Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Så spennende EM86 - håper dette går veien! :D

 

Jeg hadde noen sinnsyke stikninger i dag (5 dpo) med påfølgende rosa utflod (sorry..) - kan man håpe at det var festesmerter? :P Har jo innbilt meg slike ting før uten at det har vært noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det.Sist var jeg bombesikker på jeg var, men det det endte med var at TR kom seinere og jeg ble kjempeskuffa. Tror kroppen blir litt rar av alt stresset. Denne mnd skal jeg prøve å ikke være så besatt av å skulle få det til. Men merker jo allerede nå at jeg er på symptomjakt en dag etter EL..... huff:O. Gi meg styrke til de neste 14 dagene, trenger at tiden flyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Venter fortsatt på EL jeg da... Negativ test i dag også. Er det sånn med EL-tester at den først er helt negativ, altså bare kontrollstreken er synlig, så sterkere strek inntil positiv test? Og så retur?? I så fall hadde jeg kanskje EL på mandag eller noe... Sex natt til tirsdag, bør det holde? Eller kanskje jeg får EL i helga da... Sukk... Frustrerende... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har stort sett vært svake og så blitt sterkere ja :)

Nå tok jeg en test fra søndag til onsdag ettermiddag, etter det har jeg ikke sjekka faktisk.. Satser bare på at den satt i går ;) Hehe..

Men forrige gang så var teststreken sterk i to dager (tok tre tester på to dager da), og så svakere enn kontrollstreken før og etter positivt :)

Siden du har IKM den 4 (var det ikke det?) så tenker jeg nok at du hadde EL på mandag om du har "normal" lengde på syklus.. Om dere hadde det ekstra morsomt natt til tirsdag så burde det holde ja :)

 

Jeg kjenner fortsatt murringer og små stikk nederst i magen i dag.. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke, men tenker fortsatt det er fordi legen "rota" nedi der i går..

Nå er det opp til egget om det vil feste seg eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine har stort sett vært svake og så blitt sterkere ja :)

Nå tok jeg en test fra søndag til onsdag ettermiddag, etter det har jeg ikke sjekka faktisk.. Satser bare på at den satt i går ;) Hehe..

Men forrige gang så var teststreken sterk i to dager (tok tre tester på to dager da), og så svakere enn kontrollstreken før og etter positivt :)

Siden du har IKM den 4 (var det ikke det?) så tenker jeg nok at du hadde EL på mandag om du har "normal" lengde på syklus.. Om dere hadde det ekstra morsomt natt til tirsdag så burde det holde ja :)

 

Forrige mens kom 4 dager etter IKM, altså kvelden torsdag 10 januar. Har normalt sykluser på 27-28 dager, så da burde EL 14 dager etter mens være torsdag-fredag denne uka? Litt tidlig med EL allerede mandag? Jaja, tester i mårra og søndag, så får vi se... Neste IKM blir ca 7.februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Litt ny på det her :-) Her var EL 21 og jeg har IKM 4/2. Blir spennende og se om det ble sådd et lite frø denne gang da...Hadde bestemt meg for å IKKE lete etter tegn denne gang. Blir så skuffet når mensen kommer...Men klarer bare ikke..vil så gjerne ha en spire <3 Godt å se at det er så mange andre i samme situasjon som oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det med dere andre? Her er EL dagene over og vi har gjort alt vi kan, så er det bare den lange ventetiden igjen. Lurte på om dere som har vært gravide før kan huske ca når man mærker symptomer??? Husker første gangen var jeg utrolig treg i magen/ sleit med luft i magen noen dager før IKM. Andre gangen kunne jeg kjenne det i korsryggen en uke før IKM. Erfaringer??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Slenger meg på her jeg også.. Hadde SA i begynnelsen av januar, men klar for ny prøving! Jordmor mente jeg kunne prøve igjen med en gang.. så lagt inn aksjer siden blødningene stoppet til nå.. og sikkert lenger også ;) Ble gravid på 1pp sist, men mistet i uke 6. Regner jeg EL ut fra første spottedag da, eller fra friskt blod eller når spiren kom ut? Begynte å spotte 7. Januar, blø 9 januar og spiren kom ut 10 januar... Så uansett har jeg IKM 4-5 eller 6 Februar.. Får alltid TR på den 28 dagen fra første blødningsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er 7 dpo i dag men ikke sikker.. Hadde positiv el test i 3 eller 4 dager så mulig jeg bare er 5 dpo og men hadde stikkinger for 6 dager siden så var jo veldig sikker på at el var da! Eller ville kanskje el testen vært negativ dagen etter da? Vanskelig det der..

 

Visste at vente tiden kom til å virke lang men fy søren hadde ikke trodd at tiden skulle gå så sakte!! :P

 

Er i dårlig humør og føler ingenting og har generelt en dårlig følelse :/ ihvertfall etter at hudpleieren min nevnte at jeg burde sjekke meg for pcos siden jeg har brått begynt å få noen mørke hår under hals og på magen ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det med dere andre? Her er EL dagene over og vi har gjort alt vi kan, så er det bare den lange ventetiden igjen. Lurte på om dere som har vært gravide før kan huske ca når man mærker symptomer??? Husker første gangen var jeg utrolig treg i magen/ sleit med luft i magen noen dager før IKM. Andre gangen kunne jeg kjenne det i korsryggen en uke før IKM. Erfaringer?? :)

 

 

Sist fant jeg ut at jeg var gravid i uke 6, så jeg husker ingen symptomer, utenom uteblitt mens :-) Men jeg har nå veldig hard mage og luft, litt stikkinger..men ellers ingenting...må prøve å ikke lete etter symptomer, blir nedtur om mens dukker opp :-/ det er virkelig en tålmodighetsprøve å prøve å få barn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg der gitt, føler at det nesten bli rart når testen endelig æ positiv. Uvirkelig. Ingen forhåpninger selv om jeg tru vi fikk lagt inn bra med aksjer. Sliten om dagen.

