Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Det med mye sex har jeg også tenkt på, zazzy....At det er derfor det verker i underlivet lenge etter el:):):) Denne måneden tror jeg ingenting, bare håper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt:) Blir tette barn ja men tenker egentlig det samme som deg der;) Like greit å bli ferdig:) Vi har ikke prøvd lenge, slutta på pilla i aug så blir første pp her også. Aner ikke hvor lang syklus jeg har nå heller så bare satser på at det er riktig:) Håper veldig men regner jo med at det kan ta litt tid. Hadde bare vært deilig å få før september denne gangen:) Spennende å se om det klaffer for oss da, havner jo i ganske lik situasjon da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med mye sex har jeg også tenkt på, zazzy....At det er derfor det verker i underlivet lenge etter el:):):) Denne måneden tror jeg ingenting, bare håper....

 

Ja det er jo godt mulig det blir litt for mye aktivitet og man bare blir støl :P Men har virkelig "vondt" i kveld altså, det er sånn at når jeg reiser meg klarer jeg ikke strekke meg opp må gjøre det laaaangsomt liksom..kan jo hende det rett og slett er eggløsning som endelig kommer til meg??!! Aner ikke. Hvor lenge har dere prøvd da? :)

 

Lanabebi86 Morsomt at vi har samme dag da, gikk bare ut fra en vanlig 28dagerssyklus jeg, har du gått på minipiller? Har du hatt mensen siden? hehe spør nå jeg.. :P Har bare hatt mens to ganger siden fødsel jeg og har gått på minipiller hele tiden, sluttet denne måneden når jeg fikk mensen. Ja hadde vært veldig gøy hvis det ble et sommerbarn, sluppet å tenke på bhgstress osv! Men vet du noe om du har hatt eggløsning da? Jeg har drevet å testet men egentlig ikke fått noe skikkelig positivt resultat og nå er jeg tom for tester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har gått på Cerazette. Fikk mens 13 sept så er kanskje litt feil dag men har pleid å få neste mens rundt en måned etter så får bare se:) Vet ikke om jeg har hatt el nei men har bare kjørt på vi så håper vi på det beste:) Forige gang ble jeg gravid på pilla så er ganske ny på disse prøvegreiene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi da er du nok veldig fruktbar ihvertfall, det er jo et godt utgangspunkt ;) Her har jeg også blitt lett gravid før så er litt spent nå..lurer rett og slett på om jeg har eggløsning akkurat nå jeg, for jeg fikk så voooondt :S Men så er det vel individuelt om elsmerter kommer før, under eller etter el også, men noe er på gang ihvertfall! håper jeg :)

 

Blir spennende dette ja, kjempegøy at vi er så mange på tråden her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:) Har hatt vondt i magen og vært kvalm Idag så kan jo være det har en sammenheng med el:) Spennende å se hvordan det går denne gangen med tanke på at jeg ikke rakk å slutte engang sist:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Hehe, morsomt navn iallefall :) Ser liksom for meg at du sitter der under ullteppet som et stort spørsmålstegn :D Jeg har også ei lita ei fra før og skjønner den tanken ja! Men har liksom forsonet meg med at hvis jeg uansett må være så mye våken og sliten kan jeg vel like greit ta meg av to som en :P mulig jeg blir å angre på den setningen der ja.... Lykke til iallefall :)

 

Haha, ja det var faktisk slik jeg følte meg i starten også!!

 

