Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Nå blir det spennende framover her! Krysser fingrene for at vi slår alle rekorder for antall gravide :) Lykke til alle sammen!

 

Igår gikk vi forbi apoteket og jeg spurte mannen om vi kunne gå inn for å kjøpe noen graviditetstester. Han syns det virket så skummelt og alvorlig at han måtte få litt tid på seg sa han. Han ville ikke teste før etter IKM, fordi han trenger å venne seg ordentlig til tanken om at jeg kan være gravid. Jeg skjønner han jo godt. Han har strekt seg veldig langt for min skyld, og jeg er så heldig som har en slik modig og sterk mann! Han har tilogmed begynt å se på kule bodyer på nettet nå <3 Men har allikevel selv lyst å teste i helgen og ikke på mandag siden vi da har skole og sånn... tenk om jeg blir skikkelig skuffet?!

 

Ellers har jeg hatt mye såre murringer i magen og litt ved ribbeina og korsryggen siden igår kveld. Kan det være festesmerter tro? Har hørt så mye forskjellig om det, noen mener det ikke finnes mens noen helt klart sier det var det som gjorde at de skjønte de var gravide. Jeg håper på at sistnevnte stemmer for meg, men må vente en hel uuuuke på å finn det ut! Dere som snart kan teste er heldige altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme jeg leser litt i denne tråden... Nå prøver ikke vi aktivt før om to md, men vi har jo hoppet av i svingen, så det er en ørliten sjanse. Så hvis det er blitt et uhell finner jeg det ut i slutten av uka. Tror ikke jeg er gravid! Men er uansett litt spennende å se om TR dukker opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg, FirstAidKit. Har lyst til å gråte for alt! Også er jeg så sliten. I kveld skal jeg egentlig lage muffins til eksamensgruppa mi i morgen, (og det er jo ikke store jobben..) men nå ligger jeg på sofaen som et slakt og skjønner ikke hvordan jeg skal klare både mufginsbaking OG dusjing i kveld...! Skjønner dere eller? ;-D Jeg føler jeg får alle symptomer nå, og det er så skummelt. Hva er oddsen for 1pp tre ganger på rad? Men jeg kommer virkelig til å bli kjempeskuffa hvis jeg får mensen.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama: jeg har ingen erfaring med festesmerter, men tror jeg kan love deg at ved ribbeina sitter de ikke! Livmora di ligger nedenfor symfysebeinet, og det er ingen fester så langt opp som ribbeina. Tror nok ikke du ville kjent det i ryggen heller, men det vet jeg ikke.. Tipper at det vil føles som menssmerter. Helt ærlig tror jeg både festesmerter og festeblødning er tull. Vi snakker om en klump på 4-8 celler som skal feste seg i en slimhinne som er ca en cm tykk. Jeg tror ikke man kjenner det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama: jeg har ingen erfaring med festesmerter, men tror jeg kan love deg at ved ribbeina sitter de ikke! Livmora di ligger nedenfor symfysebeinet, og det er ingen fester så langt opp som ribbeina. Tror nok ikke du ville kjent det i ryggen heller, men det vet jeg ikke.. Tipper at det vil føles som menssmerter. Helt ærlig tror jeg både festesmerter og festeblødning er tull. Vi snakker om en klump på 4-8 celler som skal feste seg i en slimhinne som er ca en cm tykk. Jeg tror ikke man kjenner det...

 

Jeg hadde ikke festesmerter, men jeg hadde en bitteliten blodflekk på papiret 5dpo, som Må ha vært festeblødning ;) 8 dager etterpå testet jeg positivt. Så det finnes nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

I dag er jeg sånn ca 10 dpo. (har ikke testet med el tester, så vet jo ikke helt når)

Har testa med billige strips de siste dagene(har blitt testoman, men det er jo såååå spennende)

I dag la jeg ifra meg testen og så på den noen timer etter, og da så jeg en tydelig bred strek med svak rosafarge... Dette har aldri sjedd før. Aldri blitt noen streker på billigtestene selv ikke etter utgått tid..

