Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Prøvekanin86: Jeg er også på min første IKM-liste ever, og er også 86 modell ;) Morsomt! Jeg har sååå mange symptomer (hehe), som sikkert bare finnes fordi jeg kjenner ekstra godt etter ;) Men har hatt mye murringer i livmor, så håper jo at det kan være fordi det er noe på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 86-modell :) Kjenner som sagt ingen tegn, men kjenner at jeg er VELDIG spent på fredag 12. okrober. Den kan rett og slett ikke komme fort nok...! Heldigvis er dagen fylt opp, så tiden skal nok gå de neste ti dagene også ;) Noen andre som synes dagene er lange nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre.barn.til.sommeren?: Da har du kommet godt igang allerede du da! Jeg synes også hver dag går sååå sakte!! Vil bare vite med en gang liksom.

 

Jeg prøver å slutte å spise sukker for tiden, og legger om litt kosthold slik at det skal være på plass til den høyt ønska graviditeten. Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 86 modell:P Forige gang kjente jeg ingenting før jeg fant ut av det i uke 6, men da prøvde vi heller ikke. Kjenner jo ingenting nå men har kjent fantomspark siden jeg fødte vesla så lider vel av en sykdom som heter innbilt svangerskap:P Gud jeg er så spent på uka som kommer:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjent "spark" siden 2007, så jeg signer meg opp for den samme sykdommen ;)

åååå! Jeg har såååå lyst til å bli gravid denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge dere nå ! Nå kommer endelig mannen min hjem i morgen etter to uker på jobb! I følge cbfm var el i helga selvfølgelig akkurat når den skulle være så er nok ikke håp i havet for oss denne pp! Hadde en merkelig g-test her på lørdag (hadde en billigtest liggende! Aner ikke korfor eg tok den når eg kom hjem fra nattevakt) men hvertfall så var det en super svak strek som kom frem.. Men er egentlig ganske umulig siden eg hadde mensen når eg sku sist,. Så var nok bare hormonene som tuller med meg ;p

 

Satser alt på neste pp eg då!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig da, at dere ikke var sammen rundt eggløsning. ønsker deg masse lykke til neste mnd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom idag 11 DPO, så da stemte EL testen på syklus dag 6 og 7. Håper virkelig syklusen min snart er tilbake til normalen på 27 - 28 dager. Lykke til videre jenter. Håper det har klaffet for dere andre denne mnd. Beveger meg over i IKM uke 44, og satser på en julibaby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Rusa prøver på nr 2

Vilhabolle

Polarq

 

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

 

Torsdag 11.oktober

************************

ønskebarn73

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

Ønskebarn73

 

Ønsker deg lykke til med IKM uke 44 ønskebarn73! Julibaby høres riktig så fint ut :)

Endret av Drømmedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober ********************** Rusa prøver på nr 2 Vilhabolle Polarq Tirsdag 9.oktober ****************** maksimum malla 85 Prøvekanin86 Onsdag 10.oktober *********************** Symbio babybell Cayenne Torsdag 11.oktober ************************ ønskebarn73 Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld) Fredag 12.oktober *********************** Tre.barn.til.sommeren? Vandrende Lørdag 13.oktober ********************** Undrende Ullteppe zassy☆ Lanabebi86 Søndag 14.oktober *********************** Anette1987 Drømmedama htv52 Gravid: Ny pp: ønskebarn73 ønsker deg lykke til med IKM uke 44 ønskebarn73! Julibaby høres riktig så fint ut :)

 

Takk for det:)

Skal krysse fingrene for at dere andre lykkes i denne runden, og spesielt for deg Athina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da, Ønskebarn73, men Ønsker deg lykke til neste mnd! Håper syklusen har normalisert seg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, mensen allerede før uka er begynt?!

Huffda.. :(

 

Håper ikke tegner hvordan ikm uka blir for oss andre, vil bli gravid nååååå!

Nei, happy tanker nå! :) happy happy happy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Rusa prøver på nr 2

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

 

Torsdag 11.oktober

************************

ønskebarn73

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikm på bursdagen min:) hadde vært helt fantastisk å få positiv test på 25 års dagen min:) håpehåpe.

