Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Så kjedelig Athina! Håper dere får deres etterlengtede spire til slutt!

 

For en dårlig uke dette har vært hittils! :( Nå må jo noen dra opp statistikken snart. Skulle så veldig ønske jeg kunne være en av de som kunne skrive meg under gravid denne mnd, men i kveld er humøret og optimismen på bånn :( Har aldri spottet de andre gangene jeg har vært gravid, så jeg tipper at jeg får mensen om en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Micka og Babybell! :D Her kom tanta i morges på dag 28 - aldri hatt så kort syklus før. Det betyr at vi ikke rakk å legge inn aksjer før mannen var tilbake fra jobbreise, så de 4 dager gamle svømmerne hadde nok aldri noen sjanse :P Så da blir det ikm uke 45 på meg.

 

Lykke til alle sammen, måtte heksa holde seg langt borte fra dere som er igjen! :)

 

Arrgghhh:( Det var kjempeleit Cayenne!!

 

Søtt av deg, Ønskersnuppa :wub: - men er visst ikke meningen at denne skal være så enkel.. En liten trøst er det jo at vi ikke fikk lagt inn aksjer på riktig tid i det hele tatt :)

 

Håper det blir spire på resten her nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så kjempemasse til dere som har blitt gravide!!!:):):) Jeg har vært uten nettilgang de siste dagene, og har ikke fått vært på besøk her. Apropos besøk, så har min aldri så store fiende om dagen kommet på besøk i dag; tante Gruuuuuuusom!!!:(:(:( Men, så får man heller krysse fingrene for neste pp. Har begynt med kosttilskuddet Dong Quai, så satser på at det skal gjøre spirende underverker om et par uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter jeg meg opp i ny pp:

 

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Athina 45 pp

Vilhabolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER masse til de gravide -så gøy!! kos dere med følelsen og lykke til på 1. tri :)

 

Leit at så mange har fått TR da :( Håper det lykkes for dere neste gang.

 

Her er det en lang uke å vente enda til jeg (kanskje) har ikm..men har hatt en dårlig følelse og vært symptomfri, men i dag har jeg virkelig følt meg i rar form..svimmel, merkelig uggen, men ikke kvalm egentlig, men det ekleste er at jeg har hatt en skikkelig ekkel smak i munnen hele dagen, nytter ikke å spise eller pusse tenner eller noe, kommer sånn smak hele tiden :S Men kan jo bare være noe jeg har spist/dårlig form/sliten osv..

 

Tenker å teste på onsdag bare for gøy, men er nok for tidlig + at jeg fortsatt egentlig ikke tror det kan gå denne gangen.

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere gravide :) Og lykke til neste gang for dere andre. Her har jeg testet meg både idag og igår med negativt resultat. Fremdeles lenge til ikm, og jeg har testet på utvannet og "utkaffet" urin. Så jeg lever fremdeles i håpet.

 

Hormonene mine er fremdeles ute og kjøre. Nå om dagen gråter jeg fordi vi skal flytte og jeg dermed må bytte bort min fantastiske fastlege! Skjønner dere, eller? Stakkars mannen min og det han må gjennomgå. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe Firstaidkit, pleier du å være så hormonell i forbindelse med mensen også eller?hvis ikke er det jo et godt tegn ;)

 

Nesten glad jeg ikke har tester i hus for da hadde de nok forsvunnet veldig fort, men på onsdag får jeg tak i billigtest så da ryker det nok en selv om det er tidlig å teste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten legge inn disse 2 bildene av testene mine 10 min etter fristen, og ja jeg vet at man ikke skal se på tester etter tidsfrist ;) Er på CD 22 nå, og begynte å spotte i kveld så jeg er ikke gravid, kjenner det godt i ryggen at tanta kommer, har normalt sykluser på 26 dager. Kan være en kjemisk, igjen, men kan også være overskuddsfarge, noe jeg har sett før men jeg hadde de ved siden av meg hele tiden og det bruker å se anderledes ut.

