Gå til innhold

IKM uke 6 :) For oss som ønsker den perfekte morsdagsgave :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Ikke gått å si du. Du kan jo bare være sein som meg. 33 dager siden sist TR her i dag, ny rekord for forsinka TR. Negativ test her i går å.

 

Små uggen og vondt i lysken/livmor området. Tyder på at TR æ på vei, ihvertfall var det slik før.

 

Eneste positive med forsinket TR æ at da slipper jeg å bekymre meg for at EL sku komme neste helg når jeg er borte fra min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vel bare hoppe til køys igjen og se hva som skjer! :P

 

Ja, ikke noe kjekt viss mannen er borte når el er.. håper vi snart får bekreftelse på hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Vimsus :-D da er vi 2 med positiv test? Håper vi er mange fler i utgangen av helgen!! Lykke til jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med positive tester :)

 

Her skjer det lite. Mens jeg venter på TR har vi testet ut om maling vi da skulle spare penger på å kjøpe før jul har fryst. Grunninga såg helt fin ut. Andre hadde blitt litt tynn i toppen. Rørt den sammen skikkelig og malt den på en stokk. Spennende om den har tørket og er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei malinga fin?

 

her trur eg tr har komme.. seie trur fordi den er langt i fra som vanlig, berre spotta litt eit halvt døgn.. Tok ein test og den så negativ, så da må det vel vere TR? Rare greier dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei malinga fin?

 

her trur eg tr har komme.. seie trur fordi den er langt i fra som vanlig, berre spotta litt eit halvt døgn.. Tok ein test og den så negativ, så da må det vel vere TR? Rare greier dette..

 

Er ikke sikkert.. det at mensen er liten og rar kan vel være ett godt tegn også? Er vel mange som får en mensen lignende blødning rundt ikm og derfor vet de ikke at de er gravide :P

 

Har ikke testet i dag, tester i morgen

. Ikke tegn til TR..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere som er gravide. Her driver vi å flytter så har ikke hatt tid til å tenke på annet. I går hadde jeg menssmerter fra en annen verden, men det er over nå. Rare greier. Ikm imorgen så spennende å se. Kommer ikke til å teste noe før mens ikke kommer:P forige mnd kom tr 2 dager før ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei malinga fin?

 

her trur eg tr har komme.. seie trur fordi den er langt i fra som vanlig, berre spotta litt eit halvt døgn.. Tok ein test og den så negativ, så da må det vel vere TR? Rare greier dette..

 

Er ikke sikkert.. det at mensen er liten og rar kan vel være ett godt tegn også? Er vel mange som får en mensen lignende blødning rundt ikm og derfor vet de ikke at de er gravide :P

 

Har ikke testet i dag, tester i morgen

. Ikke tegn til TR..

 

Kanskje det.. men syns det burde slått ut på test snart.. jaja.. er i danmark så får gå ned på apoteket og kjøpe fleire billige tester.. Kanskje det prøve eit anna merke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei malinga fin?

 

her trur eg tr har komme.. seie trur fordi den er langt i fra som vanlig, berre spotta litt eit halvt døgn.. Tok ein test og den så negativ, så da må det vel vere TR? Rare greier dette..

 

Er ikke sikkert.. det at mensen er liten og rar kan vel være ett godt tegn også? Er vel mange som får en mensen lignende blødning rundt ikm og derfor vet de ikke at de er gravide :P

 

Har ikke testet i dag, tester i morgen

. Ikke tegn til TR..

 

Kanskje det.. men syns det burde slått ut på test snart.. jaja.. er i danmark så får gå ned på apoteket og kjøpe fleire billige tester.. Kanskje det prøve eit anna merke..

 

Ja, sant det..Du vet akkurat når el var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom i dag her. Kraftig forsinket. Spørs om pergo forskyve litt. Har virkelig trua på neste pp

 

Ønsker deg masse lykke til i neste pp! Her ser det ut for at jeg joiner ikm uke 9 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei malinga fin?

 

her trur eg tr har komme.. seie trur fordi den er langt i fra som vanlig, berre spotta litt eit halvt døgn.. Tok ein test og den så negativ, så da må det vel vere TR? Rare greier dette..

