Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Mandag 8.oktober

 

 

Tirsdag 9.oktober

 

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

Ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

 

 

LØrdag 13.oktober

 

 

SØndag 14.oktober

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 8.oktober

 

 

Tirsdag 9.oktober

 

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

Ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

 

LØrdag 13.oktober

 

 

SØndag 14.oktober

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

 

 

 

 

 

LØnning og positiv test på samme dag gitt! 12. oktober blir jammen en bra dag! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]Lønning og positiv test på samme dag gitt! 12. oktober blir jammen en bra dag! ;D

 

Hoho! I tillegg skal jeg levere eksamen den dagen! Du og du som jeg gleder meg til den dagen....! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en bra dag, det ;) Kan noen legge meg inn på lørdagen? Hadde en rar syklus på 36 dager sist, men satser på maks 33 dager denne gang.

 

Har dere prøvd lenge? Blir pp 16 her :o

Har to søte barn på 6 og 8 fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

 

 

Tirsdag 9.oktober

 

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

Ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

 

LØrdag 13.oktober

**Cayenne**

 

SØndag 14.oktober

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

 

 

Begynner prØvingen på nr. tre denne mnd! Har to på 5 og 2,5 fra fØr :) Huff, **Cayenne**, nå synes jeg det er deres tur! PrØvde dere lenge med de to fØrste også? Våre to kom på fØrste forsØk, så jeg har jo ganske hØye forventninger til de nærmeste mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de kom på første forsøk begge to. Men begynner å dra på åra, så det er nok det som er problemet her :o Går nok raskere for dere :)

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de kom på første forsøk begge to. Men begynner å dra på åra, så det er nok det som er problemet her :o Går nok raskere for dere :)

Huff, ja man vet aldri... Men jeg håper i alle fall! Og jeg håper for dere og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Tre.barn.til.sommeren :) Blir spennende, dette! Tror vi tar det litt mer med ro iallfall i begynnelsen denne pp'en - de siste mndene har vi nesten blitt utslitt før el ;) Leste forresten på www.forskning.no at det lønner seg å legge inn aksjer etter el også - hjelper egget å feste seg. Så får prøve det denne gang, da. Ha en super søndag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

Rusa prøver på nr 2

 

Tirsdag 9.oktober

 

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

Ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

 

LØrdag 13.oktober

**Cayenne**

 

SØndag 14.oktober

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

 

 

Tirsdag 9.oktober

maksimum

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

Ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

 

LØrdag 13.oktober

**Cayenne**

 

SØndag 14.oktober

 

 

Gravid

 

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pp på oss nå etter tapet av englegutten.

 

Syklusen er helt på bærtur, men satser på at jeg er tilbake til normalen på 28 dager nå.

 

Brukte ca 1 år på å få til Storesøster etter p-pille slutt.

Mistet 3 spirer (1. 12 pp, 2. 6 pp, 3. 4 pp), før Lillebror ble til. Lillebror 7 pp og Englegutten 5 pp.

Krysser fingre og tær for full klaff denne mnd. Er veldig klar for en St.Hans baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då flytter eg inn her, etter at den j**** tanten kom i helgen! Hjalp ikke med bryllup og romantikk i Spania, og siden mannen reiser i Nordsjøen på onsdag og er ute under el er eg vel heller bare et støtte medlem denne mnd :P

 

Kan noen skrive meg opp 14? 3 pp etter sa i juli..

 

Krysser fingrene for dere andre :)) og håper på et mirakel om at el min blir utsatt til mannen kommer hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 8.oktober

Rusa prøver på nr 2

 

Tirsdag 9.oktober

maksimum

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

 

Lørdag 13.oktober

**Cayenne**

 

Søndag 14.oktober

Anette1987

 

Gravid

 

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då flytter eg inn her, etter at den j**** tanten kom i helgen! Hjalp ikke med bryllup og romantikk i Spania, og siden mannen reiser i Nordsjøen på onsdag og er ute under el er eg vel heller bare et støtte medlem denne mnd :P Kan noen skrive meg opp 14? 3 pp etter sa i juli.. Krysser fingrene for dere andre :)) og håper på et mirakel om at el min blir utsatt til mannen kommer hjem igjen!

 

Så kjedelig da, både at det ikke klaffet nå, og at mannen er bortreist når det gjelder. Men veldig hyggelig at du stiller opp som støttemedlem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL tester dere?

Jeg har brukt strimler fra billige-tester tidligere, men har tenkt å prøve clearblue denne mnd. Noen som har erfaring med CB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også, noen som kan skrive meg inn på den 12?

