Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

nei ????  så trist og vondt...men man må prøve å holde motet oppe....men vet hvordan det føles :(

 

Lykke til på neste forsøk :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til dere med positivt resultat denne måneden, og så trist med dere det ikke har gått for, føler med dere <3

Håper dere klare å se fremover og nyte sommeren så godt som mulig, selv om alt føles mørk og tungt nå. Dette IVF kjøret er sinnsykt heavy, og jeg er sikker på vi alle blir ekstra sterke damer av å ha gjennomgått dette racet her.

 

Selv er jeg fortsatt sjokkert etter positiv test, og er 8 uker i dag! Den IVF bobla jeg har vært i ser ut til å ta tid å komme seg ut av, men blir veldig ydmyk og takknemlig... Hold oppe håpet og troen, så plutselig sitter den hos dere etter sommeren.

 

Gode klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive ord Evigoptimisten.

 

Her skal sommeren nytes før det blir tilbake til null med medisiner, uttak og innsett iløpet av september.

 

Lykke til videre med svangerskapet ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord. Tanta i seg selv gjør meg deppa, temmelig vond også de første dager. Men nå har vi ferie. Hele familien inkludert vår firbente er nå i Trondheim, etter en god flytur. Blir 2 uker i havgapet:-) får gå masse tur da om været holder seg. Sender masse gode tanker og lykke til, og en flott sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på 6 dpo (satte inn 2 eskimoer, 4-delte forrige fredag) og idag hadde jeg endel kramper i magen som når TR kommer. Holdt på noen timer. Heldigvis ikke noe spotting ennå, kan det ha vært egg som festet seg? Noen som har opplevd det noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt uttak i dag!  Men alle mine fine folikler fra sist gyn.time  var redusrert til 3!! Og bare 1 egg ut...Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei damer. Jeg hører vel til her ;) Hadde innsett torsdag, første forsøk med ICSI. Dette er veldig spennende :) Men er foreløpig rolig. Nervene kommer vel når det nærmer sed dagen for testing tenker jeg. Hvordan går det med der andre som også ruger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på 6 dpo (satte inn 2 eskimoer, 4-delte forrige fredag) og idag hadde jeg endel kramper i magen som når TR kommer. Holdt på noen timer. Heldigvis ikke noe spotting ennå, kan det ha vært egg som festet seg? Noen som har opplevd det noen gang?

 

Festeblødning er det mange som har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av tjue egg så var det kun to som var ok nok til å settes inn... så det skjedde i går. Utrolig kjipt å aldri klare å få flere enn ett eller to dugandes egg! Var vondt så det holdt også, sikkert pga på kanten til overstimulert, så syns liksom det kom lite ut av det :P Får håpe det holder :)

 

Masse klemmer til dere som bare får tanter på besøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kjærepære! Lurte på hvor du var blitt av. Så flott at du fikk satt inn 2, men synd at det ikke ble noen på frys. Stoor klem til deg i dag og velkommen som ruger!

 

Som Sunfly sier, hvordan gikk det Maulaiz?

 

Velkommen som ruger, ønsker^et^mirakel!

 

Her ruges det og testes det  :P Fredag er min offisielle testdag og med tanke på at eskimoene mine gikk i dvale på laboratoriet etter tining, så kan det bli mange tester til før jeg vet noe sikkert  :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk telefon fra klinikken nå om at det ikke blir innsett i dag, dessverre.. Fader, nå blir det en lang biltur hjem fra Danmark.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det en svak skyggestrek på testen. Tør ikke helt å stole på det da det endte i kjemisk sist gang  :unsure:

 

Men håpet er der  :wub: at eskimoene mine har klamret seg fast  :) Imorgen er offisiell testdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen gravid tester...har kjempe teste trang..så jeg testa likegodt med en el test i dag...og den ble positiv....håper det er et tegn haha ;) man blir litt rar av denne rugetiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro .. :-).. Er fortsatt gal i hodet selv om jeg har testet positivt .. Tror ikke det går over ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de siste dagene har jeg vært støl og øm nederst i magen og litt kvalm...vet ikke om det er gravid tegn eller senvirkninger av eggutakk og medisiner...hva tror dere? *rugedag 8 snart over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å virkelig kanskje tro at dette har gått veien for oss...

