Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror de hadde gått videre fra befruktningstadie, over til deling, men så virka det som de hadde stoppa opp litt. Men vi skulle satse på komme opp.. Tortur?? Fikk iallfall tlf om de hadde ortsatt bra over natta, og alt var ok. Fikk satt inn 2 da, ingen på frys. Hadde ingen på frys første gang heller.

Fortsetter under...

Annonse

Oooh, får jo nerver bare av å følge med hvordan det går med dere, tror jeg bør holde meg unna dette forumet noen dager  før jeg blir helt sprø i hodet av alle "kanskje, hva om og dersom"-tankene i holdet mitt :mellow: Skal ha uttak fredag... :blink: Og har en følelse av at dette ikke kommer til å gå bra...

Annonse

Oooh, får jo nerver bare av å følge med hvordan det går med dere, tror jeg bør holde meg unna dette forumet noen dager før jeg blir helt sprø i hodet av alle "kanskje, hva om og dersom"-tankene i holdet mitt :mellow: Skal ha uttak fredag... :blink: Og har en følelse av at dette ikke kommer til å gå bra...

Skjønner akkurat hva du mener :blink: Men dette viser jo bare hvor lite kontroll man har på naturens gang.

Jeg har rett og slett bestemt meg for å tenke positivt så langt det lar seg gjøre. Tenker aldri at denne gangen blir jeg gravid, men jeg blir gravid en gang.

Skal også ha uttak på fredag:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...