Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Hei damer

 

Da har mensen kommet for fullt og jeg er klar for pp 4. TRvar hele 4 dager forsinket denne måneden, helt klart til å bli sprø av!! Håper virkelig tanta er ennå mer forsinket neste måpned, faktisk 9 måneder forsinket kan hun være :P

 

Helt greit å drøye en måned til med å bli gravid, da kan ferieturen i begynnelsen av august gå som normalt, slipper å være bekymret for tidlig fødsel i utlandet :) Og så kan jeg kose meg med ordentlig vin på fest i helga, mens tanta herjer i kroppen :)

 

Håper bare at mannen fortsatt ønsker en baby, for han er litt til og fra... Vi har 2 fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MANDAG 4:

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

 

FREDAG 8:

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Melder meg på her. IKM den 4.2. Håper ikke hun kommer, men må innrømme at jeg ikke er veldig optimist denne pp heller. (Bortreist ved antatt el denne måneden også...!) Dette blir pp nr 6 for oss.

 

MANDAG 4:

Lessismore

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

 

FREDAG 8:

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme hit jeg også da. Blir vel ikm den 10? Eller 12? Ble skikkelig forvirra denne mnd. Plutselig 28 dager syklus når jeg pleier å ha 30. Slipper nå ihvertfall å føde på vesla sin 2 års dag. Satser på 2 år og 1 mnd aldersforskjell. Håper virkelig jeg klarer å bli gravid igjen. Er jo mange som bruker mye lenger tid enn 5 mnd så:) Lykke til dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det trolig IKM den 8 februar, sett meg gjerne på lista :)

1 pp.

 

Poden har bursdag den 9 så blir en uvanlig bursdagsfeiring her i hus uansett hva som skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in :) Går ut fra 28 dagers syklus denne gang også - supert om noen kan sette meg opp på den 4.! Nå sist kom el plutselig på dag 12 midt i julestria, så gikk vel egentlig glipp av den pp'en. Denne gangen skal vi helgardere, men legger opp til bare kos og ikke stress, så får vi se om det hjelper på fruktbarheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

 

FREDAG 8:

EM86

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

 

Lanabeibi86

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på www.billig-tester.no i dag og bestilt tester, så nå skal det tisses på strimler gitt :P Prøve eggløsningstester også da, siden mensen var så forsinket nå kan det jo være greit å sjekke når EL kommer, så man hvertfall er helt sikker på å få lagt inn noen aksjer i tide... Så satser jeg på at jeg om en måned sitter her med en drøss tester som jeg ikke har bruk for :) Men skal ikke stresse vi heller da, det er ikke sunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Møøøø da... kom møkkamensen .... dårlig gjort å komme sånn 4 dager på overtid!!!

 

KOs deg på fæst i helga da : =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikm uke 6 på meg også! Litt usikker på dag, men kanskje noen kan hjelpe meg? Begynte å spotte på onsdag, så kom det rødt i går ettermiddag, og i dag har mensen satt i gang for fullt! Rekner jeg første mensdag fra onsdag? Da blir evt ikm den 6. Godt mulig det ikke klaffer denne mnd heller, da mannen sannsynligvis reiser i Nordsjøen neste uke eller uka etter! Jeg krysser fingrene for at det blir to uker til han reiser, tidligst 1,5 uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ vel bare å hive seg på ny pp. Første dag med Pergo. Satse på at andre gangen bli suksess :)

 

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

Vææææ

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

 

FREDAG 8:

EM86

 

 

LØRDAG 9:

 

 

SØNDAG 10:

 

Lanabeibi86

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du la meg inn, Møøø! :)

1.gangs; man skal regne fra når det kommer rødt blod, tror jeg. Spotting regnes ikke som tr.

 

Da er tanta så å si ute av huset her, så vi begynner å øve litt i helga, tenker jeg ;) nå skal det bli masse oktoberbabyer her, dere!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper også på en oktoberbaby nå, dere!! Jeg fikk TR i dag, og den var 6 dager FORSINKET!! Så enten så er syklusen min virkelig på bærtur, noe den ellers ikke er. Vanligvis har jeg kunnet stille syklusen min etter klokka (så og si), så det var vel kanskje en spire som slapp denne gangen?

 

Uansett, neste mens, som IKKE skal komme er ventet 9. februar.

 

Vurderer å kjøpe eggløsningstest, for begynner å syns dette tar vel lang tid.. Førstemann prøvde vi ikke på engang, så jeg syns det er rart det tar såpass lang tid nå :)

 

KAn noen føre meg opp på 9.? Jeg er litt ny her, på en måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Møøøø da... kom møkkamensen .... dårlig gjort å komme sånn 4 dager på overtid!!!

