Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dere som har blitt gravide :)

 

Trist å høre at tanta har kommet til flere av dere:/ Håper det klaffer på neste syklus.

 

Her har fortsatt tanta ikke kommet, men siden syklusen var på 59 dager sist er det forsatt mulig det er 10 dager til hu skal komme. Grunnen til at jeg er her er fordi jeg tror el var for 14 dager siden.

Tok en test idag som ga svak strek, men usikker på om den er positiv eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvekanin86: Svak strek = kroppen produserer (litt) hcg = du er gravid. Sånn har jeg forstått det. Så lenge testen ikke ble liggende for lenge da? Ta en til imorgen tidlig du, så er du sikker :) Høres iallfall veldig lovende ut!

 

Jeg har kjøpt to graviditetstester idag, og er så redd og spent og på gråten. Vet ikke om jeg skal tørre å teste imorgen 3 dager før forventet mens, eller vente litt til. På Doc Morris testen står det at man kan teste 4 dager før, men jeg er så redd for å bli skuffet. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har mensen kommet, så da blir det ny pp på oss, dessverre. Lykke til videre alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

 

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Athina 45 pp

Vilhabolle

Tre.barn.til.sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......Svak strek... :o

 

Wuhuuuu, den så jeg ikke komme Så fort nei, guri malla så spennende!!! :D

Endret av Athina's verden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte forresten registrere meg på nytt her inne fordi jeg plutselig ikke kom inn på kontoen min lenger :S Så det er likevel meg selv om det står bare et innlegg plutselig :P

 

Testet på morgenurin i morges, men måtte gjøre det så raskt fordi jeg var på jobb og kastet testen i veska og måtte jobbe, kikket på den etter en god stund (regnet med den var blank) og der var det jammen meg en svak men tydelig strek! Nå vet jeg ikke om det er helt gyldig ettersom det kanskje var gått over tiden, men skal prøve igjen å morgen for sikkerhets skyld, da har jeg bedre tid på meg ;) Men må innrømme at jeg føler meg gravid og har hatt det på følelsen en god stund uten helt å "tro" det. Men føler meg helt shaky, alt skjedde så fort at jeg nesten ikke vet hva jeg skal tenke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

zassy☆

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Athina 45 pp

Vilhabolle

Tre.barn.til.sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar sjansen å fører meg opp på gravid allerede :P Herlighet, jeg er helt i sjokk egentlig, føles nesten urettferdig at jeg blir gravid bare samboeren ser på meg og andre sliter i årevis :/

 

Håååååååper alle sammen som fikk tanta kommer etter snart!!Krysser fingre og tær for dere og blir å følge med her inne videre.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Zassy! Da drister jeg meg til å gratulere så mye!! Heldige deg :D Så koselig! Blir spennende å se i morgen, krysser fingrene for at du får enda mer positivt resultat.

 

Nå ble jeg også litt mer gira på å teste imorgen tidlig! Sånn siden du fikk svak strek 3 dager før din IKM, så kanskje det samme skjer meg...? hehe.. Hvilken graviditetstest har du brukt? Uff, nei får vel høre med mannen hva han synes først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Zassy :D

 

Bilde? Vil gjerne se testen din, hvis din er positiv så kan jeg sammenligne med min:) Tør ikke å håpe for mye selv, syns det virker for utrolig til å være sant hvis jeg faktisk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Zassy :D

 

Bilde? Vil gjerne se testen din, hvis din er positiv så kan jeg sammenligne med min:) Tør ikke å håpe for mye selv, syns det virker for utrolig til å være sant hvis jeg faktisk er det.

 

Gratulerer til deg og Zassy!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle, drysser i vei;)

 

Er så spent på dere andre også!

 

Testet i går kveld også, men den ble blank, så da ble jeg litt usikker, men når jeg så på den i dag var det en svaaak skygge der, og når jeg testet på morgen i dag kom det igjen svak strek. tre svake tester, må da være rett!? Har også allerede fått sånne strekk hvis jeg rører meg brått osv, Får teste igjen om noen dager for sikkerhets skyld.

 

Har dessverre ikke noe bilde av testen, har faktisk kastet dem allerede :P Men var tydelig strek selv om den var veldig svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test! Her kom tanta i morges. Helt greit egentlig. Prøver igjen når tanta er borte, før vi tar en pause i prøvingen. Denne gangen skal vi forsøke å være strategiske med tanke på barnehageplass. Så vil ikke ha enda et høst/førjulsbarn. Lykke til med både svake og sterke streker, dere! Måtte tanta holde seg langt vekk og spirene klamre seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk takk og lykke til videre firstaidkit. :) Skjønner dere tenker på bhgplass også.

 

Det er fortsatt flere på lista som venter ja? noen som skal teste eller tenker dere å vente å se om tr kommer?? Klem til dere :)

 

Lanabebi hvordan går det med deg? Ja jeg testet tidlig, men tror kanskje EL kunne vært tidligere enn jeg trodde ettersom jeg ikke ante når den var. Har litt lyst å teste med sånn ukesindikator og se hva som egentlig står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

zassy☆

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Athina 45 pp

Vilhabolle

Tre.barn.til.sommeren?

FirstAidKit

 

 

Lykke til i neste pp FirstAidKit!

 

Jeg har enda ikke testet, snakket med mannen i går og vi bestemte oss for at vi tar første test på lørdag. Er nemlig ganske sikker på at EL var en-to dager senere enn antatt, så om det er sånn så kan det være TR ikke er ventet før tirsdag. Så da vil jeg heller vente litt enn å kaste vekk hundre kroner :) Men FY så vanskelig det er å vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klart å brent av 4 strimmeltester på 2 dager. Alle viser svak skyggestrek. Er det mulig å få skyggestrek på 4 stk etter hverandre eller må det være noe der tror dere?

 

Forrige testene jeg tok når jeg ikke har vært gravid på tidligere sykluser har somregel ikke hatt skyggestrek, og har de hatt noe antydning til det pleier de å være vekk hvis jeg tar en ny lissom:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo lovende ut prøvekanin! :)

 

Her er det negative tester og når eg kom hjem fra nattevakt i dag tidlig kom det rosa blod på papiret pluss en bitte liten slim greie, så tenkte at nå kommer tr og gikk å la meg.. Men når eg sto opp igjen var det ingenting! Er mega kvalm og vært det hele uken.. Merkelig! Men er veldig innstilt på at tr kommer i løpet av kort tid.. Ska egentlig ikke ha før søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...