Har kjøpt en den el tester gjennom billigtester, ingen erfaring med verken de eller CB fra før. Hva synes du om de fra billig tester da ønskebarn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

Rusa prøver på nr 2

 

Tirsdag 9.oktober

maksimum

 

Onsdag 10.oktober

 

 

Torsdag 11.oktober

ønskebarn73

 

Fredag 12.oktober

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

Lørdag 13.oktober

**Cayenne**

 

Søndag 14.oktober

Anette1987

 

Gravid

 

 

Ny PP

 

 

 

 

Tja... jeg har i alle fall noen tester liggende. Det er strimler fra billige-tester. Det er de jeg har brukt tidligere, og er fornøyd med de egentlig. Har aldri brukt noen annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slutte å el-teste nå, blir bare stressa og forvirra av det. Forrige mnd viste testen positivt en uke før el, så el ble tydeligvis utsatt selv om testen var positiv. Kjenner også godt når el er, må bare begynne å stole på det :)

 

Noen som er igang ned aksjelegging? Vi tar det foreløpig med ro - har vært mye jobbing og styr med skolestart her, og satser på ikke å bli utslitt før el denne gangen :P Men må kanskje ta en runde i dag for å varme opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg el-tester ikke jeg heller..blir så stresset av det,så får heller bare legge aksjer ca annen hver dag og håpe at det fungerer :)

Forteller dere mannen deres når dere har el?når jeg har el eller iallefall når jeg tror jeg har el,og sier det til mannen min..føler jeg han blir så stressa av det..det virker som han tenker "det er nå eller aldri" hehe..så kanskje jeg ikke skal si noe denne gangen,sånn at vi kan ta det litt rolig og kose oss med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, snakker ikke om el i det hele tatt. Han er langt fra så gira på en til som meg (selv om jeg vet han kommer til å eeelske babyen når/hvis den kommer) så da tror jeg den ellers svært villige mannen hadde fått bakoversveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;)Ja.tenk og glad han blir når den dagen kommer,som du forteller at du er gravid :) Her er begge gira..så tror vi har stressa litt mye med det begge to..og det har jo selvfølgelig ikke fungert :( en blir litt frustrert når det har gått så lett de andre gangene..og nå får vi det plutselig ikke til... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slutte å el-teste nå, blir bare stressa og forvirra av det. Forrige mnd viste testen positivt en uke før el, så el ble tydeligvis utsatt selv om testen var positiv. Kjenner også godt når el er, må bare begynne å stole på det :) Noen som er igang ned aksjelegging? Vi tar det foreløpig med ro - har vært mye jobbing og styr med skolestart her, og satser på ikke å bli utslitt før el denne gangen :P Men må kanskje ta en runde i dag for å varme opp ;)

 

Har ikke lagt inn noen aksjer foreløpig. Vi har så mye å gjøre om dagen, og jeg er så stresset for så mange ting som skjer snart at jeg nesten er redd det skal påvirke muligheten for å bli gravid...! MEN til helgen skal mannen min og jeg benytte oss av en bryllupsgave vi fikk; overnatting i Furuhytta (http://tretopphytter.no/no/livet_i_tretoppene/furu/) så DA må det vel være god stemning for å starte babylagingen ;)

 

Jeg el-tester ikke jeg heller..blir så stresset av det,så får heller bare legge aksjer ca annen hver dag og håpe at det fungerer :) Forteller dere mannen deres når dere har el?når jeg har el eller iallefall når jeg tror jeg har el,og sier det til mannen min..føler jeg han blir så stressa av det..det virker som han tenker "det er nå eller aldri" hehe..så kanskje jeg ikke skal si noe denne gangen,sånn at vi kan ta det litt rolig og kose oss med det..

Nei, forteller han det vel egentlig ikke. Men nå er jeg godt over gjennomsnittet interessert i kvinnesykluser, infertilitet, graviditet og fødsler (jobber på fødeavd.) og mannen min blir jo "offer" for min ivrighet ;) Dermed vet han godt at eggløsning kommer to uker etter mensen og den får han jo med seg når er... ;) Så uten at jeg nødvendigvis sier akkurat hvilken dag jeg har eggløsning på, så vet han det jo.... Tror ikke det stresser han noe nevneverdig. Ikke meg heller egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..mannen min er ikke så inne i det syklus greiene..hehe ;) så han har liksom bare fått beskjed at nå er tiden inne for at vi kjører på..men tror jeg har el litt senere enn først antatt..så har jo ikke klaffa..og merker at mannen føler at det er han som "ikke gjør jobben bra nok"..men det er jo ikke det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også, noen som kan skrive meg inn på den 12? Har kjøpt en den el tester gjennom billigtester, ingen erfaring med verken de eller CB fra før. Hva synes du om de fra billig tester da ønskebarn?

 

Har vært fornøyd med de tidligere, men sist mnd testet jeg positivt 13 og 14 aug , og mens kom 13 sept, så det stemte ikke. Testoman som jeg er tok jeg en billig test i går kveld og idag tidlig - løp på apoteket og kjøpte CB og den var også positiv. Dag 6 og 7 i syklusen??? Fortsetter å teste, for det kan da ikke stemme, men har skikkelige el smerter, men ikke noe slim. Så vet ikke helt hva som skjer jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...