- Oppe og tisser hver natt (gjør jeg aldri ellers,kun gjort sist jeg var gravid)

- sure oppstøt

- større pupper, og de begynte å bli ømme i går (men det kan jo være medisinene)

Håpe*håpe*håpe :)

Er så redd for å bli skuffa! I disse årene vi har prøvd nå så har jeg jo innbilt meg selv graviditetssymptomer et par ganger før... Hihihi... Så må derfor ikke bli for optimistisk, da blir fallet bare høyere.

Men samtidig har jo det blitt plassert inn et befruktet egg i livmoren min denne gangen, og problemet hos oss er jo at vi ikke har klart å befrukte eggene på egen hånd, ikke det at jeg ikke holder på de ;)

Godt vi skal bort i helgen så jeg blir distrahert og at ventetiden til tirsdag ikke blir så lang.

 

Ang. dine symptomer babysmurf så er det jo første gangen jeg er gjennom dette med IVF/ICSI så har jo ikke så mye erfaring, men syntes kanskje det høres litt sent ut for senvirkninger av egguttak.. ;) Kanskje noen med mer erfaring kan svare deg. Jeg håper i hvertfall dette bare er gode tegn på at du skal få en positiv test over helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er det jeg syntes også :) har vært kjempe tissatreng tidlig hver morgen de siste dagene også :)

tidligere i rugeperioden hadde jeg stikkinger i livmora...men jeg har også hatt mye gravid tegn før uten å være gravid ;) Lykke til :) testedag mandag her...får vite svaret samme dag om vi kjører 2 timer inn til riksen...kan nok hende vi gjør det ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at bivirkningene av hormonene vi tar er ganske like graviditetssymptomer... håper selvfølgelig inderlig at dere har graviditetstegn, jenter!!!! ville bare komme med et innspill siden jeg har vært gjennom dette noen ganger nå og har kjent "dævelskapen" på kroppen ;) Ønsker dere massemasse lykke til!!!

 

Her er det kun fem dager siden innsett. Legen min sa at pga overstimulering så kommer nok smertene fra forrige uke tilbake om jeg blir gravid. Så jeg går egt og venter på å få skikkelig vondt, hehehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hatt spesielt vondt etter egg utakk eller noe, før nå  de siste tre dagene har jeg vært skikkelig oppblåst og øm/støl i magen.....veldig ubehagelig bare å gå på do (presse) i dumper når vi kjører bil osv...hva kan dette være? kan vel ikke plutselig bli overstimulert så lenge etter? eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkfor innspill kjærepære! :) Er klar over at medisinene kan lure oss, dessverre. I dag er jeg plutselig super pessimist.... :( Denne følelsesmessige berg og dal banen er ikke særlig morsom... Må bare holde ut i to dager nå, da vet jeg hva jeg har å forholde meg til.. Måtte disse dagene gå fort!

Lykke til i morgen babysmurf! Skal krysse fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for blodprøven. Etter svak skyggestrek på onsdag i forrige uke, så var det blendahvite prøver på torsdagen. Har ikke testet siden og er ikke særlig optimistisk. Ingen symptomer lenger, ikke av medisinen heller. Kroppen tror vel at det er normalt med disse hormonene nå  :unsure:

Endret av Krepsen79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for blodprøven. Etter svak skyggestrek på onsdag i forrige uke, så var det blendahvite prøver på torsdagen. Har ikke testet siden og er ikke særlig optimistisk. Ingen symptomer lenger, ikke av medisinen heller. Kroppen tror vel at det er normalt med disse hormonene nå  :unsure:

Massemasse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...