Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

okei så du gjør det der for å spare penger eller? ser det koster 27 tusen i norge privat på medicus hvertfall...men blir jo sikkert litt reise og hotell utgifter også

 

Sparer nok ikke noe penger på det, nei. Men foreløpig må vi som er single holde oss til Danmark :) Hva slags medisinregime skal dere gå på? Jeg har kort regime med Tamoxifen tab +Gonal-F inj. Oragultan og Otrivelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja slik ja :) jeg tror jeg må gå på lang regime men hvilke medisiner vet jeg ikke enda...men håper på gonal-f da jeg brukte denne ved inseminerings forsøkene og syntes den var veldig enkel og lite bivirkninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva vi ender opp med her...Hadde langt regime forrige gang, men skal ha "ny forsamtale" tirsdag 16. april. En slags gjennomgang av forsøket som var og bestemme gangen for et nytt forsøk.

 

Håper vel kanskje på kort regime neste gang og tror det kommer til å bli foreslått av legen. Men man må vel vente en hel syklus imellom allikevel? Vi går privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

har fått beskjed om at uttak blir omkring uke 27, så jeg slår følge med dere! Jeg er 32 år, skal på Riks. Hadde flaks og lyktes med første icsi forsøk i 2011på Aleris og har fått beskjed om å skynde meg om jeg vil ha et barn til. Jeg har veldig lav AMH og selv om hormondosene var skyhøye ble det ikke mange egg å skryte av. Men jeg hadde ett og det ble baby av det, gitt...... Aleris ble ganske kostbart så vi prøver oss på riksen. Tar en copy/paste av forrige behandling og krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) etter første ivf i mars gikk i kjemisk/sa skal vi ha frys i juni... Jeg lurer også hvordan man skal få tiden til å gå.... Åååååå jeg håper det går neste gang.... Juni er lenge til.... Tålmodighet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hiver meg med eg og. Hadde og første IVF i Mars som desverre ikkje blei vellykka. Så blir frys forøk i Juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sunfly!

Det er flere heldig griser her som har egg på frys! kan være en liten trøst når man føler at alt går til helvete!

(Vi hadde bare et egg sist, og det blir nok ikke så veldig mange flere neste gang... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt negative forsøk...har dere hatt normal eggløsning påfølgende syklus. Jeg fikk først positiv el test i dag og er på syklusdag 22. Normalt har jeg el på dag 18....(må jo prøve hjemmemetoden i pausene).....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye aktivitet her enda, men det er jo en stund til oppstart for de fleste. Vi hadde samtale på Aleris i går etter neg. ICSI i mars. Må vente en syklus og regner med spraystart ca. 16 mai og uttak/ insett begynnelsen av uke 24 (10-12 juni).

 

Det blir langt regime også denne gangen, men skal ikke ha puregon sprøyter, men menopur.

 

Så da fortsetter denne uendelige ventingen. Vente på mens (som forhåpentligvis ikke kommer for da har vi mirakuløst klart det på egen hånd), så vente på spraystart, vente på sprøytestart, x antall ul, sjekk av follikler osv osv. For ikke å glemme den forferdelige rugetiden da man kjenner på all verdens følelser og lurer på om det kan være graviditetstegn.

 

Litt klaging fra meg. Prøver å se fremover og vet at det vil alt være verdt det når vi først har en liten en igjen....

 

Hvordan står det til med dere andre. Noen som vet når de har oppstart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig vi kommer til å starte opp på omtrent samme tid, sunfly :) Ser slik ut, men her er tanta litt varierende i sine ankomster :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ligger jeg ca. 8 dager foran dere, spraystart rundt 8 mai. Menopur, klexane, og noen tabletter(blodfortynnende) reservert tid uke 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha utakk i uke 26 mest sannsynlig :) er veldig utålmodig på å komme igang....uansett hvor vondt det blir så er det ingenting som er så psykisk vondt som å lengte etter noe så mye og lenge som vi i denne gruppa gjør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle lykke til:-) Skal på riksen vi, med uttak i uke 33. Kan jeg spørre hvor lav amh din er Poca? Min er på 5 ser du, så bare litt nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle lykke til:-) Skal på riksen vi, med uttak i uke 33. Kan jeg spørre hvor lav amh din er Poca? Min er på 5 ser du, så bare litt nysgjerrig!

 

Min amh er 2! Så fortvil ikke, du får nok noen egg skal du se :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå kan bare TR komme, etter planen iallfall.. Bruker komme punktlig. Blir ikke lei meg om den ikke gjør da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta tidligere i dag, men er her nå, vår kjære TR.. Da blir det synarela ca. 9 mai tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå begynner det å nærme seg hormonstart for mange her, ser jeg :) Her kommer nok også tanta om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle:) Kommer inn til dere jeg:) Avbrutt forsök i februar og nå i april, men satser på at junimåneden blir den store + måneden for oss!:)

Vet ingenting om hvordan forsöket mitt skal se ut denne gangen. Förste forsök var med kort metode, nå var den lang, så neste forsök vet jeg dessverre ikke hva dem tenker:/ Men jeg skal ringe inn når jeg får mensen så da får vi se. Tok Ovitiille eggelösningsspröyte på lördag, så lördag om nesten 2 uker burde mensen väre her da.

Skal bli koselig å fölge dere:) Godt man er flere i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spotter jeg en del og forventer TR i morgen....synes tiden går innmari sent.....men. Hvis en snur tankegangen litt. Jeg skal trolig ha innsett ca 12 juni og det vil si at om to måneder er jeg veldig nære testdato og forhåpentligvis en positiv hjemmetest vil ha blinket mot meg (drømme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...