Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Man kan jo lete seg blind etter symptomer da... forrige pp hadde jeg ingen symptomer på noe som helst, mensen var da 3-4 dager forsinket. Gangen før hadde jeg flere symptomer, men ingen graviditet da heller...

 

Sitter her og er nervøs for at det er noe galt med meg siden jeg ikke har hatt noe eggløsning denne uka... Testet en hel uke nå. Testen i dag var den desidert svakeste jeg har hatt denne uka. Har testet fra tirsdag til i dag, dvs fra dag 12 til dag 18... Bare å vente på mens nå kjenner jeg, og så teste for EL fra første dag uten mens neste pp... ÆSJ!!!

Jeg kan "trøste" deg med at min eggløsning har vært heeelt fraværende i tre mnd nå...og endelig denne mnd kom den tilbake :) Så om kroppen hopper over noen eggløsninger vil ikke det si at håpet er ute :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dårlig med smiletegn på mine el-tester også, så vet ikke helt hva som skjer. Er idag på 20 i syklusen idag. Men det er greit, syklusen min spiller meg stort sett et puss hver måned så ;)

 

Jeg holder meg "opptatt" med å planlegge husbygging og utarbeiding av tomt, samt mye jobbing. Det er igrunnen veldig greit akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha noe å bedrive tiden med ja! Kan jo bli gal av mindre :)

 

Så moro Clemencia ! Vi har også nettopp vært igjennom husbyggings prosessen , huset stod ferdig 1.juni i fjor :D Er jo så vanvittig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møøøø??? Er du her??

 

Åssen går det med deg?

 

Jeg venter i spenning og det gjør vel du også tenker jeg?

 

Heeeii :)

 

Håper det klaffer for deg denne måneden!! Må vel snart være testetid for deg vel? Følger med deg på uke 5, er jo skikkelig baby-boom der da, håper det er skikkelig smittsomt :D

 

Jeg testet for EL for første gang i mitt liv og fikk ikke noen positiv test, så jeg har ikke noe håp om positiv test denne måneden. :( Skikkelig kjipt :P Venter bare på TR jeg nå, om en drøy uke eller noe tenker jeg. Kommer ikke til å teste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggeprosjekt/opppussing her å, uff alt tar så lang tid. Venter på snekre her. Fordriver tia med å finne ut farger. Prøver å finne en gammel farge. Ikke lett, samle på fargeprøver om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk glipp av el med mann med prestasjonsangst.. Får kanskje en sjans til hvis mannen får den opp neste el, men det er tvilsomt slik som psyken vår har blitt.. Blir lutealfase med Synarela her da, men det er visst ikke farlig..

 

Lykke til vidre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møøøø??? Er du her??

 

Åssen går det med deg?

 

Jeg venter i spenning og det gjør vel du også tenker jeg?

 

Heeeii :)

 

Håper det klaffer for deg denne måneden!! Må vel snart være testetid for deg vel? Følger med deg på uke 5, er jo skikkelig baby-boom der da, håper det er skikkelig smittsomt :D

 

Jeg testet for EL for første gang i mitt liv og fikk ikke noen positiv test, så jeg har ikke noe håp om positiv test denne måneden. :( Skikkelig kjipt :P Venter bare på TR jeg nå, om en drøy uke eller noe tenker jeg. Kommer ikke til å teste noe.

 

 

ja har IKM til torsdag egentlig hcis jeg har 26 dagers syklus denne mnd også...: )

så det nærmer seg testetid! :)

 

EL har jeg ikke testa for så om jeg har hatt det eller når den var det aner jeg ikke ....

 

Hyggelig å følge litt med på hverandre da : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede begynt med g-tester jeg :D 9 dpo i dag, begynte å teste i går :-O haha ble litt ivrig da jeg fant ut at en god venninne av meg er gravid og 7 uker på vei !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye som tyder på at før menssmerter er i gang. Lurer på om pergo gjør meg mere følsom uka før TR. Litt småkvalm, tåran sitter løst og magen er øm samt stikkende smerte. Samtidlig som karen ha hatt noen dårlige dager med ryggen så æ det stor stas.

 

Glad det snart bærer ut på tur i helga. Da går det ihvertfall fort og TR her vel snart......

 

Fortsatt på delvis sykemelding pga nakke og arm, kan være kroppen mener at det er nok......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk glipp av el med mann med prestasjonsangst.. Får kanskje en sjans til hvis mannen får den opp neste el, men det er tvilsomt slik som psyken vår har blitt.. Blir lutealfase med Synarela her da, men det er visst ikke farlig..

