Somewhere over the rainbow Skrevet 14. juni 2013 #301 Del Skrevet 14. juni 2013 16 egg er jo kjempe bra :-)).. Så moro Kalia78 : da er det kanskje normal å ha vondt .. Jeg begynte å få litt småpanikk her ..:-).. Vi får holde ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise83 Skrevet 14. juni 2013 #302 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg har også hatt det sånn ve begge uttakene mine! Men de sier det er normalt! Vi blir jo oppblåste i magen av lutinus, og da presser det på "sårene" inni der etter stikkene! :-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humlefrøken Skrevet 14. juni 2013 #303 Del Skrevet 14. juni 2013 Da var uttak overstått for meg også, det gikk egentlig veldig bra! Gikk fra klinikken etter 10 minutter. Ingen kvalme etter medisiner. Kun noe som kan minne om sterke EL smerter i ettertid. Da var det bare å vente i spenning på om noen er befruktet. Ligger på sofaen og faker ekstra vondt ( faktisk) for å få mannen til å gjøre alle ting jeg ber om, som drikke, massasje.... Looover å slutte i morgen, det er bare så deilig å bli skjemt litt bort :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskje snart <3 86 Skrevet 14. juni 2013 #304 Del Skrevet 14. juni 2013 Da melder jeg meg inn her Hadde egginnsett i går, det beste forsøket vårt hittil for våres del:D. 25 folikler på UL, 16 egg ut, 6 befruktet og fire perfekte egg på innsettingsdagen i går. Ruger på 2 av de nå og håper at disse eggene er friske og ikke bærer av kromosomfeil. Lykke til jenter !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 14. juni 2013 #305 Del Skrevet 14. juni 2013 Hei ... Da er vi en til med egginnsett de siste dagene .. Så spennende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 14. juni 2013 #306 Del Skrevet 14. juni 2013 Humlefrøken ; så fint egguttak du hadde :-).. Deilig å slippe smerter .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 15. juni 2013 #307 Del Skrevet 15. juni 2013 Da har jeg fått snakket med Ullevål Sykehus og de kunne fortelle meg at 4 av 16 egg har blitt befruktet og delt seg fint. Det var ganske mange egg som var akkurat litt for små. Innsett mandag halv ett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 15. juni 2013 #308 Del Skrevet 15. juni 2013 4 egg som har delt seg fint er jo flott :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi14 Skrevet 15. juni 2013 #309 Del Skrevet 15. juni 2013 Er så redd for negativt igjen.. Har jo bruk alle mine offentlige forsøk, og ingen på frys.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 15. juni 2013 #310 Del Skrevet 15. juni 2013 Kalia78 : det skjønner jeg godt du går og tenker på .. Jeg husker ikke helt nå, men har dere noen årsak til hvorfor dere må ha ivf ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi14 Skrevet 15. juni 2013 #311 Del Skrevet 15. juni 2013 Mannen har lite og litt dårlige svømmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 15. juni 2013 #312 Del Skrevet 15. juni 2013 Men de har jo befruktet og delt seg fint :-)... Satser på at det går veien denne gang for deg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi14 Skrevet 15. juni 2013 #313 Del Skrevet 15. juni 2013 Ja de har jo det, og håper jo at klexane og hysteroskopien jeg hadde 1 mars da de brende en skillevegg, hjelper på rett veg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 15. juni 2013 #314 Del Skrevet 15. juni 2013 Ja.. :-)..hvorfor klexane ? Grunnet siste forsøk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi14 Skrevet 15. juni 2013 #315 Del Skrevet 15. juni 2013 Fant noe på en blodprøve, som kunne påvirke til SA, som jeg har hatt tidligere ved naturlig graviditet (tidligere forhold). Men og fordi den er jo blodfortynnende og derfor letter blodgjennomstrømning til livmor, og gjør at slimhinnen blir mer ølsort og mottakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen79 Skrevet 15. juni 2013 #316 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg må også bruke klexane for å bedre blodgjennomstrømningen grunnet tildigere SA/MA. Har en mutasjon som gjør at blodpropper ikke blir løst opp igjen naturlig. Jeg får albyl-E også. Begynner å bli lei alle disse medisinene. Tredje måned på rad at jeg går på dem. På mandag er det UL og hvis alt ser bra ut så blir det innsett onsdag eller torsdag. Da blir eggene 7-8 delt ca. Håper på 2 egg denne gangen også. Jeg hadde også en hysteroskopi, Kalia78, men det er 1 år siden. Er redd effekten etter min snart er borte og at det er på tide med en ny. Jeg hadde en muskelknute de skrapte på. Den kunne ikke fjernes helt for da ville jeg få hull i livmoren. Legen på Ahus mente at jeg hadde en reduksjon på rundt 25 % fordi et egg ikke vil kunne feste seg der knuten er selv etter inngrepet. Hva mener du med at livmoren blir mer ølsort? Krysser fingrer og tær for alle dere rugere! Selv om jeg er sliten og lei så håper jeg på å bli med i klubben deres i løpet av neste uke Hold motet oppe jenter, dette klarer vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi14 Skrevet 15. juni 2013 #317 Del Skrevet 15. juni 2013 Hm.. iPad korrigering.. Følsom må det ha vert, tror jeg hehe. Bruker også en type albyl-e, de hadde ikke inne akkurat det som heter albyl-e, men tilsvarende. Håper du er med snart krepsen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 16. juni 2013 #318 Del Skrevet 16. juni 2013 Grattis med mange flotte egg, folkens, dette blir en bra måned! Jeg begynte med Puregon torsdag, så føler i alle fall at jeg er ordentlig i gang nå. Til den som spurte om slimhinne: jeg fikk beskjed om at livmorslimhinnen var for tykk til at jeg kunne starte på sprøyter.MEN så var jeg så heldig at østradiolnivået var lavt nok til at jeg kunne begynne å stikke likevel Er ikke lege, så forstår ikke grunnene til at det er slik og hvorfor man må bare en viss tykkelse på slimhinnen, men er i alle fall fornøyd med å være i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 16. juni 2013 #319 Del Skrevet 16. juni 2013 Til alle de som har satt inn egg og veeeeenter....har funnet frem litt statistikk som jeg har skrevet om på bloggen min: http://denvoksendemage.blogspot.no/2013/06/hva-er-egentlig-sjansene-for-at-egget.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 16. juni 2013 #320 Del Skrevet 16. juni 2013 Kjærepære : så bra at du fikk starte med sprøyter !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somewhere over the rainbow Skrevet 16. juni 2013 #321 Del Skrevet 16. juni 2013 Noen som bruker lutinus ? Jeg har så sinnsykt ømme pupper at det er ubehagelig !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babysmurf Skrevet 16. juni 2013 #322 Del Skrevet 16. juni 2013 Kjærepære jeg begynte også på sprøyte på torsdag. så da ligger vi sikkert ganske likt i forsøket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humlefrøken Skrevet 16. juni 2013 #323 Del Skrevet 16. juni 2013 Noen som bruker lutinus ? Jeg har så sinnsykt ømme pupper at det er ubehagelig !!! Jeg bruker lutinus, men merker bare ørlite ømme pupper. Jeg har sluppet veldig lett fra ivf ubehag, så jeg får sikkert et grusomt svangerskap hvis det skulle klaffe noen gang :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi14 Skrevet 16. juni 2013 #324 Del Skrevet 16. juni 2013 Har alltid hatt lutinus, og ja, merker godt puppene er følsomme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 16. juni 2013 #325 Del Skrevet 16. juni 2013 Så moro, Babysmurf! Når skal du inn på ul? Lutinus, ja, den skaper både murringer og ømme både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå