Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Gratulerer til gravide :) jo fleire med positive tester, jo meir gleder meg til eg blir gravid og.. Håper testen blir positiv denne veka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såre pupper har jeg ikke, men det stikk. Blank test i går. Sikkert tante som er på vei. Kose meg med hostkuler, snørr og TR da. Prøver en ny test i morgen hvis ikke TR har kommet, 14 dager siden første tegn på EL imårrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de med positive tester. :-)

 

Jeg sitter og lurer på å ta en test i morgen tidlig, men... tja...

 

Har hatt litt uregelmessige sykluser i det siste (etter exu'en). Har vanligvis 31 dagers sykluser, og har nå fra i sommer gått ned fra 39 til 31 dager forrige måned, så forrige mnd var jeg tilbake på normalen. Hvis jeg er der denne måneden og, så har jeg ikm i morgen.

 

Egentlig skulle vi ikke prøve denne måneden i det hele tatt, og trodde jeg var over i en sikker periode. Så hadde vi ubeskyttet sex, og dagen etter fikk jeg typiske el-smerter i sida og litt el-slim. Jeg var litt usikker på om jeg var klar for å begynne igjen, men nå som uken har gått og jeg har kjent på symptomer og innbilt meg at jeg er gravid, så vet jeg hvertfall at jeg er klar for å prøve igjen :-) Og det er jo hvertfall bra!

 

Har hatt ømme bryster, vært uggen og litt vel hissig siste uka - pleier ikke å ha dette. Men tenker at man kan sikkert innbille seg mye rart hvis man bare vil det nok ;-) Haha! I dag har jeg spottet bittelitt, og heller ikke det er normalt her i gården... Blir litt smårar av det hele ;-)

Men sånn er det vel å være i prøve-modus!

 

Trooooor det må bli en test i morgen tidlig. Hvis ikke tanta kommer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg i dag. Men siden el var en uke senere enn jeg trodde, så er vel kanskje ikm en uke senere og?!? *ikke helt inn i det her*

Jaja, ingen tante på besøk hvertfall. Tester på søndag igjen hvis tanta ikke har kommet før. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test i dagmorges, og der kunne jeg skimte en strek etter maks 15 min.. men er vel ikke gyldig den heller:p ikke tegn til tr enda.. tar en ny test enten i kveld eller i morgen tidlig! Flere som har testet? :)

 

Glajenta: jeg hadde i alle fall tenkt som så at TR også er seinere da:) så håpet er langt i fra ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, foreløpig ingen tegn til tanta... Men den raser vel inn i løpet av dagen tenker jeg. El for 2 uker siden, så den skal jo komme i dag.. Vi har ikke prøvd noe særlig denne gangen og jeg har tenkt veldig lite på det. Dette fordi jeg var for å ta HCG røntgen men fikk beskjed om at livmorhalsen var så trang at hun ikke fikk kateteret inn. Gikk deretter til gynekolog to dager etter for å få åpnet opp, men heller ikke hun fikk det til. Så hun måtte sende henvisning til poliklinikken fordi jeg må legges i narkose slik at de kan få åpnet livmorhalsen med makt! Og det var opp til 3 mnd ventetid, og de sa også begge at det muligens er derfor jeg ikke har blitt gravid enda (sluttet på pillen i mai 2012, og var i gang med normal syklus med en gang) Så denne gangen hadde vi kun sex dagen før eggløsning, fordi jeg har tenkt at vi ikke kommer til å klare det før de åpner opp uansett... Spennende å se. Ble spådd på spå forumet her inne og hun så at jeg ble gravid i januar. Hadde EL 22 jan.... hadde vært grådig greit om hun var synsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går å sjekker hele tia etter TR, så lenge ho ikke kjem er det jo liksom en ørliten sjanse sjøl om at det kjennes ut som noe annet. Bli sprø :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går å sjekker hele tia etter TR, så lenge ho ikke kjem er det jo liksom en ørliten sjanse sjøl om at det kjennes ut som noe annet. Bli sprø :/

