Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Skål, damer! :D Sitter bare her med et glass rødvin og ser på film, men deilig det også :) Så kos at du holder oss med selskap, Fie! Er jo selv i pp 20 og har overhodet ikke trua, men plutselig sitter'n likevel! Hadde heller ikke trua med de to andre, men gravid ble jeg før jeg fikk sukk for meg. Er ikke dette bare 3. pp etter operasjonen forresten? Har jo ikke gått lang tid med reelle muligheter, da! :)

 

Weee :) Dette er 5 syklus etter operasjon. Ble ikke prøving i julen for mannen var ikke hjemme, så da blir det 4 av 5 som har vært pp. Kattungen fikk det til på 5 pp etter sin lap, så jeg har liksom det som eneste håp og mot nå.. Det har ikke gått lange tiden og fikk jo en kjemisk i oktober, men med tanke på ivf starten er det kort tid igjen å prøve på. Har fått upresise sykluser igjen og smertene i magen er helt jæævllige i kveld.. Frykter dritten er på vei tilbake..Tenk at vi har prøvd like lenge da, både :( og :) for ida er vi ikke alene noen av oss :) Crazyness! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MANDAG 4:

Lessismore

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

 

FREDAG 8:

 

 

LØRDAG 9:

Ylva-li

 

 

SØNDAG 10:

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fine damer! :-)

1 pp her i gården! Spennende å endelig være igang med babylaging igjen!

Har ei lita ei på snart 2 år. Hun ble til i 2.pp så det er kanskje mulig å håpe at det går like raskt denne gangen?! :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Gikk litt fort i svingene her.. Sånn da:

 

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

Vææææ

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

1.gangsprøver

 

FREDAG 8:

EM86

 

 

LØRDAG 9:

Paulita

Ylva-li

 

 

SØNDAG 10 (morsdag):

Lanabeibi86

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med flere som prøver her!! Vi får krysse alt vi har for stor suksess for alle her inne! Jeg har funnet ut av at jeg skal prøve å begynne og tenke på bryllup i stedet, for blir så deppa av at mensen alltid kommer... forresten, så spøker det jo for (de litt løse) bryllupsplanene vi har om å gifte oss i jula/nyttår, dersom ikke en spire sitter snart. :/ Hvis jeg får baby i desember, så går det jo ikke an....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm 8. februar om jeg skal gå etter forrige syklus på hele 34 dager :) 1pp her !

 

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

Vææææ

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

1.gangsprøver

BabyGant

 

FREDAG 8:

EM86

gartnerfrue

 

 

LØRDAG 9:

Paulita

Ylva-li

 

 

SØNDAG 10 (morsdag):

Lanabeibi86

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Da blir jeg også med i denne gruppen. Kan noen føre meg opp med IKM den 10.2? Jeg skriver fra mobil, og får det ikke til. Dette er vår 7. pp.

 

Tanta går mot slutten, så vi er klar for å begynne på ny pp :) Har så veldig uregelmessige sykluser, så denne måned prøver vi digitale el-tester :) Mannen synes alt digitalt er spennende, så han er gira.. ;) Ellers er både grapefruktjus i kj.skapet, slimløsende hostesaft, en HAUG med g-tester og mytt friskt mot!

 

Håper på oktoberbaby for oss alle! Spennende tid fremover :) Good lucl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ! :)

 

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

Vææææ

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

1.gangsprøver

BabyGant

 

FREDAG 8:

EM86

gartnerfrue

 

 

LØRDAG 9:

Paulita

Ylva-li

 

 

SØNDAG 10 (morsdag):

Lanabeibi86

Clemencia

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ! :)

 

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

Vææææ

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

1.gangsprøver

BabyGant

 

FREDAG 8:

EM86

gartnerfrue

 

 

LØRDAG 9:

Paulita

Ylva-li. Ønsker meg en til<3

 

 

SØNDAG 10 (morsdag):

Lanabeibi86

Clemencia

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

MANDAG 4:

Lessismore

Cayenne

Vææææ

 

 

TIRSDAG 5:

 

 

ONSDAG 6:

 

 

TORSDAG 7:

Møøø (4.pp)

1.gangsprøver

BabyGant

 

FREDAG 8:

EM86

gartnerfrue

 

 

LØRDAG 9:

Paulita

Ylva-li

 

 

SØNDAG 10 (morsdag):

