Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

får litt noia når vi ikke har oss hver dag jeg, :P :P Går det bra med dere andre? Noen som tror EL er rundt hjørnet nå?

Det trenger du ikke å få! For å oppnå best sedkvalitet skal en visst ha sex annenhvar dag. Det skal holde i massevis for å klare å bli gravid :)

Tipper at jeg har eggløsning i morgen. Testet i dag tidlig, og teststreken var like tydelig som kontrollstreken. Tenker å ta en ny test i morgen for å se forskjellen. (og jeg som ikke hadde tenkt å teste en gang...! ;) )

Ellers begynte jeg i ny jobb i går og skal være forlover i bryllup til lørdag, så jeg har nok å gjøre denne uka ;) Bra med deg, Zassy? bortsett fra at tiden snegler seg avgårde? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg hadde hørt det før, men så hørte jeg nettopp at egentlig for "normale" par så var det fint å bare kjøre på med sex hver dag for å ha best sjans, en gang om dagen hadde visst null å si på kvaliteten (så lenge man ikke har noen problemer da).

 

Gratulerer med ny jobb da!! så gøy, hva jobber du som? Forlover også ja, skjønner at du har litt å holde på med! Alt er fint her ja, mye jobbing men ellers fint, blir veldig godt med helg i morgen, skal en tur ut på byen på lørdag..kanskje ikke det optimale å gjøre midt i prøving, meeeen ettersom jeg kanskje ikke får el på lenge så kan jeg nesten ikke vente med å "leve" heller tenker jeg, sitter det så sitter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer sikkert. Kjør på hver dag, dere. Bare husk å kos dere med det :)

 

Jeg er sykepleierstudent, og nå har jeg fått jobb på fødeavdeling som barnepleier :) (Har lyst til å bli jordmor) Er superspennende å jobbe der, og veldig rørende å få være med på fødslene. Som barnepleier har vi jo ansvaret for å følge opp (mor og) barn etter fødselen, og å holde på de søte små og få vaske, kle på veie og måle de gjør jo ikke babylysten noe mindre akkurat! (selv om jeg tenker midt under de verste riene at jeg aldri har lyst til å gå gjennom det her igjen... ;) )

 

Jeg har også planer om å drikke i bryllup i helgen. Håper det er siste gang på lenge, og siden det er rett etter eggløsning tenker jeg ikke noe videre på det... ;)

Endret av Tre.barn.til.sommeren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei altså jeg aner jo ikke egentlig, bare håper det er sant fordi jeg vil ha sex :P hihi!

 

å hørtes ut som en kjempefin jobb :) Jeg tenker også at jeg heller får nyte kvelden i tilfelle det blir den siste der jeg drikker alkohol på en stund!

 

Men begynner allerede å innbilde meg symptomer, i dag har jeg kjent stikking den ene siden og så har jeg hatt kjempehodepine hele dagen.. kan jo også være stress, mest sannsynlig stress ;) Måtte også stoppe opp da jeg var ute å gikk i dag fordi jeg fikk så vondt akkurat som bekkenløsningaktig på den ene siden, tror dere kroppen min også bare vil så gjerne være gravid at den begynner å oppføre seg sånn!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex hver dag vi! Har også skjønt det slik at svømmerne er likså gode da. Og siden jeg ønsker at vi skal ha best mulig sjanse, så bare kjører vi på. Uten tårer forhåpentligvis :P Luuurer på om jeg kan ha EL allerede idag, det er iallfall litt murring i magen og andre tegn på det. Men kommer nok til å fortsette med å ha sex hver dag til over helga for å være sikker.

 

Gratulerer med ny jobb Tre.barn.til.sommeren? !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :) går det bra med prøvinga :) Lurte på en liten ting..igår hadde jeg endel utflod og litt vondt nederst i magen..var litt ubehagelig når vi hadde sex..kan det være at jeg hadde el igår?for idag er det borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje el var i går da Maksimum! Her tror jeg også el er over, hadde overhodet ikke lyst i går kveld, men beit tenna sammen :P Elslimet er også forsvunnet. Men har hatt lite elsmerter denne gang, så får stå på gjennom helga for sikkerhets skyld ;) ha en super og fruktbar helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min cbfm er fortsatt på høy.. Krysser fingrene for at den ikke blir maksimal på noen dager enda! Mannen kommer hjem på onsdag! Håpe håpe håpe at eg har sein el denne syklusen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det altså :) har vært mye aksjer legging denne uka,og barne fri i helgen..så da blir det vel litt mer også..hehe ;) blir en spennende tid frem mot ikm,krysser fringrene for oss alle :)

 

Så spennenede anette,skal krysse fingra for at el kommer sent :)

 

God helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama, hehe det er bra det ikke bare er meg :) Var egentlig bare sånn i går her, og nå merker jeg ingenting, ELtesten var heller ikke positiv i dag, men streken vises veldig godt da, har en test igjen, blir spennende i morgen :)

 

Har en sånn følelse på at EL kanskje ikke kommer på lenge.. er redd jeg ammer for mye og at det virker inn osv.. :/ ble plutselig litt negativ her! Har ihvertfall ikke merket noe slik dere andre har. Ikke noe slim eller noe..men har plutselig fått mye kviser, teller det? hehe..