 

Og googleren som jeg er ser at mange har fått det når de har vært gravid, så nå er jeg rimelig stressa her jeg sitter.. Stressa på å få teste. (tok forresten en strimmel til, den ble også svak strek etter noen timer...

 

Klarer nesten ikke å vente til i morgen med ny testing...

 

Jeje, det var oppdatteringen fra testomanen meg... :)))))

 

Gratulerer til dere med positiv test!!!! Og lykkt til til dere andre. Måtte det bli mange positive tester i uka som kommer!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

I dag er jeg sånn ca 10 dpo. (har ikke testet med el tester, så vet jo ikke helt når)

Har testa med billige strips de siste dagene(har blitt testoman, men det er jo såååå spennende)

I dag la jeg ifra meg testen og så på den noen timer etter, og da så jeg en tydelig bred strek med svak rosafarge... Dette har aldri sjedd før. Aldri blitt noen streker på billigtestene selv ikke etter utgått tid..

 

Og googleren som jeg er ser at mange har fått det når de har vært graOvid, så nå er jeg rimelig stressa her jeg sitter.. Stressa på å få teste. (tok forresten en strimmel til, den ble også svak strek etter noen timer...

 

Klarer nesten ikke å vente til i morgen med ny testing...

 

Jeje, det var oppdatteringen fra testomanen meg... :)))))

 

Gratulerer til dere med positiv test!!!! Og lykkt til til dere andre. Måtte det bli mange positive tester i uka som kommer!!!!! :)

 

Oi spennende!! Det skjedde faktisk med meg for en uke siden ca. Men tror nok ikke eg er gravid.. Skjedde med to billig strimler! Hvis du går litt tilbake på innleggene og finner et innlegg "WTF ?? STREK" eller noe sånt eg kalte det! Der la eg ut bilde..

 

Har ikke testet igjen etter eg tok en sånn digital som ble ikke gravid.. Men bestilt nye billigtester nå så får ta en :)

 

Har faktisk hatt mensenmurring i et par dager og i natt våknet eg halv 6 og var drit kvalm, og har vært skikkelig kvalm og uggen i dag.. Men sjansen er liten for at eg er gravid !

 

Krysser fingrene for deg babybell!!! :))))) dette blir så spennende!! Og selvfølgelig krysser eg fingrene for alle dere andre denne uken og :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Endret av Drømmedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om vi snart får føre opp noen under gravid :) Noen som har tenkt å teste imorgen?

 

Tre.barn.til.sommeren?: Skjønner at du er skeptisk. Men jeg har iallefall mensmurringer som brer seg over større deler av magen. Er helt sikker på at dette ikke er vanlig vondt i magen fordi det føles sårere. Trenger jo ikke være festesmerter, men unormalt for meg er det iallfall ;)

 

Babybell: Så SPENNENDE!! Gleder meg på dine vegne og håper på positiv GT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Endret av Symbio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønsker Anette1987 og Drømmedama. :)

 

Jeg kjenner jeg er ganske så spennt nå. Har flere ganger lagt testen til siden og sett på den flere timer etterpå, men aldri fått en liten skygge engang... Men nå... hihi

Anette1987: Så testen din, og du kan jo være gravid.. :) hihi

 

Men nå har jeg 3 tester som viser det samme etter tidsfristen.. (tok en stavtest her også + 2 strips) Har en dunge med slike tester liggende etter litt feilbestilling i forrige pp...