 

Lykke til vidre :)

 

Huff da, Fie! :( Når det er sagt (du liker sikkert ikke å høre det, men...) du er jo fortsatt uuuung!!! :D Så en bortkastet måned er iallfall ikke spikeren i kista! Jeg derimot, blir enda mer infertil for hver måned som går.. Heldigvis har jeg mine to fantastiske trollunger, men hadde jo vært siiinnsykt kult om det var tre av dem ;)

 

Er forøvrig 10 dpo her, og akter ikke å teste før tidligst fredag, og det gjør jeg KUN for å være 100% sikker på at jeg kan ta meg et par glass rødvin i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg ska pakke med meg en test å teste på fredag før jeg skal ut på middag. Æ vel 11 dpo da. .... Egentlig tenkt å vente til etter tirsdag, men noe må en vel bruke alle testene på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på vei utenlands nå, jobbreise. Har nå tenkt til å ta meg et glass vin eller to uansett. Aner jo ikke om jeg har hatt noe EL :P Kjenner jeg er litt misunnelig på alle gravide i uke 5-gruppa :) Snart vår uke også, må mange her inne snart sitte med positiv test:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off fått de berømte TR kvisene, bruker å komme en uke før:( men håper jeg også at det blir babyboom på denne gjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hormoner ute å flyr. Ikke mye til før tåran sprett. Stor hyling etter en krangel om oppvask og golvvask her med sambo. Tru han glemmer at det er en grunn til at jeg ikke jobber mere enn 20%. Vond skulder, høyrearm og nakke er det de to tingen som gjør mest vondt av husarbeid utenom å skifte på senga det er en nøtt. Kjøre jo bil si han så da må jeg jo gjøre dette.

Jeg ligger for mye og det jeg gjør æ vist ikke nok. Han sitt igjen med alt oppussingsarbeid og vond rygg. Så da må det vel en utblåsning til. Kjenner 3 mnd med vondt tære litt på humøret her. Glad jeg skal bort i helga å få noen friske pust.

 

aaaah måtte bare ut litt aggresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda Væææ - håper dere har fått ordnet opp nå!

 

Noen som skal teste i nærmeste framtid? Hadde tenkt å holde meg til i morgen, men mulig jeg ryker på en test utpå dagen... 11 dpo i dag.

 

Ha en fin dag, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ordna opp :) Tåran sprett så han skjønte alvoret. Æ vel første gang det har skjedd så da tru e nok at det vekte karen. Ikke så lett å se på meg så da glemmes vel det.

 

Hmm fundere på å investere i en gravid ikke gravid test no når e ska til en større by. Bli lett revet med kjenne e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester tidligst på søndag:) usikker på ikm egentlig.. kanskje tirsdag evt torsdag:p har også hatt en liten blødning i noen dager, som har gitt seg nå.. så lurer felt på om det er kroppen så er helt tullete etter MA'en eller hva det er.. men synes blødningen var for kort og for liten ift vanlig mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir vel sikkert litt tullete den kroppen, med konstant press på at man vil bli gravid. Hadde ikke planer om å teste jeg heller, men plutselig hadde jeg tatt en test til morran:0. Kikka på den når jeg kom hjem og den er svaaaak rosa, nesten usynlig( men mannen så den også). Får Hilde meg til søndag før jeg tar en ny, dobles ikke HCG for annenhver dag?? Alt for spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spennende dette ja! Jeg bare håper at denne rare blødningen ikke betyr noe, huff..klamrer meg fast til håpet om å teste positivt neste uke!! Blir spennende på søndag da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ved billigtest, kan den bli svak positiv etter noen timer??

 

Spennende da!! Kanskje du er gravid!! Da jeg skulle ha nr 2 var testen positiv mange timer etterpå, og helt klart positiv da jeg testet på nytt neste morgen :) det var ikke billigtester da, men...

 

Det blir en spennende uke for oss på denne tråden :) Har ingen forhåpninger selv, men håper jo at dere andre tester positivt :D Blir kun testing her neste helg, om ikke TR har kommet før den tid. IKM på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det var en festeblødning :) Tru e skal spare min ny innkjøpte test. Har noen billig tester heme. Kanskje teste søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for alle her inne! :) dersom jeg ikke får positiv test eller mensen i neste uke, så får jeg vel rekne denne blødningen som mens, og da er forhåpentligvis el rett rundt hjørnet i begynnelsen av uka etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...