Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Mandag 8.oktober

Rusa prøver på nr 2

 

Tirsdag 9.oktober

maksimum

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

Lørdag 13.oktober

**Cayenne**

 

Søndag 14.oktober

Anette1987

Drømmedama

 

Gravid

 

 

Ny PP

 

 

Hjeeelp! Trodde jeg hadde bedre tid, men hadde glemt å registrere TR for juli i år, så MyDays-appen på mobilen hadde regnet seg fram til en syklus på 35 (!) dager. Trodde jeg hadde EL den 1. okt og IKM den 18., men det stemte altså ikke. Har EL 29. sept og IKM den 14... Hvilket betyr at jeg må legge inn noen ekstra aksjer hos mannen i dagene som kommer!! Spennende!! Dette er min 1pp noensinne, så jeg er smånervøs og veldig håpefull enda. Måtte vi alle finne to streker innen måneden er omme <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lister meg forsiktig inn hit jeg..

Tror og håper el kan være rundt 9 okt. Håper det iallefall:)

Vil noen legge meg inn i lista? Sitter på mobil.

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Lykken! :) Hvis du mener at ikm er den 9. okt er dette riktig ikm-gruppe for deg, hvis derimot du har el da (som du skrev) må du nok hoppe over i uke 43 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også, noen som kan skrive meg inn på den 12? Har kjøpt en den el tester gjennom billigtester, ingen erfaring med verken de eller CB fra før. Hva synes du om de fra billig tester da ønskebarn?

 

Har vært fornøyd med de tidligere, men sist mnd testet jeg positivt 13 og 14 aug , og mens kom 13 sept, så det stemte ikke. Testoman som jeg er tok jeg en billig test i går kveld og idag tidlig - løp på apoteket og kjøpte CB og den var også positiv. Dag 6 og 7 i syklusen??? Fortsetter å teste, for det kan da ikke stemme, men har skikkelige el smerter, men ikke noe slim. Så vet ikke helt hva som skjer jeg....

 

Jeg har ikke klart å holde meg, så måtte jo bare ta en test i dag når jeg kom hjem, og da var det jo to streker der. Den ene er riktignok ikke like sterk som den andre, så da skal den jo egentlig være negativ:p men har en del slim, så tror nok vi legger inn noen aksjer nå:P kommer sikkert til å teste hver dag fremover nå ja:D

 

Jaja, alt er vel mulig.. Men har du hatt stabil syklus før da? Spennende å høre hva som skjer fremover med deg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å holde meg, så måtte jo bare ta en test i dag når jeg kom hjem, og da var det jo to streker der. Den ene er riktignok ikke like sterk som den andre, så da skal den jo egentlig være negativ:p men har en del slim, så tror nok vi legger inn noen aksjer nå:P kommer sikkert til å teste hver dag fremover nå ja:D

Så spennende! :) Her er det ca en uke til forventet eggløsning, og det er spennende å tenke på samleie nå faktisk kan føre til graviditet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia får vel melde meg på jeg også, men er litt usikker på hvilken dag egentlig.. vet dere alle hvor lange sykluser dere har, og hvis ikke, går dere ut fra 28 dager? Er det ikke det som er det "vanlige"?? Første mensdag var den 15. til meg... føler jeg har glemt ALT om sykluser osv.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også, noen som kan skrive meg inn på den 12? Har kjØpt en den el tester gjennom billigtester, ingen erfaring med verken de eller CB fra fØr. Hva synes du om de fra billig tester da Ønskebarn?
Har vært fornØyd med de tidligere, men sist mnd testet jeg positivt 13 og 14 aug , og mens kom 13 sept, så det stemte ikke. Testoman som jeg er tok jeg en billig test i går kveld og idag tidlig - lØp på apoteket og kjØpte CB og den var også positiv. Dag 6 og 7 i syklusen??? Fortsetter å teste, for det kan da ikke stemme, men har skikkelige el smerter, men ikke noe slim. Så vet ikke helt hva som skjer jeg....
Jeg har ikke klart å holde meg, så måtte jo bare ta en test i dag når jeg kom hjem, og da var det jo to streker der. Den ene er riktignok ikke like sterk som den andre, så da skal den jo egentlig være negativ:p men har en del slim, så tror nok vi legger inn noen aksjer nå:P kommer sikkert til å teste hver dag fremover nå ja:D Jaja, alt er vel mulig.. Men har du hatt stabil syklus fØr da? Spennende å hØre hva som skjer fremover med deg:)