Ikke dumt å tenke slik forresten, at man like gjerne kan ta alt på en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror EL må ha vært igår for min del. Har ikke noen smerter idag iallfall. Jeg har egentlig ikke fulgt så nøye med på syklusene mine tidligere, og slik mageknip jeg hadde igår har jeg ikke merket før. Men det er jo en viss sjanse for at det er sånn jeg normalt har EL, bare at jeg ikke har tenkt over det tidligere. Vi har nå hatt sex hver dag vi, så tror ikke vi har bommet på den ihvertfall ;) Lurer på om jeg skal fortsette noen dager til bare for å være på den sikre siden, siden jeg har litt ustabile sykluser (varierer rundt fem dager i lengde). Hvordan tenker dere rundt det? Jeg har så innmari lyst at spiren skal sitte med en gang, klarer ikke tenke på annet! Blir helt gal av dette jeg... Klarer ikke å fokusere på skolen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan noen sette meg på IKM mandag 8.? Stemmer nok ikke helt da jeg testet for EL for første gang denne pp, og fikk pos så sent som på torsdagen.. Andre pp for vår del, men har kun fått "lagt inn aksjer" en gang denne pp på grunn av reise, så har ikke helt trua. Men arti å følge gruppa allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, polarq! :) Da er du lagt til. Flyttet meg selv fram til onsdagen, da el kom relativt tidlig. Ha en fin mandag, jenter! :D

 

 

 

Mandag 8.oktober

**********************

- Rusa prøver på nr 2

- Vilhabolle

- Polarq

 

 

Tirsdag 9.oktober

******************

- maksimum

--malla 85

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

 

Torsdag 11.oktober

************************

- ønskebarn73

- Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

- Tre.barn.til.sommeren?

- Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

- zassy

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

- Anette1987

- Drømmedama

-htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, er nok mye stølhet etter stor aktivitet rundt el ja :-D Rart bare at ikke stølheten går over snart, hmmmmm.....;) Vi har 3.pp nå, så vi har ikke prøvd lenge egentlig. Vil selvfølgelig ha fortgang, når man endelig har tatt beslutningen om å prøve å få et barn til. Sååå humørsjuk og hormonell om dagen, skylder på at jeg sluttet på p-piller i sommer.....Spent ift. neste uke altså:):):):):) Lykke til alle sammen, og ha en knall mandag!!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med stølhet da, Vilhabolle! Kom på en ting - har ingen mensmurringer denne pp'en, kun et par dager før de forsvant igjen. Et tegn, kanskje? ;) Vel, de kommer vel tilbake tenker jeg :o

 

Nei, nå er jeg mektig lei av å vente på nr tre - 16 pp får da virkelig holde, eller hva???!! Kom til mamma, lille spire!!! :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre.barn.til.sommeren ja blir spennende dette altså! Kjenner du noe allerede eller (innbilt eller ekte) ? hehe. I kveld verker det i underlivet mitt..føles som at det er, hm..tungt? haha greier ikke beskrive helt, men noe er anderledes.. Men kan jo være jeg ikke er vant til å ha så mye sex bare :P

Hehe.. kanskje det har blitt for mye av det gode? ;) Nei, jeg kjenner ingenting. Jeg kjente eggløsningen fredag kveld (jeg regner i alle fall med det var det det var; vondt på høyre side akkurat da jeg forventet eggløsning). Etter fredagen har jeg ikke kjent noe mer, men om jeg skulle bli gravid denne mnd, så har jo ikke egget festet seg anda en gang, så det ville kanskje være rart om jeg kjente noe. :) I dag var eggløsningstesten negativ igjen, så da anser jeg "prøvingen" denne mnd for unnagjort! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med stølhet da, Vilhabolle! Kom på en ting - har ingen mensmurringer denne pp'en, kun et par dager før de forsvant igjen. Et tegn, kanskje? ;) Vel, de kommer vel tilbake tenker jeg :o Nei, nå er jeg mektig lei av å vente på nr tre - 16 pp får da virkelig holde, eller hva???!! Kom til mamma, lille spire!!! :D:P

Krysser fingrene for deg nå Cayenne! Det er virkelig din tur. Og om du lar meg følge med blir jeg veldig, veldig glad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne etter 16 pp skjønner jeg godt du er lei! Tok det lang tid med de andre to du har også eller? Spent på hvor lenge jeg må prøve altså. Håper det lykkes for deg nå, det hadde vært sååå gøy! :)

 

Har egentlig ingenting å fortelle i dag..vært litt smårart i dag også, tror kanskje det kan være EL men aner i grunn ikke, er en stund siden sist jeg hadde det for å si det sånn ettersom jeg har gått på ppiller.

