Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var borti noen mnd med 26 og så plutselig 30, tru TR har begynt å interessere seg for snitt regning. Så nå er jeg på 28, men blir vel lengre denne gangen siden el var på dag 16.

 

Harkest og hostes innimellom forsøk på å få kommet i bunnen av Norges lager av snytepapir. Så kjekt å da være på besøk og borte i helga. Tru immunforsvaret mitt har reist til varmere strøk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg bare ønske dere andre lykke til videre i denne pp. Her kom TR med brask og bram i dag morges. Hurra. Not. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg bare ønske dere andre lykke til videre i denne pp. Her kom TR med brask og bram i dag morges. Hurra. Not. :(

 

Huff, ikke bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har intense stikninger på høyre siden i dag, lite godt kan man si :/ Sikkert TR som er på vei, dog litt for tidlig, men er vel kanskje sånn det blir.. Enten så tenker man for masse på ting og den kommer for tidlig eller et par dager senere enn vanlig..

 

Jeje, nytt forsøk rundt den 20 februar da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg ser en strek på hcg strimmelen! Hvordan legger man ut bilde fra tlf?? Håper ikke jeg ser syner!! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy gartnerfrue:)) jeg tror ikke man får lagt ut bilde med tlf..?! Litt usikker...selv har jeg en del menssmerter, noe jeg har hatt før da jeg var gravid, så jeg håper selv på positiv test:) ikm onsdag...første test i morra:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro Gartnerfrue :) Et forsiktig gratulerer fra meg!! En strek er en strek :D

 

IKM torsdag her, ingen testing før tidligst fredag. Er jo høyst usikkert om jeg i det hele tatt har hatt EL denne måneden, så jeg ser ingen grunn til å teste noe før forventet IKM hvertfall :)

 

Andre med positiv test eller planer om testing snart??

 

Kjipt med TR da Cayenne og Lessismore :( Har du vært til utredning Cayenne? Er ikke dette din pp 20 eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er flink og klarer å holde meg unna do til jeg kjem hem om 4 timer, så bli det kanskje en test :) IKM på tirsdag tru e, dag 12 ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro Gartnerfrue :) Et forsiktig gratulerer fra meg!! En strek er en strek :D

 

IKM torsdag her, ingen testing før tidligst fredag. Er jo høyst usikkert om jeg i det hele tatt har hatt EL denne måneden, så jeg ser ingen grunn til å teste noe før forventet IKM hvertfall :)

 

Andre med positiv test eller planer om testing snart??

 

Kjipt med TR da Cayenne og Lessismore :( Har du vært til utredning Cayenne? Er ikke dette din pp 20 eller noe?

 

Hehe, alt skal være i orden, men regner med det er alderen ;) De to andre satt jo på første pp. Tar det som det kommer - blir det en til er det supert, blir det ikke er det sånn det er. :)

 

Ønsker deg og alle andre som ikke har fått tantebesøk lykke til! :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag klarte jeg ikke å holde spenninga i meg lengre så jeg måtte svi av en g-test, men den var blendahvit....: men skal jo ikke ha ikm før begynnelsen av neste helg, så det er jo enda tidlig! men det er jo så spennende!!!=)

lykke til i kommende uke alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge meg med her eg.. IKM tysdag eller onsdag. Blendahvit test i dag, så nå skal eg ikkje teste igjen før onsdag.

Har litt symtom, kvalme og murringer, ligner på det eg hadde når eg var gravid med førstemann. Men kan sitte i hodet, dette er første PP på andremann, og førstemann satt i første PP, så veit egentlig ikkje om eg har "ønskesymptom" når eg ikkje er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikking her og men mot normalt ikke ømme bryst. Kjem sikkert TR. Kjøpt noen billig tester. Tru jaggu e svir av en i kveld. Kan jo ikke bare ligge der å støve ned :/Ingen forventninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen som skal teste :D

 

tok enda en test nå og den var også svaaaak positiv! Har faktisk legetime fra før i morgen så mulig jeg får bekrefta det der i så fall? :)) har hatt symptomer som stikkinger i livmor og så er det akkurat som at det strekker i livmora når jeg gjør noen brå bevegelser eller strekker meg:) og blodtrykksfall men vet ikke om det er typisk gravid tegn? Ingenting annet merkbart.. Er i hundre her, håper legen kan bekrefte:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag, negativ... er ikke helt sikker på ikm.. iflg forrige mens, så er ikm torsdag(viss jeg har 28 dagers syklus) Hadde lyskesmerter 22.januar, som kanskje har vært el.. da er ikm muligens i morgen.. lyskesmerter også i går ettermiddag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test her også..... Ikm onsdag eller torsdag, er 11-12 dpo tror jeg...... Sist testet jeg ikke positivt før 16dpo, men har liksom mistet troen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte selvfølgelig se på testen som jeg tok for 4 timer siden, ser nå en strek der.. årh, kjenner jeg får forhåpninger, selv jeg vet at om denne testen er ugyldig.. kan en test evt bli positiv viss jeg tar en i kveld? Drikke lite og ikke tisse på minst 4 timer? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy 1.gangsprøver! :D jeg og tok en test til på kvelden i går etter positiv test med morgenurin og den ble også positiv selv om det bare var et par timer siden forrige do besøk.. Svak positiv vel og merke, og den ga ikke utslag før etter ett par min så måtte vente ut tiden.

 

I dag var jeg hos legen og ho kunne fortelle meg at jeg er 4uker og 2dager på vei . Håper spiren sitter godt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy 1.gangsprøver! :D jeg og tok en test til på kvelden i går etter positiv test med morgenurin og den ble også positiv selv om det bare var et par timer siden forrige do besøk.. Svak positiv vel og merke, og den ga ikke utslag før etter ett par min så måtte vente ut tiden.

 

I dag var jeg hos legen og ho kunne fortelle meg at jeg er 4uker og 2dager på vei . Håper spiren sitter godt! <3

 

Jeg må ikke ha for store forhåpninger før den blir positiv innen tidsfristen.. tester i morgen tidlig igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de gravide:-) jeg er veldig spent på testing denne uka! Til vanlig har jeg super ømme pupper og menssmerter en uke før ikm, men nå har jeg ingen av delene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...