 

Hadde stablie sykluser fØr jeg ble gravid med englegutten, men de to syklusene jeg har hatt etter fØdselen hans har vært lange (34 dager og 42 dager) så kroppen er nok ikke helt på plass enda:(

Begge 12 åringene våre har også begynt å menstruere i sommer, så det er mulig noe må synkroniseres. Jeg og 13 åringen har vært rimlig synkronisert siden hun begynte. Naturen er rar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia får vel melde meg på jeg også, men er litt usikker på hvilken dag egentlig.. vet dere alle hvor lange sykluser dere har, og hvis ikke, går dere ut fra 28 dager? Er det ikke det som er det "vanlige"?? Første mensdag var den 15. til meg... føler jeg har glemt ALT om sykluser osv. :)

 

Der var du ja :) Jeg har vel aldri egentlig telt hvor lange syklusene er, men vet at de er ca. fire uker, så da går jeg ut ifra 28 dager. Legger deg inn på den 13. jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

Rusa prøver på nr 2

 

Tirsdag 9.oktober

maksimum

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

Lørdag 13.oktober

**Cayenne**

zassy

 

Søndag 14.oktober

Anette1987

Drømmedama

 

Gravid

 

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Zassy! Jeg har sykluser på 30-33 dager - det er vel de færreste som har akkurat 28 dager. Men det finner du fort ut av. Lykke til med babylagingen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cayenne :) Dette blir spennende! Får bare gå ut fra denne uka nå da og så ta det som det kommer, vil jo gjerne være med i gjengen deres ;) vi har jo samme dag også, morsomt! Skal du teste etter el? Har noen gamle tester liggende jeg, lurer på å bruke de opp bare for gøy rundt den tiden jeg tror el kanskje kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med samme dag, ja! Har slutta å teste etter el, blir bare stressa av det. Har prøvd så lenge at nå tar vi det litt mer som det kommer. Merker forresten godt når el er, iallfall sånn ca. Har ganske merkbare elsmerter, og blir også betydelig mer lysten på mannen rundt den tiden ;)

 

Men nå må jeg visst finne senga før jeg sovner foran tv'n her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 8.oktober

Rusa prøver på nr 2

 

Tirsdag 9.oktober

maksimum

malla 85

 

Onsdag 10.oktober

 

Torsdag 11.oktober

ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

Lørdag 13.oktober

**Cayenne**

zassy

 

Søndag 14.oktober

Anette1987

Drømmedama

 

 

Gravid

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det denne uka det "gjelder" da dere ;) Her i heimen klarte vi å få dette til å bli tidenes mest travle og stressende uke, så babylagingen får vi bare prøve å klemme innimellom alt det andre :) Hva med dere andre? Klare for uka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen andre som opplever å være skikkelig hormonelle for tiden? Jeg hulkgriner for ingenting og er skikkelig opp og ned følelsesmessig. Nå sitter jeg og er skikkelig kvalm og lurer på hva i alle dager det er som skjer med kroppen min. Hadde TR for 1 1/2 uker siden, så jeg kan ikke være gravid enda. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan jeg ikke si at jeg har erfaring med.. Ikke akkurat nå i alle fall ;) Var superhormonell før og under siste mens, men nå er det helt tilbake i normalen.