 

Er så spent og tia går så sakte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe får bare kjøre på Lanabebi86 :) Her orker jeg rett og slett ikke i dag..er sliten av sex :P Og brukte 1,5 time på å legge vesla..akkurat nå lurer jeg på hva jeg holder på med..legge to stykker liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe får bare kjøre på Lanabebi86 :) Her orker jeg rett og slett ikke i dag..er sliten av sex :P Og brukte 1,5 time på å legge vesla..akkurat nå lurer jeg på hva jeg holder på med..legge to stykker liksom :P

Haha samme tenker jeg innimellom, men vil likevel!! Nå har jo jeg en veldig enkel unge fra før så skal en del til at neste blir så grei:):) Begynner å bli lei nå jeg også, skal bli godt med en pause snart!!'m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er, da! :wub: Nei, slet ikke like lenge med de andre - de satt på 1. forsøk.. Er nok alderdomssvekkelse ;)

Nå synes jeg vi alle har fortjent en junibaby, dere! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg:) Men med mine ustabile sykluser vet jeg jammen ikke om det er her jeg hører hjemme.

Men siden jeg har mistanke om at el har vært nå antar jeg at ikm dato er rundt 9.Oktober, så får jeg bare vente å se:)

 

Noen med symptomer her? Dere som evnt har vært gravid før, hvor fort etter el merket dere noe? og hvilke symptomer evnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg:) Men med mine ustabile sykluser vet jeg jammen ikke om det er her jeg hører hjemme. Men siden jeg har mistanke om at el har vært nå antar jeg at ikm dato er rundt 9.Oktober, så får jeg bare vente å se:) Noen med symptomer her? Dere som evnt har vært gravid før, hvor fort etter el merket dere noe? og hvilke symptomer evnt?

 

Da jeg var gravid, merket jeg egentlig symptomer allerede i 3.-4. uke, men jeg visste ikke hvorfor den gangen. ;-) Noe av det første, var at jeg innbilte meg at jeg hadde eggløsning i 3. uke, fordi det murret i livmora og fordi puppene var overfølsomme....Ble liksom ikke kvitt følelsen av å ha eggløsning noen gang, hehe. :-D Etter 5 dager over mensen som ikke kom, testet jeg positivt med digital test. Spiren satt på andre forsøk, og jeg var 30 år den gangen. Nå er jeg 35, og vi er i pp. nr. 3. Jeg har hatt alle symptomene på graviditet hver pp, om ikke enda sterkere enn da jeg faktisk var gravid!?! Frustrerende til tider, men spennende. Jeg har ingenting å sutre over ENDA iallefall, det er flere her inne som har slitt i over 1 år, og virker like blide! :):):) Håper det klaffer for samtlige her altså!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som evnt har vært gravid før, hvor fort etter el merket dere noe? og hvilke symptomer evnt?

Tror ikke jeg merket noe før etter forventet mens de andre gangene. Første gang visste jeg det jo ikke før en stund etter, da hadde jeg bare irritert meg over at jeg var så vannvittig premenstruell ;) Andre gang kjente jeg heller ingenting før i uke 5-6, jeg var derimot bare helt sikker på at jeg var gravid fra ca. uke 3. Ble ikke overrasket da jeg testet positivt, fordi jeg bare følte meg helt sikker på at jeg var gravid (uten å ha noen symptomer).

Nå kjenner jeg heller ingen ting, men begynner å få den samme følelsen som sist. Det blir veldig spennende å se om en drøy uke! Om intuisjonen min stemmer denne gangen og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Rusa prøver på nr 2

Vilhabolle

Polarq

 

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

 

Torsdag 11.oktober

************************

ønskebarn73

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

 

 

 

Skrev deg opp jeg da, Prøvekanin86 :)

Endret av Tre.barn.til.sommeren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee spennende, er faktisk første gang jeg har blitt satt opp på en ikm liste. Gjenstår å se da om ting stemmer :P Er ikke 100% sikker på om det er eksakt dagen, men kan ikke være så langt unna heller ville jeg tro.

 

Krysser fingrene for mange positive tester her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...