Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Nå er det 6 uker siden sist jeg hadde mensen. Har hatt ganske regelmessige sykluser det siste året, mellom 30-33 dager (registrerer på mobil-app). Det stikker og murrer i magen og jeg blir mer og mer sikker på at jeg er gravid. Forrige test tok jeg søndag og den var fortsatt negativ. Tenkte jeg skulle ta en imorgen, men har bare CB digital liggende, og den er så dyr at den vil jeg spare ;) Så får ta en test på lørdag tenker jeg. Om den er negativ da så får jeg ta en telefon til gynekolog og bestille time. Blir litt bekymra av så lavt hcg nivå, er redd for svangerskap utenfor livmoren... men da hadde jeg vel hatt mer smerter?! Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi så rart, ville dratt til lege med en gang og sjekket ut jeg, hadde vært alt for nysgjerrig ;) Hååper for din skyld at du er gravid og at ikke kroppen lurer deg skikkelig altså! Har ikke erfaring selv men har hørt at sv.skap utenfor livmoren skal gi skikkelige smerter ja.

 

Masse lykke til fortsatt, spennende dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Her i heimen har vi funnet ut at vi venter noen måneder med å prøve igjen. Passer ikke helt å være gravid nå. Og jeg er såååå delt i hjertet mitt. Hver gang jeg ser en gravid eller liten baby får jeg helt vondt inni mammahjertet mitt og vil bare sette igang med en gang. Mens ellers så ser jeg på datteren min og tenker at jeg ikke orker en til riktig enda. Føler datteren vår skal få litt oppmerksomhet alene en liten stund til. Samtidig vil jeg søke ny jobb, og har lyst til å få den på plass før jeg blir gravid. Men jeg vil jo ha to tette, og hadde jeg blitt gravid nå, vil det være 19 mnd mellom dem. Aaaaaah. Vanskelige valg, altså!

 

Men hold oss oppdatert da, Drømmedama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test idag igjen :( Ringer gynekolog imorgen. Prøver å innstille meg på at jeg ikke er gravid, men det er ikke så lett! Kommer nok til å bli veldig skuffa! Jaja, så lenge det ikke er svangerskap utenfor livmoren så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til innvendig ultralyd. Legen så ingenting :( Så da er jeg ikke gravid, bare veldig forsinket og med en kropp som oppfører seg veldig unormalt... får bare håpe og be om at TR kommer snart, så vi får prøvd igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sÅ leit drømmedama! :( Godt de tok det seriøst og sjekket sÅ godt etter sÅ vet du helt sikkert i det minste, men skjønner godt at du er skuffet og lei deg. HÅper TR kommer snarest sÅnn at dere kan prøve igjen. Hadde hÅpet sÅ for deg. Sender deg en stor stor klem! Snart sitter den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :) Ja det er godt å vite iallfall! Er glad det ikke var noe galt i det minste ;) Men er skikkelig frustrert over at mensen ikke kommer! Vil bare begynne på nytt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trist å høre:/ Håper mensen kommer snart for deg så du kan komme i gang igjen:) Håper å se noe til deg om ikke så lenge og da med en liten voksende spire :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...