Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Liker tanken på at du må snike deg inn på hotellet til han, nesten litt sånn nyforelska ungdomskole elever på leirskole :) hihi

Tror jeg ville gjort det uansett jeg :D

 

Må innrømme at det hadde vært spennende ja :D Negativ EL-test nå, så vi får se i mårra da... Mannen er jo borte til fredag... Kanskje det blir torsdag jeg må ta turen? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beundrer tålmodigheten deres :) dette er mitt aller første forsøk og syns dagene går utroolig sakte! :)

Tok enda en el test i dag og den var jaggu enda sterkere positiv enn i går! Skal den være positiv i 3 dager?

På søndag var test streken sterkere enn kontrollstreken, i går var den litt svakere enn kontrollstreken og i dag er de like sterke.. Hmm.. Jeg var sikker på at EL var på søndag men nå ble jeg usikker!

Får vel bli litt BD i kveld og da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med nye jobber og økte stillingsprosenter :)

 

Jeg hadde nesten gitt opp EL testen skulle bli positiv, tegn på små kvalme og sting ska jo være EL. I kveld kom det et fint lite smileansikt fram på testen :) Jaggu bli glad for sånt. Lure på hvordan en eventuelt positiv test om noen uker kan påvirke humøret da gitt..

 

Fått "lurt" karen til to runder i dag, og det før positiv test. Fæ vel legge inn noen aksjer de neste dagene. Bare for å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Litt frustrert her :S

Hatt EL-slim noen dager nå så tatt test siden søndag, fortsatt negativ.. Nå er det mindre slim enn i går og jeg er litt redd for om testene har vært feil slik at EL har vært, jeg skal jo til DK så fryktelig leit om jeg misser denne prøveperioden..

De forrige mnd jeg har testa så har teststreken vært tydeligere enn nå, kjøper de fra billige-tester.no; typ dag 1 negativ, dag 2 VELDIG positiv og dag 3 litt svakere enn kontrollstreken/negativ...

Blæh, frustrert :(

 

Kanskje du begynte å teste en dag for sent? Ville testet to ganger per dag fra nå iallfall. Krysser fingrene! :)

 

Så gøy med ny jobb, Fie! Høres ut som du får tankene over på andre ting enn prøving en stund framover da i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det holder med en gang om dagen eller? Prøver så godt vi kan her, fikk positiv EL test i dag.. kjenner jeg blir sur visst vi får besøk som kan forstyrre en hver muighet:0. Skal ikke være hjemme i natt, og får ikke mulighet for i morgen ettermiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Litt frustrert her :S

Hatt EL-slim noen dager nå så tatt test siden søndag, fortsatt negativ.. Nå er det mindre slim enn i går og jeg er litt redd for om testene har vært feil slik at EL har vært, jeg skal jo til DK så fryktelig leit om jeg misser denne prøveperioden..

De forrige mnd jeg har testa så har teststreken vært tydeligere enn nå, kjøper de fra billige-tester.no; typ dag 1 negativ, dag 2 VELDIG positiv og dag 3 litt svakere enn kontrollstreken/negativ...

Blæh, frustrert :(

 

Kanskje du begynte å teste en dag for sent? Ville testet to ganger per dag fra nå iallfall. Krysser fingrene! :)

 

Så gøy med ny jobb, Fie! Høres ut som du får tankene over på andre ting enn prøving en stund framover da i alle fall! :)

 

 

 

Alt er i orden nå, testa svakt positivt i dag tidlig og tok en til for noen timer siden, ble farge med en gang!! :) Så da er time avtalt, flybillett booka og jeg er på vei i morgen tidlig til København :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med en gang om dagen eller? Prøver så godt vi kan her, fikk positiv EL test i dag.. kjenner jeg blir sur visst vi får besøk som kan forstyrre en hver muighet:0. Skal ikke være hjemme i natt, og får ikke mulighet for i morgen ettermiddag...

 

Lås døra og lat som at dere er borte :P Annenhver dag skal være tilstrekkelig :)

 

Negativ EL-test her, snart 2 døgn siden siste gang vi la inn aksjer... Spørs nok om jeg må ordne barnevakt i mårra natt og snike meg inn på hotell hos mannen :) Hadde jo vært morsomt om spiren ble unnfanget på en slik spennende måte da :) :) Om syklusen ikke er helt på bærtur så har jeg EL i mårra. Kan jo ikke vente til fredag med å legge inn aksjer om EL-testen er positiv i mårra, det kan være for sent, ikke sant?