Men jeg er så utrolig stressa om dagen (for mange ting) og når jeg blir stressa så blir jeg kvalm. Så nå går jeg rundt og gruer meg til de ukene med kvalme jeg regner med jeg får hvis jeg blir gravid ;) Var kvalm til uke 20 med gutten og til rundt uke 12 med jenta, så jeg regner uansett med at det blir noen uker denne gangen og. Det gleder jeg meg lite til :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke snakk om kvalme da..ikke enda.. ;) hehe..gleder meg lite til den delen ja...

 

Måtte forføre mannen i kveld for han orket nesten ikke!! :P Hva skjer da..han pleier ikke akkurat si nei, men skulle ikke så mye til da, haha.

 

Er så spent nå..dette er jo de dagene da ting faktisk kan skje! Eller ihvertfall denne uka og mot helga forhåpentligvis. Hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok EL over her, ifht IKM skulle EL vært i dag, men ganske sikker på at det var i går. Bruker ikke EL tester foreløpig. 1 barn satt på 1 pp etter p pilleslutt. Dette er 2. pp, men ble kun en aksjeinnlegging sist, så satser på bedre uttelling denne gang. Krysser fingrene for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke snakk om kvalme da..ikke enda.. ;) hehe..gleder meg lite til den delen ja... Måtte forføre mannen i kveld for han orket nesten ikke!! :P Hva skjer da..han pleier ikke akkurat si nei, men skulle ikke så mye til da, haha. Er så spent nå..dette er jo de dagene da ting faktisk kan skje! Eller ihvertfall denne uka og mot helga forhåpentligvis. Hvordan går det med dere andre??

 

Uff, ja kvir meg til kvalme jeg også... idag var bare en forsmak sikkert! Igår ville mannen absolutt ikke ha sex. Ble så skuffet! Denne fyren har nesten aldri sagt nei før, men nå rett før EL så VILLE han ikke?? Begynte å lure på om han hadde fått kalde føtter... Men så idag kom han med noe fint undertøy til meg som han ville jeg skulle ta på. Hihi. Så ble det aksjelegging idag istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok EL over her, ifht IKM skulle EL vært i dag, men ganske sikker på at det var i går. Bruker ikke EL tester foreløpig. 1 barn satt på 1 pp etter p pilleslutt. Dette er 2. pp, men ble kun en aksjeinnlegging sist, så satser på bedre uttelling denne gang. Krysser fingrene for alle :)

 

Har EL på lørdag tipper jeg. Håper spiren er plantet trygt hos deg nå, så blir det spennende å høre hvordan det har gått om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

Rusa prøver på nr 2

Vilhabolle

 

Tirsdag 9.oktober

maksimum

malla 85

 

Onsdag 10.oktober

 

Torsdag 11.oktober

ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

Lørdag 13.oktober

**Cayenne**

zassy

 

Søndag 14.oktober

Anette1987

Drømmedama

 

 

Gravid

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle!!! ;-)

 

Da henger jeg på her, håper nok en gang på klaff :-) Er i ferd med å "unnagjøre" pp nr.3, og synes allerede at ventetiden er lang. Har vært så lite opplyst, at jeg brukte babyolje som glidemiddel, inntil i dag :-( At det går an!!! 35 år gammel, og ikke vite mer....Man lærer noe nytt hver måned, hva prøving angår...Med gutten min på snart 4 år, klaffet det på 2. forsøk. Er så utålmodig, sukk.... Krysser fingrene for oss alle sammen her inne<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL tester dere? Jeg har brukt strimler fra billige-tester tidligere, men har tenkt å prØve clearblue denne mnd. Noen som har erfaring med CB?

 

Testet positivt med Clearblue lØrdags morgen (på min 35 årsdag.....) Fredag sirkel uten smil, lØrdag kom fine smilet på testen. Det passet supert med barnepike fra lØrdag til sØndag..... :-D Er bekymret for min stigende alder, men håper at vi ikke må vente for lenge..... Både Clearblue egglØsningstester og graviditetstester er billigere i Sverige, sånn til info for dere som bor ved grensen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...