 

Men uansett jeg er ikke gravid, men må jo nesten vise de frem, selv om de er svake, men rosa og skjermer må justeres ;p

 

 

post-589366-0-52022600-1349725699_thumb.jpgpost-589366-0-41826200-1349725706_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det er en strek der, Athina. Så kjedelig at du har har begynt å spotte og at du kjenner mensen er på vei. Skulle gjerne oppmuntret deg til å tenke at det er ikke over før mensen skikkelig kommer, men du kjenner nok din egen kropp best... Skulle virkelig ønske det var din tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok dessverre på full fart nå, for jeg kjenner det stikker i tappen som det gjør når den åpner eller lukker seg etter tanta så løpet er helt sikkert 100% kjørt...Takk for omtanken og er enig i det du skriver ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok muligens blitt litt bløt i øya etter å ha fått barn, men jeg pleier ikke gråte over ting som det å bytte fastlege! Men kan jo være stress som utløser det hele også. Skal teste på nytt med morgenurin imorgen. Vet det er tidlig, men har en haug av strimler liggende, og er så nysgjerrig at jeg ikke klarer å la være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at så mange har fått mensen, jeg håper dere får en heidundrende neste pp ;)

 

FirstAidKit: vi er like vi da. Jeg er vanligvis lettrørt, men de siste ukene har jeg grått mye for absolutt ingenting! Vi får krysse fingrene for at dette er et godt tegn...

 

Ikveld har vi hatt besøk av et vennepar av oss som har tre barn. Minsten deres på 2 mnd var med hit, og jeg benyttet anledningen til å gå og bysse på den lille. åh, mitt mammahjerte altså! Dette lengter jeg sånn etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ! Altfor mange som har fått tantebesøk denne pp! :( så dumt! Og eg er ganske sikker på at eg får besøk til helga! Fikk ikke lagt inn aksjer før to dager etter eg tror eg hadde el så sjansen er ikke så stor men den er jo der! Alt går an! Har jo følt meg litt uggen og hatt stikninger i brystene. Men ingen store forhåpninger! Tok en test i dag, men der var det ikke antydning til strek.. Men er jo evt bare 6 dager siden mannen kom hjem og vi la inn aksjer, så får prøve å vente noen dager! Har selvfølgelig kjøpt meg et nytt lass med billigstrimmler, hadde egentlig store planer om å vente til neste pp...

 

Men nå har eg så mye å se frem til! Flytter inn i nytt hus i begynnelsen av november så får feire jul i nytt hus med den herlige lille familien min, eg hat begynt på spennende videreutdanning på deltid og fikk i dag vite at eg går en del opp i lønn i nattevaktstillingen min :) (dagens skryt!)

Så livet smiler til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjonene:)))) litt uvirkelig enda. :))))

Æsj så synd så mange fikk tr denne mnd. :(( Ønsker dere lykke lykke til neste pp!!!!! Heier på dere!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere snupper som er gravide :) :)

 

Uff..flyr på do hele tiden idag jeg..er sikker på at tr kommer hvert øyeblikk..for fikk negativ test igår.. og vi som har lagt inn godt med aksjer hele perioden..så var jo egentlig så sikker på at det skulle gå denne gangen..men men..tr har jo ikke dukket opp ennå,og ingen spotting foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotter bare mer, så her ender det nok med mensen. Jeg må bare innrømme at jeg er superskuffa fordi jeg har følt meg så veldig gravid...! Er så kjedelig å ha så store humørsvingninger, vonde pupper og mensmurringer når det bare skal ende i mensen... ;)

Det er jo teit å gire seg sånn opp over første pp, men likevel... ;)

Noen andre som vet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette1987 Så fint at livet smiler da :D Håper det blir eeenda mer å smile for etterhvert ;)

 

Tre.barn.til,sommeren skjønner at du blir skuffa selv om det er første pp, sånn er det jo, man har forventninger uansett, men tr har ikke kommet heeelt enda da så da er det enda håp mener jeg!