 

Jeg kommer til å bli så forferdelig skuffa hvis det viser seg å ikke stemme nå.. Har helt andre symptomer denne pp enn de tidligere. Er veldig skuffa ellers også når tanta kommer brølende,,,

 

Tidligere har jeg hatt veldig mye symptomer, stikkinger, mensmurringer, rivinger i en uke før ikm. Denne gangen INGEN symptomer. Absolutt ingenting. Men i dag begynnte jeg å kjenne litt strekking hø side. + at jeg går på do hele tiden, så enten er jeg gravid, eller så har jeg en begynnende UVI.. hoho

 

Krysser fingrene for testerne denne uka. Jeg skal ihvertfall teste... Lykke til.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, tror nesten ikke på d.. Det er første forsøk etter SA, hatt en mens... men symptomer er det nok av:) Har sovet 12 timer i natt, kunne sikkert sovet litt til:) Lykke til alle sammen, håper på mange spirer som vokser og gror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,så spennende :) Gratulerer så masse micka :) jeg tok en test idag..og den var heeelt hvit.. :( har aldri teste før ikm før..men tror ikm er imorgen..og da burde det vel være en liten antydning til no på testen eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer micka:)))))))))

 

Jeg fikk svakt pos i dag på billigstrimmel jeg også... Min test var bittelitt svakere enn din.

Blir ny test igjen i morgen:) CB på ondsagen.

 

 

Lykke til til dere andre testere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester!! :D Testet selv i dag, men helt hvitt hos meg også.. :( Fortsatt ingen TR, men mistenker at hun kommer på besøk på onsdag eller torsdag da, pga. sen EL.

 

Fortsatt noen dager med et pittelite håp.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Micka og Babybell! :D Her kom tanta i morges på dag 28 - aldri hatt så kort syklus før. Det betyr at vi ikke rakk å legge inn aksjer før mannen var tilbake fra jobbreise, så de 4 dager gamle svømmerne hadde nok aldri noen sjanse :P Så da blir det ikm uke 45 på meg.

 

Lykke til alle sammen, måtte heksa holde seg langt borte fra dere som er igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

 

 

Gratulerer så mye micka og babybell!! Så gøy :D Håper vi snakkes snart inne på 1. trimester :)

 

Det var synd Cayenne, ønsker deg lykke til i neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, da kom tanta allikevel i dag! :( Jaja, ny PP, får håpe mannen ikke er på reise igjen da. Selv om han er satt opp på en utenlandstur akkurat rundt EL..

 

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Micka og Babybell! :D Her kom tanta i morges på dag 28 - aldri hatt så kort syklus før. Det betyr at vi ikke rakk å legge inn aksjer før mannen var tilbake fra jobbreise, så de 4 dager gamle svømmerne hadde nok aldri noen sjanse :P Så da blir det ikm uke 45 på meg.

 

Lykke til alle sammen, måtte heksa holde seg langt borte fra dere som er igjen! :)

 

Arrgghhh:( Det var kjempeleit Cayenne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer i mage/ rygg hele dagen jeg. Har fortsatt, skikkelig ubehagelig. Kjennes ut som tr er på vei. Bare vente å se nå:€

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Her skjer det mye! Gratulerer så mye til dere som har testet positivt! Det må være så deilig å få det bekreftet! Og så leit for dere som har fått mensen... Skikkelig nedtur.

 

Her oppdaget jeg såvidt litt rosaaktig slim i sta da jeg var på do. Det er sånn det pleier å være dagen før mensen, så jeg ble superskuffa og prøver å forberede meg på at mensen skal komme (selv om den ikke skal komme før fredag) men jeg føler meg jo så gravid! Skulle så innmari ønske jeg kunne ta en test akkurat nå som kunne bekrefte eller avkrefte. Aaaaargh! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt! :D

 

Er 10 dpo og tok en strimmel i dag og den er så blendahvit at det er ett hån og man blir like skuffet hver gang selv om man vet at sjansene er bittesmå. Og jeg ble minnet på hvorfor jeg ikke er her mye, for er lett å bli opphengt i alt med prøving, særlig når man har vært så lenge i gamet som meg :)

 

Lykke til alle som skal til å teste, krysser fingre for mange frø her og der :)

 

 

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Athina 45 pp

Endret av Athina's verden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...