 

Bra jeg skal bort til helga med mye action. Kanskje tia går fortere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det med dere andre? Her er EL dagene over og vi har gjort alt vi kan, så er det bare den lange ventetiden igjen. Lurte på om dere som har vært gravide før kan huske ca når man mærker symptomer??? Husker første gangen var jeg utrolig treg i magen/ sleit med luft i magen noen dager før IKM. Andre gangen kunne jeg kjenne det i korsryggen en uke før IKM. Erfaringer??:)

 

Jeg hadde halsbrann en eller to dager før jeg testet positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ingen symptomer sist utenom uteblitt mens..

Da gikk jeg å lette etter symptomer og kjenner jeg har begynt å gjøre det samme nå også selv om det er lenge til IKM :S

 

Ble jo faktisk litt sjokka sist at jeg var gravid likevel siden jeg ikke hadde symptomer og tok den ene negative testen etter den andre, så var jo 5+1 da jeg først fikk positiv test :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller ikke symptomer før tidligst uke 6 sist. Litt ømme pupper som vanlig bare. Nå derimot, har jeg symptomer i bøtter og spann hver mnd - før tanta kommer... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å spotte litt nå i ettermiddag, brunoransj... vet ikke hva dette kan være, men håper det er festeblødning og at det var el jeg hadde på tirsdag (lyskesm). Noen som har erfaringer, så blir jeg glad for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel vare å finne seg at kroppen ikke har knapper og ferdige svar. liker ikke å vente, blir gal:O. godt jeg har hektiske dager på jobb i uka vertfall. så blir det tur på fjellet til helga, og vips så er vi inne i den spennende uka:D. Jeg hadde en liten blødning en uke før mens første gang, så kan jo være positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er positivt!må ikke bruke tampong, så det er ikke mye..Men prøver å ikke ha for store forhåpninger!! Er ikke så lett da men:p får bare smøre meg med tolmodighet en ukes tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lete seg blind etter symptomer da... forrige pp hadde jeg ingen symptomer på noe som helst, mensen var da 3-4 dager forsinket. Gangen før hadde jeg flere symptomer, men ingen graviditet da heller...

 

Sitter her og er nervøs for at det er noe galt med meg siden jeg ikke har hatt noe eggløsning denne uka... Testet en hel uke nå. Testen i dag var den desidert svakeste jeg har hatt denne uka. Har testet fra tirsdag til i dag, dvs fra dag 12 til dag 18... Bare å vente på mens nå kjenner jeg, og så teste for EL fra første dag uten mens neste pp... ÆSJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæ satse på at EL har lurt deg og var før dag 12. Hørt om noen som har EL nesten med en gang etter mens. Ikke noe A4 kropper vi har med ser det ut til.

 

Her er det i vei å ta blodprøve, dag 22. Siste denne gangen. Gynekologen min ville ha det unna i tillfelle vi må ha hjelp til dette her, samt teste at alt funker etter at jeg ble operert i vår. Sist jeg var på kontroll så såg vi ihvertfall et egg. Så da er det berre å treffe på :S

 

Kjenner symptomene på mens har skiftet etter start på pergo her. Ha aldri hatt ømme og opphovna bryster før, det var det sist uten at det førte til noe, så da skylder jeg på hormoner.

 

Kjæresten min har nå ihvertfall plottet meg inn i brunstkalenderen sin sammen med kyra sine. Nå lurer han svært på når det kan testes. Ha aldri hatt tester i huse, og TR har kommet før nervan har tatt helt over. Spørs om det kanskje testes no sia dette er teste mnd med EL-tester og blodprøver. Take it all out :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for smerte :( Noen som har funnet fram voodoo dokka å stikk meg i ryggen og begge sidene. Håpe det ikke æ uka før menssmerter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde forrige uke at jeg hadde tidenes heftigste eggløsning! Etter noen dager begynte jeg å kjenne at jeg var litt øm i den ene siden også, og litt på nyrene. Fikk legetime først i dag, og gikk dit selv om jeg i grunn følte meg helt fin. Syntes til og med det var teit å gå dit, men fikk i alle fall malariprofylakse til årets sommerferie :) Men så viste det seg at jeg faktisk har infeksjon i kroppen, og at det nok er nyrene som er trøblete... Så da ble det jammen meg antibiotika også. Litt ubeleilig med ganske høy smertererskel i sånne tilfeller! Så da vet jeg ikke helt når eggløsninga har vært denne perioden, for satser på den er over nå. Vi har "lagt inn aksjer" som det blir kalt her inne, ca annenhver dag, så det burde i så fall holde :P

Er dere på symptomjakt allerede altså? :)

 

Er du blitt noe bedre i ryggen, vææææ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lete seg blind etter symptomer da... forrige pp hadde jeg ingen symptomer på noe som helst, mensen var da 3-4 dager forsinket. Gangen før hadde jeg flere symptomer, men ingen graviditet da heller...

 

Sitter her og er nervøs for at det er noe galt med meg siden jeg ikke har hatt noe eggløsning denne uka... Testet en hel uke nå. Testen i dag var den desidert svakeste jeg har hatt denne uka. Har testet fra tirsdag til i dag, dvs fra dag 12 til dag 18... Bare å vente på mens nå kjenner jeg, og så teste for EL fra første dag uten mens neste pp... ÆSJ!!!

mulig du allerede har hatt EL før du testa, eller at du har hatt det mellom testinga...:), krysser fingra for å du har truffet, selv om du ikke vet eksakt når det var:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...