 

Er ikke sikkert.. det at mensen er liten og rar kan vel være ett godt tegn også? Er vel mange som får en mensen lignende blødning rundt ikm og derfor vet de ikke at de er gravide :P

 

Har ikke testet i dag, tester i morgen

. Ikke tegn til TR..

 

Kanskje det.. men syns det burde slått ut på test snart.. jaja.. er i danmark så får gå ned på apoteket og kjøpe fleire billige tester.. Kanskje det prøve eit anna merke..

 

Ja, sant det..Du vet akkurat når el var?

 

Nei, ikkje med test, men hadde typisk el slim til forventa tid.. første pp så tar det så det komme.. men hadde vore greit med ei avklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blei malinga fin?

 

her trur eg tr har komme.. seie trur fordi den er langt i fra som vanlig, berre spotta litt eit halvt døgn.. Tok ein test og den så negativ, så da må det vel vere TR? Rare greier dette..

 

Er ikke sikkert.. det at mensen er liten og rar kan vel være ett godt tegn også? Er vel mange som får en mensen lignende blødning rundt ikm og derfor vet de ikke at de er gravide :P

 

Har ikke testet i dag, tester i morgen

. Ikke tegn til TR..

 

Kanskje det.. men syns det burde slått ut på test snart.. jaja.. er i danmark så får gå ned på apoteket og kjøpe fleire billige tester.. Kanskje det prøve eit anna merke..

 

Ja, sant det..Du vet akkurat når el var?

 

Nei, ikkje med test, men hadde typisk el slim til forventa tid.. første pp så tar det så det komme.. men hadde vore greit med ei avklaring :)

 

Okei, er slik jeg også går ut i fra el.. ja, ikke kjekt å leve i uvisshet, da er det bedre at TR kommer, så en får komme seg i gang igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der gitt. Innkjøp av ny pergo og oppladning til neste forsøk. Kan virke som at min EL æ seinere og lengre med hormon.

 

Gleder meg til TR er borte ei stund. Helt gåen i dag, samt prøve å hjelpe til med vasking i forbindelse med maling. Godt å legg seg litt på sofan no ja.

 

Usikker på om jeg har IKM Uke 10 eller 11. Normalt 28 dager syklus, men nå oppe i 33 dager. EL 16 dager denne gangen. Kanskje henge i to grupper :S Trivelig æ det no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh.. fortsatt ingen TR, og rakk ikkje innom apoteket før stengetid.. Jaja, før smøre meg tålmodighet og sjå an nokre dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR her heller.. ikke testet i dag, men tester i morgen.. bestilte nye tester i går til en ny periode :P men har lyskesm til tider.. følte også tidligere at TR var på veg, men neida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tester på tysdag om det fortsatt ikkje har kome noko.. begynt å fryse i kveld, slik eg gjorde når eg var gravid med forrige.. og ekstremt oppblåst.. alt stemme med graviditet bortsett frå testen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også! Så da får det bli ikm uke 9 på meg! Lykke til videre alle sammen! :)

 

Masse lykke til :) Skal inn å sjekke med jevne mellomrom :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag i uka "vår" og skuffende få som ble gravide denne uka synes jeg :( Lykke til videre alle sammen, håper på positive tester for oss alle fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Joiner her helt på slutten av uka deres... Bare vært litt inne og sett her innimellom siden jeg hadde SA i juni i fjor, nr 3 i rekka.. så har hatt litt avstand til alt:)

 

Gratulerer så mye til dere som har positiv test! Og masse lykke til til dere som går inn i ny pp:))

 

Her sitter jeg selv og funderer.. Alltid hatt stabile sykluser på 28/29 dager med litt spotting ett par dager i forkant. Forrige syklus kom ikke TR før dag 34 (!!), men hadde spotting fra dag 31.. Nå sitter jeg her på dag 32, NULL tegn til TR, kritthvit utflod, mensmurrnger nå og da, mener puppene har vokst litt (!), samt at de er litt ømme og vonde brystvorter... Føles ikke ulikt sist jeg var gravid, men tørr ikke teste... uff "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal teste nå :) Dumt å "lure bort" mensen og, det har skjedd meg før. Jeg trodde jeg var gravid og så ingen tegn til TR , men dagen etter negativ test så kom ho med en gang.. Om du er gravid så er jo det fantastisk :D om ikke så kanskje TR kommer og dere kan fortere komme i gang med neste prøving :) Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...