Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

I det siste har syklusen vært stabil, men går på pergo så det har nok flytta el til dag 1. Får se ka status er imårrå og evt ta en test hvis ikke TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testa i dag tidlig, negativ resultat.. Men ingen TR endå heller.. IKM var i går eller i dag.. Hm, har lyst å få eit svar, uansett om det er positiv eller negativt, så vi kan planlegge vidare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i dag tidlig, negativ resultat.. Men ingen TR endå heller.. IKM var i går eller i dag.. Hm, har lyst å få eit svar, uansett om det er positiv eller negativt, så vi kan planlegge vidare..

 

Føler med deg. Har hatt stabile sykluser på 27, så var den plutselig 31 dager forrige måned... Frustrerende dager etter IKM med negative tester og ingen TR... Håper mest på at HCG-produksjonen din er lav og at du snart sitter med positiv test, hvis ikke kan bare tantekreket se å vise seg så du kommer i gang med neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige periode var TR 6 dager forsinket, mens denne gangen kom den 4 dager for tidlig... :( jaja, bare å sette i gang etter at tanta er vekk igjen!

 

Jeg har ei jente som er født helt i slutten av desember 08. Husker den vinteren som veldig kald, så jeg håpet egentlig på sommer/tidlig høst-baby denne gangen. Men siden det ikke har klaffet enda, så får vi bare se når det skjer. Jeg er uansett klar for en baby, om den så kommer på bursdag til den kommende storesøster!!

 

Skjønner ikke hvorfor det skal ta sånn tid denne gang. Har jo ei fra før, så vet vi kan få det til...Lykke til alle dere andre, og gratulerer til dere det har klaffet for! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så kjedelig da paulita. vi krysser fingre for at det går bra neste gang. fremdeles ingen mens her og nå er dagen over. i morgen er jeg to dager over IKM. håper den ikke dukker opp nå, håpet stiger litt for hver time som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. hatt mens murringer siste timen, så da er vel tanta i anmarsj tenker jeg :( så da kan jeg vel konstantere at jeg ikke hadde EL før 72 timer etter positiv test. yeye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsatt ingen TR men negativ test. Så da får vi berre vente å se. Hatt 4 dager utsatt TR en gang. Æ snart mulig å slå den no. Tenker at hvis TR fortsatt er borte på mandag prøver jeg meg på en dyr test. Fortsatt vondt i venstre side lav. Æ nok mest sannsynlig ei treig tante denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe TR her enda.. har ikke fått testet i dag! Så får se om jeg venter til i morgen, eller om jeg tester i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen TR her heller Testa på nytt i dag og fortsatt ingen utslag. skal på langweekend i utlandet, så skulle gjerne visst i forhold til mat og drikke og sånn.. Fikk ikkje utslag før IKM med førstemann, Testa igjen to dager over og da slo det ut.. men no er eg over så burde jo ha slått ut om det var noko der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her tru jeg TR er på full vei, Kjennes sånn ut. Klar for at ho kjem så vi kan starte på ny frisk enn å gå i halv tvilen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet for noen timer siden, blendahvit! Så her tenker jeg mer og mer i den retning at det var mensen jeg hadde i forrige uke, og ikke en uskyldig liten mellomblødning:p ser det an ut helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men må bare legge til at i dag har jeg stikkninger på begge sider, i lysken.. fortsatt luft i magen.. arh, klarer liksom ikke slippe håpet altså.. føler at det skjer noe liksom.. men en kan vel bli godt lurt av kroppen.. så jeg kan være helt på villspor..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man bli gal av å lure.. innimellom er eg sikker på at TR komne, uten at den gjer det.. Samtidig er eg kvalm, som gjer at eg trur eg er gravid igjen.. vente vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man bli gal av å lure.. innimellom er eg sikker på at TR komne, uten at den gjer det.. Samtidig er eg kvalm, som gjer at eg trur eg er gravid igjen.. vente vente..

 

Ja, blir gal:p jeg er ikke direkte kvalm, men ble uggen etter middagen og er det fortsatt.. må rape en del liksom:p erfaring med billig tester og/eller a1 tester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi er i samme bås, smet og 1. gangsprøver. Her begynner jeg å bli lei stikking i lysken og følelsen av TR kjem. Var uggen i dag, men kan bli kvalm av TR og sia ho æ såpass slem og plager meg skikkelig når ho kjem.

 

LEI LEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi er i samme bås, smet og 1. gangsprøver. Her begynner jeg å bli lei stikking i lysken og følelsen av TR kjem. Var uggen i dag, men kan bli kvalm av TR og sia ho æ såpass slem og plager meg skikkelig når ho kjem.

 

LEI LEI

 

Jeg er skikkelig spent på utfallet til oss alle! Håper selvsagt at vi kan joine 1.trimester da;) tester dere også i morgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte strimler før ikm forrige gang eg var gravid, men dei slo ikkje inn.. No tester eg med Clear blue plus. Har med meg en på tur men sparer de til lørdag trur eg.. Kvalmen i går var nok verken graviditet eller TR - var nok et virus eller no, før både eg og mannen spydde heile kvelden.. Gav meg flashback til dei først vekene med førstemann, så akkurat no frister det ikkje å bli gravid.. Men endre ført mening når eg er i form igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også! Arh.. jeg må vel bare rekne blødningen fra forrige uke som en mens da? At jeg har el i begynnelsen av uka som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...