Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Drømmedama jeg må også vente heeelt til slutten av neste uke, kjedelig, er jo evigheter til!

 

Dessuten vet jeg ikke om jeg har hatt EL heller...har ikke hatt noe slim egentlig, bare den ene dagen med litt vondt!?

 

Var i uggen form i dag også, men ellers på dagen + nå kjenner jeg overhodet ingenting så har ikke så veldig med håp akkurat ;) jaja den som venter får se!

 

Spennende med dere som har ikm allerede mandag, flere som skal begynne å teste snart da eller?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere! Hvordan går det - noen som har noen symptomer?? Her kjennes det ut som tanta kommer når som helst, men det skal hun jo ikke! :) Håper det i stedet er en spire som holder på å grave seg godt ned, men det er kanskje for mye å håpe på...

 

Jeg har også hatt skikkelig mens smerter i dag og i går, var sikker på at tanta var på vei, men ikke IKM før lørdag.. Så håper virkelig det er noe på gang! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her. Siden EL var forskjøvet fra mandag til torsdag vil jeg vel anta at IKM er forskjøvet med like mange dager..? Jaja, ingen grunn til å teste riktig ennå. Har ikke helt trua denne mnd. Syns at tanta like gjerne kan komme tidlig om hun først kommer, så er det unnagjort før neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også mensmurringene kommet veldig, men er jaggu ikke lett å vite, da jeg blør smått hele tiden. Men vil anta at om mensen kommer, så vil det øke i mengde.

Er ikke sikker på når ikm er, men satt meg opp ca 15 dager etter positiv el test. Dagene går sakte for tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test når jeg våknet i natt, den var negativ, men er jo fortsatt endel dager igjen til IKM på mandag/tirsdag.. Når jeg ble gravid med lillesnuppa testa jeg ikke positivt før 1 dag før IKM, så jeg tenker at det enda er håp! Men mista litt troa med en gang jeg fikk negativ... Men men tester på nytt i morgen tidlig, lenge leve billig tester :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med billige tester ja, synes det er greit å slippe å tømme lommeboka bare for at man er så utålmodig at man vil ha svart strax!! ;) har etter å ha lest litt på forumet fått forståelse for at det kan gå flere dager etter forventet ikm før positiv grav. test. Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene jeg har vært gravid har jeg positiv test etter ikm. Men har ikke brukt billigtestene da. Vil tro de er mest følsomme..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi satser på at menssmerter er et godt tegn, dere :D hadde noen sinnsyke i går, klarte nesten ikke stå oppreist..

 

Når det gjelder å teste positivt tidlig har jeg ikke forsøkt det. De to gangene jeg har vært gravid, testa jeg ikke før noen dager etter ikm, men da var den knallpositiv. Falt meg liksom ikke inn at det skulle ta bare 14 dager å bli gravid to ganger på rad :P

 

Nå skal jeg kose meg med ungene og mannen i det fine været i helga, kanskje slå på stortromma og bake en kake til og med ;)

Ha en strålende helg, sweeties! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sånn at jeg må gå mange ganger for å sjekke om jeg har fått mensen. Tror ikke det er nå jeg skal ha den, så håper det er et godt tegn :) kos dere alle sammen i helga!

Kake høres godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :) Ja, nå begynner det å nærme seg. Jeg er superhormonell om dagen, har lyst til å grine for alt! ;) Har også kjent litt murringer, og føler meg veldig gravid. Kommer til å bli superskuffa hvis jeg får mensen nå, og det kan jo godt være jeg gjør...!

Har egentlig tenkt å vente til fredag med å teste, men får se utover uka hvor lenge jeg klarer å holde meg. Lykke til med siste innspurt, damer! Jeg gleder meg sånn til å se hvem som er gravide denne mnd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det nesten ut som at mensen har kommet... Skjønner ikkeno, den pleier alltid komme mandag/tirsdag.. Jaja da er det vel bare å hoppe videre i 3 pp, og da blir det el tester, selvom jeg er ganske sikker på når el var!! Lykke til resten av gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er du sikker på at det er mensen da? Skjønner hvis den har begynt for fullt alt, men om den oppleves som "merkelig" ville jeg ha fulgt litt med!

Noen får jo mensen selv om de er gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

 

Nå vil jeg snart ha noen inn under "Gravid"! ;) Noen som har planer om å teste allerede i helgen?

Endret av Tre.barn.til.sommeren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er du sikker på at det er mensen da? Skjønner hvis den har begynt for fullt alt, men om den oppleves som "merkelig" ville jeg ha fulgt litt med!

Noen får jo mensen selv om de er gravide!

 

Jeg redigerer gladelig lista igjen jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør etter å teste, kanskje jeg svir av en test på søndag. Ikke før iallefall, har jobb i morgen å negativ test før det blir bare tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er du sikker på at det er mensen da? Skjønner hvis den har begynt for fullt alt, men om den oppleves som "merkelig" ville jeg ha fulgt litt med!

Noen får jo mensen selv om de er gravide!

 

Jeg redigerer gladelig lista igjen jeg! :D

 

He he, ja heldigvis går det an! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er du sikker på at det er mensen da? Skjønner hvis den har begynt for fullt alt, men om den oppleves som "merkelig" ville jeg ha fulgt litt med!

Noen får jo mensen selv om de er gravide!

 

Jeg redigerer gladelig lista igjen jeg! :D

 

Hehe, høres bra ut! Men foreløpig ser det nok dessverre sånn ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør etter å teste, kanskje jeg svir av en test på søndag. Ikke før iallefall, har jobb i morgen å negativ test før det blir bare tragisk.

 

Skal du teste før jobb i morgen, bør du ihvertfall ta den i morgen tidlig og ikke nå i kveld ;) på lillesnuppa mi testet jeg negativt kvelden før den ble positiv på morgenen. Og det var en dag før IKM.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å vente til søndag. Jeg klarer å vente til søndag. Jeg klarer å vente til søndag. Jeg klarer å vente til søndag.

:P

He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg prøver å teste på søndag siden jeg har en haug av billigtester hjemme og egentlig ikke vet noen ting om syklusen min. Verdt et forsøk tenker nå jeg:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt Rufsa! Masse lykke til på neste pp!

 

Spennende med dere som tenker teste på søndag da :D Lanabebi86 jeg har heller ikke noe styr på syklusen min, men tenker jeg blir så skuffet hvis jeg tester mange blendahvite tester, men så er jeg testoman også da! hehe!! Men prøver å holde meg til nærmere da jeg tror ikm kan være ihvertfall. NULL symptomer her da, bare litt småuggen nå og da, men tror egentlig det bare kommer av at jeg ikke er helt i form!? Må rapportere hvis du/dere tester da, er så spennende å følge med på dere folkens, håper dette blir en gulluke for mange!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp våknet... Så trøtt for tiden. Igår måtte jeg sitte meg ned på bakrommet på jobb. Holdt på å sovne på en krakk! Har aldri kjent det sånn der før. Så kan enten skyldes 1. at det er høst eller 2. at jeg er ravid (håpehåper).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...