 

Skjønner godt hva du mener! Kjenner litt på smerter i korsryggen nå i ettermiddag, synes også jeg har fått sydligere blodårer på det ene brystet, men for alt jeg vet så kan dette være innbilning! :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ingen TR enda. Ca 14 dager sia første tegn på el. Hatt vondt i venstre lyske i noen dager no. Samt et pkt i ryggen. Var skråsikker på at det var tr i dag så da vart ingen test svidd av. Følelse av TR kjem , følelse av at noe kjem. Bra jeg er hjemme alene som jeg titter etter TR hvert min. Bli ihvertfall ikke test før imorgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, ingen TR enda. Ca 14 dager sia første tegn på el. Hatt vondt i venstre lyske i noen dager no. Samt et pkt i ryggen. Var skråsikker på at det var tr i dag så da vart ingen test svidd av. Følelse av TR kjem , følelse av at noe kjem. Bra jeg er hjemme alene som jeg titter etter TR hvert min. Bli ihvertfall ikke test før imorgen kveld.

Uutholdelig med disse pp:0. Høres jo som du har ordentlige symptomer:) spennende med test i morgen:) selv innbiller jeg meg metallsmak, aner ikke om det er psykisk eller faktisk. Blir litt tullete av all denne symptomjakten...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å lure på hva som skjer.. el lignende slim i dag, altså strekkbart. Er kroppen virkelig så på bærtur, eller kan en ha slikt slim ved graviditet/før mens? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sånn el slim lignende sist jeg var gravid!!:)) jeg skal teste i morra, og grugleder meg!!:(

 

Det kunne strekkes? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sånn el slim lignende sist jeg var gravid!!:)) jeg skal teste i morra, og grugleder meg!!:(

 

Det kunne strekkes? :P

 

Lykke til med testing i morgen forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i går, fremdeles ingen mens. positiv digital eggløsningstest for 2 uker og 2 dager siden. så hvis tr ikke kommer i løpet av dagen får jeg begynne å lure seriøst på om det kan ha skjedd noe. har ikke testet meg enda, liker litt å leve i håpet istedenfor å teste blendahvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såå spennende å følge med her:D Jeg begynte å teste 8dpo og fikk ikke positiv før 14dpo så det ble på en måte en vane for meg å se negative tester hver dag! Da skvatt jeg greit da jeg så strek nr 2 <3 Nå går jeg på do for å sjekke etter tr ofte, for det føles ut som at den kommer hvert øyeblikk.. Men er visst normalt tidlig i svangerskapet :) Er i dag 4+4 ..

Heier på alle sammen og ønsker dere alle spirer som klamrer seg fast fram til oktober <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.gangsprøver:Ja, det kunne strekkes :)

 

Fivelstad: Jeg testet med digital test og fikk ikke gravid :( Er 13 dpo i dag, så da tenker jeg at alt håp er ute denne pp! Har en del symptomer...og skikkelige menssmerter, oppblåst og litt sånn stikninger i puppene...Men altså, ingen mens enda da, så man får vel bare håpe et par dager til....:P Flere som tester i dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såå spennende å følge med her:D Jeg begynte å teste 8dpo og fikk ikke positiv før 14dpo så det ble på en måte en vane for meg å se negative tester hver dag! Da skvatt jeg greit da jeg så strek nr 2 <3 Nå går jeg på do for å sjekke etter tr ofte, for det føles ut som at den kommer hvert øyeblikk.. Men er visst normalt tidlig i svangerskapet :) Er i dag 4+4 ..

Heier på alle sammen og ønsker dere alle spirer som klamrer seg fast fram til oktober <3

Heldige deg :) Fikk du blendahvit test 13 dpo?? Jeg testet idag og fikk ikke gravid...ser du testet positivt 14 dpo, testet du dagen før og fikk negativ?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...