Lanabeibi86

Clemencia

Kaffemocca

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

 

Anonym poster: d27287dc68bfc15c56e3bda0aa80e2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Noen som har begynt å teste etter el? Tror jeg skal begynne i kveld, og er like spent, som vanlig. :) Nå har det øynet seg et lite håp for oktoberbaby likevel, siden jobbreisen min denne uka ble utsatt! Jippi! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta ut av huset i dag, så det er litt tidlig å begynne å teste etter EL. Dessverre er mannen bortreist neste uke tirsdag til fredag, og sannsynligvis er EL torsdag :( :( Kanskje det ikke blir noe prøving denne måneden :( Vi får legge inn aksjer tirsdag morgen og håpe det holder, eller at EL er forsinket... Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vente noen dager til før jeg begynner testinga (siden jeg ikke har IKM før søndagen), men er fortsatt litt usikker på hvilken dag.. Har uregelmessig syklus, så det kan bli rimelig dyrt dersom plutselig syklusen skulle bestemme seg for å bli nærmere førti dager... Håper vi slipper det! Min første pp med el-tester, så er veldig spent på utfallet denne gangen :) Har dere testet etter el før?

 

Så flott, Lessismore! Er jo en ganske nødvendig del av hele prosessen å være tilstede ;)

 

Ellers har mannen funnet ut at jeg må på feitekur, etter han las en artikkel om at det er vanskelig for tynne jenter å bli gravide. Hehe, liker engasjementet! Desverre er jeg altfor tynn, så innser at det er på tide å gjøre noe med det, siden det er vår 7. pp.. Så jeg drikker Calogen og Recource Meritene, og har satt en kostholdsplan for tiden fremover. Jammen mye å tenke på for å "bare bli gravid"! Men det er en fantastisk motivasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre prøve så godt oss kan tru e. Gubben æ storsett heme her, jeg som løp. Helt utslått i dag, prøvd meg noen timer på jobb. Glad jeg ikke skal jobbe fullt ei stund te. Her går det i hus og bestemmelse av farge på soverom som kan bli barnerom :/ Farge som får unger te å sove kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta ut av huset i dag, så det er litt tidlig å begynne å teste etter EL. Dessverre er mannen bortreist neste uke tirsdag til fredag, og sannsynligvis er EL torsdag :( :( Kanskje det ikke blir noe prøving denne måneden :( Vi får legge inn aksjer tirsdag morgen og håpe det holder, eller at EL er forsinket... Hva tror dere?

 

Det er størst sjanse for å bli gravid med sex to dager før el, så det er bare å kjøre på om morgenen før han drar (og straks han er tilbake i tilfelle el er litt forsinket). Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å skaffe meg el tester en av de nærmeste dagene. Vurderer å prøve å drikke hostesaft og grapefruktjuice denne mnd også bare for å se. Reiser ellers til Spania på lørdag med hele besøket. De reiser tilbake til Chile den 30 januar og vi flytter til vårt nye hus den 1 februar. Blir jammen en spennende mnd:) Har også innsett at jeg har god tid på denne prøvinga. Ønsker meg 2,5 år mellom barna og da har jeg jo 6 mnd på meg ( eller oss blir det vel:)... Må nesten bare tenke positivt, tar meg et deilig glass vin Idag og tenker på hvor herlig livet er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også på å kjøpe eggløsningstest... Får man kjøpt det på apotek, eller hvor kjøper dere hen? Vet at det kan bestilles på nett også, men jeg er litt usikker. Det kan jo øke sjansene for graviditet, sies det. Tanta var 6 dager forsinket denne perioden, så lurer på om syklusen min er litt forandret eller noe, for nå aner jeg egentlig ikke når eggløsning er forventet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var tanta ute av huset på søndag så jeg håper inderlig syklus fortsetter slik den har vært den siste tiden..

Begynte å teste EL i november og fra mens til mens og eggløsning til eggløsning siden da så har det vært 28 dager..

Satser på det er slik nå også slik at jeg får reist til DK planlagt dag, dvs EL-test burde være positiv tirsdag kveld/onsdag morgen neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å teste etter el siden jeg merker godt når det er (på mange måter) og synes det bare blir stress. Legger uansett inn aksjer jevnlig uka før, men om el kommer sent kan det jo bli litt mye av det gode i en hektisk hverdag med to som skal følges opp med lekser og aktiviteter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...