 

hvordan er det med symptomer da? jeg er småkvalm, (sikkert for at jeg spiser for mye;) ) er trøtt som bare d, sovner på sofan kl 21 og klarer nesten ikke å stå opp om morgenen. flere som merker noe? håper bare ikke det er noe jeg innbiller meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle, så gøy at vi blir flere og flere her inne! :) Jeg drømte at jeg var gravid i natt at jeg tok en test og så to streker..hehe..og har vært småuggen i hele dag og "sikker" på at jeg er gravid:p Men går sikkert ikke an å ha symptomer sååå tidlig! :P altfor lenge til ikm altså... Har også hvit utflod..tolketolke alle tegn ;)

 

Håper alle har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med dere som har symptomer :)

Jeg har ingen.. :( men det hadde jeg forrige mnd og da kom jo tr..så kanskje det er positvt for meg og ikke ha no..hehe :) er jo lov og håpe ;) Gleder meg veldig til uka når vi kan begynne og teste :)

Krysser fingrene for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg må bare spørre om noe dumt.

Jeg skulle ha el forrige onsdag, for 1 uke siden. Men søndagen før hadde jeg så sinnsyke el-smerter. Klarte nesten ikke gå pga smerter i eggstokkene. Jeg er vanligvis veldig presis med både el og mens, kan el ha kommet tidlig?? Går det an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Rusa prøver på nr 2

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

 

Torsdag 11.oktober

************************

ønskebarn73

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

 

 

 

Slenger meg med her! Uten store forventninger og forhåpninger, riktignok. Men det blir spennende å se hva som skjer med andre utover! Bare en uke igjen her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen FirstAidKit! Jeg har forventninger i bøtter og spann dessverre... Kanskje du kan låne noen av mine så jeg ikke blir for skuffet om spiren ikke er plantet?

 

Fuglefrø: Slik jeg har forstått det kan EL komme når som helst, det er vel derfor man sier at det ikke finnes helt trygge perioder. Det er mest vanlig rundt 14 dager etter første mensdag, men slik du beskriver det kan det jo hende at EL var litt tidlig denne gangen. Du kjenner best din egen kropp, så om det kjentes ut Som EL er det jo en sjanse for at det var det. Men jeg er ingen ekspert da. Det kan jo ha vært mye annet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen takk! Jeg håper litt det da, for vi la jo inn aksjer den dagen. hehe... :)

 

Det blir spennende å se om tr kommer til uka da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Hvordan går det - noen som har noen symptomer?? Her kjennes det ut som tanta kommer når som helst, men det skal hun jo ikke! :) Håper det i stedet er en spire som holder på å grave seg godt ned, men det er kanskje for mye å håpe på...

 

Har dere høstferie, da? Skulle gjerne hatt det, men driver og pusser opp litt i stedet. Har sendt bort ungene, da :) Trenger litt fri fra dem en sjelden gang. Nei, må tilbake til jobben.. Men nå er det snart helg iallfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå begynner det å nærme seg uka vår med stormskritt! Jeg har bestilt tester og håper de kommer i dag :) så da blir det nok svidd av en test i morgen tidlig... Er vel kanskje litt tidlig men... Er ganske sikker på at jeg hadde festeblødning i går, stemmer ganske godt overens med hvordan det var på nr 1. Krysser fingrene for alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i kjempe pessimisme og null symptomer. Føler meg ikke gravid i det Hele Tatt! Men plutselig slo tanken meg at, "jeg kan jo faktisk være gravid!" For vi har jo prøvd..

Å vips så var håpet på plass, i tillegg til oppblåst mage :P

Men jeg tviler selv om.

Men håper fordet!

Menslignende følelse kan vel være et godt tegn, Cayenne? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mange "symptomer" før EL, jeg :P Hehe.. og nå har de helt stoppet opp! Jeg kjenner etter og ser etter på kroppen om det finnes noen forandring, men ingenting! Jeg fikk også en bølge av pessimisme over meg, og tenkte at det er så liiiten sannsynlighet for å bli gravid på 1. pp, at det skjer iallfall ikke meg som har litt mye av hormonet prolaktin (kan gjøre det vanskeligere å bli gravid sa jordmor, men hun var ikke bekymret med de mengdene jeg hadde). Men jeg kommer til å bli så skuffet om jeg får mensen nå! Jeg må vente helt til slutten av neste uke for å finne ut om jeg er gravid, også... Misunnelig på dere som snart får vite! Dette er til å bli gal av, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flotte damer:) her har nok ikke EL vært enda:( har testet hver dag, og enda ikke fått utslag, så må vel bare innrømme nederlaget og innse at det kan ta litt lenger tid enn forventet.. Var jo også veldig spent siden jeg har gått på p piller lenge!! Men men, lever livet så lenge (prøver å ikke tenke så mye på det) så skjer det når det skjer;). Kommer til å følge med fremover her likevel en stund, spennende å høre hvordan dt går med dere andre:) (krysser fingrene for positive tester for dere alle neste uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...