 

Mulig du har sagt det EM86, men skal du lage baby i Køben? Lykke til hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter befryktning kan jeg tidligst få positiv test? Fikk etter 9 dager sist... =)

 

Anonym poster: b2a510a8cd373da88023088d6ab2250f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med en gang om dagen eller? Prøver så godt vi kan her, fikk positiv EL test i dag.. kjenner jeg blir sur visst vi får besøk som kan forstyrre en hver muighet:0. Skal ikke være hjemme i natt, og får ikke mulighet for i morgen ettermiddag...

 

Lås døra og lat som at dere er borte :P Annenhver dag skal være tilstrekkelig :)

 

Negativ EL-test her, snart 2 døgn siden siste gang vi la inn aksjer... Spørs nok om jeg må ordne barnevakt i mårra natt og snike meg inn på hotell hos mannen :) Hadde jo vært morsomt om spiren ble unnfanget på en slik spennende måte da :) :) Om syklusen ikke er helt på bærtur så har jeg EL i mårra. Kan jo ikke vente til fredag med å legge inn aksjer om EL-testen er positiv i mårra, det kan være for sent, ikke sant?

 

Mulig du har sagt det EM86, men skal du lage baby i Køben? Lykke til hvertfall :)

godt å høre, da har jeg god sjanse:) . Spørs om jeg ikke skal begynne med strøm i dørhåndtaket, det må vel gi godt nok signal... :D. Hadde ikke lurt et sekund på pass om du har mulighet til det. Setter sikkert pris på litt ny vri mannen også:).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Litt frustrert her :S

Hatt EL-slim noen dager nå så tatt test siden søndag, fortsatt negativ.. Nå er det mindre slim enn i går og jeg er litt redd for om testene har vært feil slik at EL har vært, jeg skal jo til DK så fryktelig leit om jeg misser denne prøveperioden..

De forrige mnd jeg har testa så har teststreken vært tydeligere enn nå, kjøper de fra billige-tester.no; typ dag 1 negativ, dag 2 VELDIG positiv og dag 3 litt svakere enn kontrollstreken/negativ...

Blæh, frustrert :(

 

Kanskje du begynte å teste en dag for sent? Ville testet to ganger per dag fra nå iallfall. Krysser fingrene! :)

 

Så gøy med ny jobb, Fie! Høres ut som du får tankene over på andre ting enn prøving en stund framover da i alle fall! :)

 

 

 

Alt er i orden nå, testa svakt positivt i dag tidlig og tok en til for noen timer siden, ble farge med en gang!! :) Så da er time avtalt, flybillett booka og jeg er på vei i morgen tidlig til København :D

 

Åååå masse lykke til!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med EL ute av huset er det bare å vente i spenning på TR :S

Planlegging av neste EL er allerede i gang, kan liksom ikke helt tru at det evt skal bli en liten spire selv om aksje innlegginga har gått for fult denne perioden.

 

Måtte flire her da gubben kom inn å lurte på om min syklus kunne sammenlignes med ei ku. Kua har EL på ca 21 dager og jeg ser ut til å være på dag 16 med pergo. Sa han fekk føre meg opp i brunstkalenderen sin og følge meg opp. Han skulle nok ha likt at jeg oppførte meg som ei ku i brunst: brøling og ridelyst. Kan se for meg sjøl gå rundt å brøle og hoppe på folk bakfra på butikken.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her jeg...Har fått max på cbfm min både i går og idag, så da er el her endelig etter to mnd UTEN!!? Men nå ser det ut som syklusen er på rett spor igjen....Jeg krysser fingrene for alle oss....Jeg ønsker meg sååå veldig nr to nå da sønnen min er 3,5 år og ønsker seg såååå veldig søsken :) ...På tide med en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13 og utrolig negativ el test i dag! Hadde venta at strekene var like sterke i dag faktisk.. Hdde svake menssmerter der inne i natt og kjenner det litt nå og da i dag også. Får ta ny test i morgen. Litt spent på når jeg skal ringe inn mens i forhold til å begynne med Synarela:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy undertøy - check :)

Bensin på bilen - check :)

Klar for å snike meg inn på mannens hotellrom - check :)

Positiv EL-test - dessverre ikke check... Men satser på positiv test i mårra :)

 