 

Her er formen fortsatt rar, men nå føles det ut som tr skal komme så jeg tror kanskje det bare er pms..hm..men skal svi av en test i morgen uansett. Hvis tanta kommer uansett håper jeg det blir heller før enn senere :)

 

Men fortsatt metallsmak i munnen og småuggen, småsvimlete. Så jeg blir mistenksom også!! :P

 

Athina så dumt at tr kommer, skjønner skuffelsen din veldig godt! Men rart med den testen da??? Godklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, zassy, det er det lille halmstrået jeg klamrer meg til; at mensen faktisk ikke har kommet enda (ikke at den skulle ha kommet før til fredag heller da..) samtidig som det er litt dumt å fortsette å håpe i det lengste når det tyder på at det blir negativt.

Jeg har gått gjennom to svangerskap uten så mye som en liten blodflekk på papiret. Ikke en eneste liten blødning, noen gang. Nå spotter jeg akkurat som jeg gjør hver eneste mnd før mensen. Så jeg regner nok med at mensen kommer. Men jeg føler meg så innmari gravid! Noe så irriterende! For noe sløseri med hormoner å være så vanvittig hormonell hvis det bare er mensen som skal komme ;)

 

Så spennende med deg da. Skjønner at du blir misstenksom med de symptomene du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se zassy! Korti hadde du ikm? Eg tror eg har søndag.. Fikk billigtestene mine i dag og måtte bare ta en i kveld.. Ikke noe strek med farge men syns eg kunne skimte en skygge! Så krysser fingrene for at den blir sterkere! Men selv om eg og føler meg uggen om dagen, så er eg ganske innstilt på tantebesøk.. Men blir nok ny test med morgenurin i morgen! Kjøpte 20 strimler så nok Å ta av :)

 

Flere som ska teste nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går rundt og prøver å si til meg selv at "jeg er sannsynligvis ikke gravid, ikke gravid, ikke bli skuffet ok du ikke er gravid" osv, fordi jeg er så redd for å bli skuffet og prøver å være litt realistisk siden dette er 1 pp. Men... så tenker jeg heller "vi hadde jo sex heeele tiden jo! De Må jo ha klaffet!" :P Jeg klare ikke la være å håpe jeg!

 

Anette1987: Vi har IKM samme dag har vi ikke? Jeg har ikke kjøpt test enda, fordi jeg vet jeg ikke kommer til å klare å la være å teste når jeg har de liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde tanta kom for fullt P mandag men det ble liksom aldri noe mer. Bruker ikke å spotte, men starter alltid rett på. Jaja, tester fortsatt negativt da, men akkurat som om det er et liiiiite håp om noe annet. Har ingen menssmerter heller.

 

Lykke til med testing for de gjenværende, noen må få opp statistikken!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status her, en dag før IKM, er fortsatt negativ test. Igår hadde jeg biiiiiittelitt rosa i utfloden (sorry ekle detaljer!), så jeg antar at tanta er på vei. Selv om hun pleier å komme i full fart. Har ingen forventning om positiv test, men går liksom rundt med et lurt smil fordet.

 

Flere som tester om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt igår:( Var ikke på morgenen da men får prøve om et par dager igjen. Føler at jeg har en del symptomer, sikkert bare innbilt. Er jo ikke sikker på når jeg hadde eggløsning heller så får bare vente å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjonene:))

Klarer ikke helt å trekke meg ut herrifra. Er så spent på hvordan det går med dere...

Og så synd tanta har har vært på så mange besøk denne pp da... :(((

 

ønsker dere lykke lykke til denne uka, og neste pp for dere med tantebesøk...

Krysser fingrer og alt jeg kan for dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer så mye!! Og bedre lykke neste gang til dere andre ;)

 

Tok en test i dag, klarte ikke å dy meg, ettersom jeg har kjøpt noen billigere tester i Sverige...men det var bare ett strek der ja...ikm på lørdag, så har jo enda noen dager da. Håper bare jeg ikke svir av flere tester før den tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...