 

KOs deg på fæst i helga da : =)

 

Ja, jeg synes det var veldig dårlig gjort... Når den først var forsinket kunne den jo drøyd en 8-9 måneder syns jeg :P

 

Og jepp, skal kose meg på fest. Blir forhåpentligvis siste alkoholinntak på lang tid :) Eller, et glass vin i ny og ne blir det vel frem til etter EL da :)

 

 

Jeg håper også på en oktoberbaby nå, dere!! Jeg fikk TR i dag, og den var 6 dager FORSINKET!! Så enten så er syklusen min virkelig på bærtur, noe den ellers ikke er. Vanligvis har jeg kunnet stille syklusen min etter klokka (så og si), så det var vel kanskje en spire som slapp denne gangen? Uansett, neste mens, som IKKE skal komme er ventet 9. februar. Vurderer å kjøpe eggløsningstest, for begynner å syns dette tar vel lang tid.. Førstemann prøvde vi ikke på engang, så jeg syns det er rart det tar såpass lang tid nå :) KAn noen føre meg opp på 9.? Jeg er litt ny her, på en måte!

 

Omtrent som meg det... Mensen har ALLTID vært 27-28 dager. Denne runden endte den på 31... Med blendahvite tester... Skikkelig pyton! Har mensen nå, heeelt andre symptomer enn forrige måned. Da var det ømme pupper som gjalt, nå nesten ingen symptomer rundt IKM, men dagen før mensen kom fikk jeg vondt i korsryggen og i går var jeg skikkelig kvalm og hadde skikkelig vondt i magen, pleier ikke være sånn. Lurer litt på om spiren nesten hadde klort seg fast... Jeg har bestilt meg el-tester. Prøve det, mest for moro skyld :) På de andre 2 trengte vi ikke prøve, de satt på første forsøk, før vi i grunn rakk å tenke på EL, IKM, TR og slikt ;)

 

Kom pakke i posten fra billigetester og eggløsningstester er på plass. Bli seriøs prøving her no :) Gubben gleder seg

 

Når bestilte du? Lang leveringstid?? Jeg bestilte i dag nemlig, lurer på når de kommer :) Ikke det at jeg trenger dem på en stund da, tanta har jo akkurat kommet i hus :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ingen ende på nederste linje denne syklusen :)

 

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

Vææææ

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

1.gangsprøver

 

FREDAG 8:

EM86

 

 

LØRDAG 9:

Paulita

 

 

SØNDAG 10 (morsdag):

Lanabeibi86

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg stille inn som prøverspøkelse her jeg (hører til assistert). Venter på brev om oppstart så imens har vi en pp vi kan prøve selv. Null trua, men ikm uke 6 en gang mellom torsdag og lørdag (mellom 28-30 dager i syklusen) :) Fikk tr i dag på dag 30 :) Dette er btw pp 20..

Endret av *Fie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er her Fie :) Du skal se at nå som du snart skal få hjelp på ordner kroppen sakene selv :)

 

Egentlig bare innom for å si SKÅL jeg ;) Småbarnsmor på fest i kveld. Det skjer ikke så ofte ;) Så Møøø blir full i kveld... Tihi :)

 

God helg damer! Neste uke er tanta ute og da er det snart ny EL :) Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er her Fie :) Du skal se at nå som du snart skal få hjelp på ordner kroppen sakene selv :)

 

Egentlig bare innom for å si SKÅL jeg ;) Småbarnsmor på fest i kveld. Det skjer ikke så ofte ;) Så Møøø blir full i kveld... Tihi :)

 

God helg damer! Neste uke er tanta ute og da er det snart ny EL :) Gleder meg!!

 

Tusen takk Møøø :) Føles litt malplassert, men dere er jo så koselig her inne så jeg hygger meg her :) Føles tryggere enn å vakle inn med andre brukere av assistert selv om de er superhyggelige også :) ''Kjenner'' jo dere bedre på en måte :)

 

Kos deg masse med hæla i taket i kveld :) Gikk på en snurr i går jeg, deilig er det :D God helg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at vi begynner å bli mange her inne! Skal på en liten snurr selv ikveld, jeg. Ikke i nærheten av el ennå, men skal nå få "lurt" mannen i seng likevel. ;) Kos dere masse, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål, damer! :D Sitter bare her med et glass rødvin og ser på film, men deilig det også :) Så kos at du holder oss med selskap, Fie! Er jo selv i pp 20 og har overhodet ikke trua, men plutselig sitter'n likevel! Hadde heller ikke trua med de to andre, men gravid ble jeg før jeg fikk sukk for meg. Er ikke dette bare 3. pp etter operasjonen forresten? Har jo ikke gått lang tid med reelle muligheter, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...