Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Jeg syns du skal teste nå :) Dumt å "lure bort" mensen og, det har skjedd meg før. Jeg trodde jeg var gravid og så ingen tegn til TR , men dagen etter negativ test så kom ho med en gang.. Om du er gravid så er jo det fantastisk :D om ikke så kanskje TR kommer og dere kan fortere komme i gang med neste prøving :) Lykke til :D

 

Jaa, du har et godt poeng der! hehe... been there, done that:b Fascinerende hvor kroppen kan lure en egentlig... Hmm, har jo tester liggende, så kan jo forsåvidt se om jeg tørr i morgen tidlig..:b Har ikke en dråpe å presse ut nå allikevel, hehe. Tenkte jo egentlig å vente med testing til dag 35 elr no, men som du sier så er det jo bare tull å vente så lenge egentlig! ;p På hvilken dag testa du positivt? tror jeg leste det lenger oppe, men husker ikke...:b

 

og takk! =))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test på meg her idag, og startet med litt blødninger, så her er nok TR kommet. Så jeg hopper videre og gratulerer de som er blitt gravide - lykke til på den reisa! :) Og håper at vi resterende snart får flytte sammen med dere. Vår tur kommer nok også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg her idag, og startet med litt blødninger, så her er nok TR kommet. Så jeg hopper videre og gratulerer de som er blitt gravide - lykke til på den reisa! :) Og håper at vi resterende snart får flytte sammen med dere. Vår tur kommer nok også :)

 

Uff, det var leit å høre! Men da er det bare å stå på nå i neste pp ;) Masse lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt ikkje TR her, men flust av graviditetsymtom, så har fått litt forhåpninga igjen no. Er 5 dager over forventa IKM no.. Skal kjøpe ny test i morgon så teste igjen på tysdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt ikkje TR her, men flust av graviditetsymtom, så har fått litt forhåpninga igjen no. Er 5 dager over forventa IKM no.. Skal kjøpe ny test i morgon så teste igjen på tysdag..

 

Så spennende! Så du tenker å teste i morgen, eller blir det på tirsdag? =) Hvilke symptomer har du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14 dpo fikk jeg svaak positiv med morgenurin. Dagen før var den blendahvit :)

 

hehe, fikk pressa ut noen dråper i ste.. og tenkte: why the heck.. bare få ett svar... å hva tror du lyste mot meg da? 2 meeeeget sterke streker! Ingen tvil her i gården nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Et lite mirakel er på vei :D

 

Tusen takk! =)))) Har virkelig vanskeligheter for å tro på det enda.. kan ikke fatte at to streker på en pinne faktisk kan bety noe sånt, hehe=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt ikkje TR her, men flust av graviditetsymtom, så har fått litt forhåpninga igjen no. Er 5 dager over forventa IKM no.. Skal kjøpe ny test i morgon så teste igjen på tysdag..

 

Så spennende! Så du tenker å teste i morgen, eller blir det på tirsdag? =) Hvilke symptomer har du ?

 

Kvalme på en gravidmåte (har hatt omgansyka oppi det heile, så merke forskjell), metallsmak om morningen, halsbrann og fryse (veit det er vanlig å bli varm, men i vår familie fryse man når man er gravid..).

Venter til i morgon tidlig med test.. Har tatt 3 etter forventa mens, som har vore negative, så veit ikkje heilt kva eg skal tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. har nå satt å lest på det dere har skrevet og tenkte å hive meg med her inne..

starter vår først pp nå, el f.o.m i morgen ut ifra el.kalenderen her inne.. blir veldig spennende!!!Tenkte å prøve noen ganer før vi hiver oss ut på el-tester. Har iallefall til nå hatt en svært stabil 28 dagers syklus.

gratulere til dere som allerede har blitt gravide og lykke til til alle som prøver!!

Har en del eksamener og generelt en svært stressende jobb, så håper det ikke har en alt for stor innvirkning på prøvingen.. Dette blir spennende tider!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...