fingre og ben for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo, kjekt at folk er så godt i gang! Her så jeg en liiiten antydning til mensstart i dag, så håper den kommer i morgen, da tror jeg kanskje det blir sprøytestart den 12. *håpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg også. Blir innsett uke 23/24. Er under behandling på Ullevål. Første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til UL-kontroll i morges og hvis opptiningen går greit blir det innsett på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra.....Nå begynner det å bli mer action i vår POSITIVE måned. Her skal det bli babylaging.

 

Dersom mulighet for å sette inn to: Hvor mange skal benytte seg av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...