Ha en fin kveld damer!! Jeg skal hvertfall kose meg :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13 og utrolig negativ el test i dag! Hadde venta at strekene var like sterke i dag faktisk.. Hdde svake menssmerter der inne i natt og kjenner det litt nå og da i dag også. Får ta ny test i morgen. Litt spent på når jeg skal ringe inn mens i forhold til å begynne med Synarela:)

 

Håper vi begge har positiv EL-test i mårra! Vil ikke ha ennå en syklus på bærtur... Syn egentlig EL-teten var mer positiv i går, eller tirsdag, men den er vel uansett negativ når kontrollstreken er sterkere enn teststreken? Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy undertøy - check :)

Bensin på bilen - check :)

Klar for å snike meg inn på mannens hotellrom - check :)

Positiv EL-test - dessverre ikke check... Men satser på positiv test i mårra :)

 

Ha en fin kveld damer!! Jeg skal hvertfall kose meg :D :D

ha ha, tipper mannen blir fornøyd!:D.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Litt frustrert her :S

Hatt EL-slim noen dager nå så tatt test siden søndag, fortsatt negativ.. Nå er det mindre slim enn i går og jeg er litt redd for om testene har vært feil slik at EL har vært, jeg skal jo til DK så fryktelig leit om jeg misser denne prøveperioden..

De forrige mnd jeg har testa så har teststreken vært tydeligere enn nå, kjøper de fra billige-tester.no; typ dag 1 negativ, dag 2 VELDIG positiv og dag 3 litt svakere enn kontrollstreken/negativ...

Blæh, frustrert :(

 

Kanskje du begynte å teste en dag for sent? Ville testet to ganger per dag fra nå iallfall. Krysser fingrene! :)

 

Så gøy med ny jobb, Fie! Høres ut som du får tankene over på andre ting enn prøving en stund framover da i alle fall! :)

 

 

 

Alt er i orden nå, testa svakt positivt i dag tidlig og tok en til for noen timer siden, ble farge med en gang!! :) Så da er time avtalt, flybillett booka og jeg er på vei i morgen tidlig til København :D

 

Åååå masse lykke til!!! :D

 

 

Legen så et perfekt egg så da er det bare å vente å se om det fester seg eller om det blir nytt forsøk i februar :)

 

Har litt vondt nå (og var to dråper blod på papiret da jeg var på do i sta), men har sitti en del med magen i klem i dag så tenker det er litt derfor.. Normalt når jeg har El så ligger jeg henslengt på sofaen etter poden er i seng så :P Hehe..

 

Godt jeg har jobb, skole, barn i hus og bursdag å planlegge slik at de neste to ukene går greit unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Litt frustrert her :S

Hatt EL-slim noen dager nå så tatt test siden søndag, fortsatt negativ.. Nå er det mindre slim enn i går og jeg er litt redd for om testene har vært feil slik at EL har vært, jeg skal jo til DK så fryktelig leit om jeg misser denne prøveperioden..

De forrige mnd jeg har testa så har teststreken vært tydeligere enn nå, kjøper de fra billige-tester.no; typ dag 1 negativ, dag 2 VELDIG positiv og dag 3 litt svakere enn kontrollstreken/negativ...

Blæh, frustrert :(

 

Kanskje du begynte å teste en dag for sent? Ville testet to ganger per dag fra nå iallfall. Krysser fingrene! :)

 

Så gøy med ny jobb, Fie! Høres ut som du får tankene over på andre ting enn prøving en stund framover da i alle fall! :)

 

 

 

Alt er i orden nå, testa svakt positivt i dag tidlig og tok en til for noen timer siden, ble farge med en gang!! :) Så da er time avtalt, flybillett booka og jeg er på vei i morgen tidlig til København :D

 

Åååå masse lykke til!!! :D

 

 

Legen så et perfekt egg så da er det bare å vente å se om det fester seg eller om det blir nytt forsøk i februar :)

 

Har litt vondt nå (og var to dråper blod på papiret da jeg var på do i sta), men har sitti en del med magen i klem i dag så tenker det er litt derfor.. Normalt når jeg har El så ligger jeg henslengt på sofaen etter poden er i seng så :P Hehe..

 

Godt jeg har jobb, skole, barn i hus og bursdag å planlegge slik at de neste to ukene går greit unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13 og utrolig negativ el test i dag! Hadde venta at strekene var like sterke i dag faktisk.. Hdde svake menssmerter der inne i natt og kjenner det litt nå og da i dag også. Får ta ny test i morgen. Litt spent på når jeg skal ringe inn mens i forhold til å begynne med Synarela:)

 

Håper vi begge har positiv EL-test i mårra! Vil ikke ha ennå en syklus på bærtur... Syn egentlig EL-teten var mer positiv i går, eller tirsdag, men den er vel uansett negativ når kontrollstreken er sterkere enn teststreken? Ikke sant?

 

Fnis ;) Synes jeg ser deg sette deg i bilen og kjøre avsted på elskerinneoppdrag :D Spennende da! Jeg fikk mld fra mannen om at jeg måtte komme opp på loftet uten truse når han våknet fra luren sin i kveld.. Haha!

 

Teststreken skal være mørkere enn kontroll ja. Min blir dyp lilla og kontrollstreken ser svak ut i forhold. Noen ganger prøver kroppen å frigjøre egg flere ganger i syklusen før den enedlig får det til har jeg lest. Det kan hende du har registrert et forsøk, eller at du har tatt testen på tidspunkt der LH nivået var på tur ned. Dere har vel fått lagt nok aksjer uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Litt frustrert her :S

Hatt EL-slim noen dager nå så tatt test siden søndag, fortsatt negativ.. Nå er det mindre slim enn i går og jeg er litt redd for om testene har vært feil slik at EL har vært, jeg skal jo til DK så fryktelig leit om jeg misser denne prøveperioden..

De forrige mnd jeg har testa så har teststreken vært tydeligere enn nå, kjøper de fra billige-tester.no; typ dag 1 negativ, dag 2 VELDIG positiv og dag 3 litt svakere enn kontrollstreken/negativ...

Blæh, frustrert :(

 

Kanskje du begynte å teste en dag for sent? Ville testet to ganger per dag fra nå iallfall. Krysser fingrene! :)

 

Så gøy med ny jobb, Fie! Høres ut som du får tankene over på andre ting enn prøving en stund framover da i alle fall! :)

 

 

 

Alt er i orden nå, testa svakt positivt i dag tidlig og tok en til for noen timer siden, ble farge med en gang!! :) Så da er time avtalt, flybillett booka og jeg er på vei i morgen tidlig til København :D

 

Åååå masse lykke til!!! :D

 

 

Legen så et perfekt egg så da er det bare å vente å se om det fester seg eller om det blir nytt forsøk i februar :)

 

Har litt vondt nå (og var to dråper blod på papiret da jeg var på do i sta), men har sitti en del med magen i klem i dag så tenker det er litt derfor.. Normalt når jeg har El så ligger jeg henslengt på sofaen etter poden er i seng så :P Hehe..

 

Godt jeg har jobb, skole, barn i hus og bursdag å planlegge slik at de neste to ukene går greit unna ;)

 

Wee så spennende! Krysser fingrene for deg :) Du fikk skikkelig sterk teststrek.. Hvor mange timer etter den streken fikk legen sjekket eggblæren da? Litt artig å høre om når man kan forvente at egget blir frigjort ift pos test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da EM86!! Og ja... ventetiden fra EL til IKM er grusom... Må den gå så fort som mulig...

 

Vet ennå ikke om det er noe EL her, har ikke testet ennå i dag, tar det når jeg kommer hjem fra jobb. Trodde jo den skulle være i går, men kom på at jeg fikk jo mensen torsdag kveld, med fullt utbrudd på fredag, så det er vel kanskje like naturlig at den kommer i dag :) Testet etter EL siden tirsdag, 2 ganger pr dag. Tester igjen i ettermiddag tenker jeg :)

 

Fikk lagt inn aksjer i fleng i går :P Mannen var meget fornøyd over at jeg kom ja :) Ble ekstra lang vei til jobb i dag tidlig, men hva gjør man ikke for litt ekstra spenning en helt vanlig torsdagskveld :)

 

God fredag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiemor: Jeg tok den siste testen ved dobesøk litt før kl 16 onsdag, hadde time 11.45 i går :)

 

Møøø: Veldig spennende ja, godt å være igang igjen :) Med guttungen så testa jeg ikke positivt før en uke etter IKM, hadde da tatt to negative tester (to dager før IKM og tre dager etter)

Veldig forberedt på at jeg må i veien noen ganger nå siden jeg var superheldig forrige gang og spiren satt på første forsøk..

Moro med overnatting slik da, litt lengre vei til jobb funker innimellom ;)

 

Har også naturlig syklus, har vel alltid hatt det, så vet jeg er veldig heldig der også.. 27-28 dagers syklus med liten blødning og EL hver måned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...