 

Ha en fin kveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hei folkens! Må jo innom her selv om jeg er veldig ambivalent i forhold til hele prøvingen...kan noen være så snill å sette meg opp på lørdag? EL i dag i følge kalenderen, la inn aksjer i går, helt tilfeldig. Har ikke lest hele tråden, skal oppdatere meg litt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#66

Mandag 8.oktober

**********************

- Rusa prøver på nr 2

- Vilhabolle

 

 

Tirsdag 9.oktober

******************

- maksimum

--malla 85

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

 

Torsdag 11.oktober

************************

- ønskebarn73

- Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

- Tre.barn.til.sommeren?

- Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

- **Cayenne**

Undrende Ullteppe

- zassy

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

- Anette1987

- Drømmedama

-htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

 

Jeg sitter her med typiske mensmurringer i magen nå, og lurte på om noen erfarne damer her har peiling på festesmerter? Jeg er førstegangsprøver og det kan være jeg overtolker alle kroppens signaler, for aldri har jeg jo følt meg så gravid som denne syklusen her :P

Endret av Drømmedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama - jeg har alltid murringer fra 4-5 dpo til tanta kommer. Hadde ikke det de to gangene jeg har vært gravid, men da satt spira på 1. forsøk etter hhv. pilleslutt og spiraluttak, så vet ikke om jeg hadde hatt murringer hvis jeg ikke hadde blitt gravid. Når det er sagt, så er det mange som har murringer og er gravide.

 

Kan forresten noen flytte meg fram til torsdagen? Skriver fra mobilen. Tror el var tirsdag, eller senest onsdag. Det betyr at det bare ble en runde med hanky panky før el siden mannen var på tur og el kom mye tidligere enn sist. Men hvis det var dagen før er det vel håp :)

Men nå går jeg løs på sjokoladen her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Sist jeg var gravid hadde jeg mensmurringer fra rundt ikm og flere uker fremover. En av grunnene til at jeg ikke skjønte at jeg var gravid - mensen måtte jo være rett rundt hjørnet :P

 

Her var nok EL i går, skikkelige smerter i høyre eggstokk som vanlig i hvertfall. Og vi la faktisk inn aksjer i går kveld, noe som gjør denne pp'en til den første vi virkelig har klaffet på (siden april hehe), ellers har vi ikke hatt sex så tett opp mot EL. Men nå har jeg jo også begynt å tenke at det kanskje ikke er så dumt å vente litt, så dette kan jo bli interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen UndrendeUllteppe (hvorfor heter du det? hehehe) Så spennende at dere virkelig traff på nå!

 

Her brukte jeg min siste ELtest i går, og den var veldig sterk men er fortsatt usikker på om den er like sterk som hovedstreken, tror ikke det, så derfor antagelig fortsatt negativ? Har sååå lyst å teste i dag også men har ikke flere! Koster vel masse å kjøpe på apotek sikkert? Dette var bare sånne billigtestere jeg hadde liggende, og orker ikke bestille flere egentlig, tar jo uansett noen dager før det kommer. Bare så spent på om jeg har EL eller ikke..merker liksom ikke noe til det! :/

 

Hm, men den som venter får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det verket tidvis i underlivet siden el, som var for 7 dager siden....Akkurat som i de 2 forrige pp våre, men innbiller meg mindre denne gangen. Håper selvfølgelig, men er ikke like hysterisk og hormonell, foreløpig iallefall.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

- Rusa prøver på nr 2

- Vilhabolle

 

 

Tirsdag 9.oktober

******************

- maksimum

--malla 85

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

 

Torsdag 11.oktober

************************

- ønskebarn73

- Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

- Tre.barn.til.sommeren?

- Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

- **Cayenne**

Undrende Ullteppe

- zassy

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

- Anette1987

- Drømmedama

-htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb Tre.barn.til.sommeren? !

Tusen takk! :)

 

Sannelig om jeg vet, Zassy. Blir spennende å se om to uker da, om du får mensen, er gravid eller har en lengre syklus.... :)

 

Velkommen til dere nye også. Gøy at vi er litt fler denne uka :)

 

Her kjente jeg eggløsning på fredag og regner med vi er godt innafor med aksjelegging både før og etter. Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

- Rusa prøver på nr 2

- Vilhabolle

 

 

Tirsdag 9.oktober

******************

- maksimum

--malla 85

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

 

Torsdag 11.oktober

************************

- ønskebarn73

- Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

- Tre.barn.til.sommeren?

- Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

- **Cayenne**

Undrende Ullteppe

- zassy

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

- Anette1987

- Drømmedama

-htv52

 

Gravid:

 

 

Ny pp:

 

 

 

 

 

 

 

Heisann.

Da skrev jeg meg opp på den 10.10. Krysser alt spm krysses kan for at tanta ikke dukker opp. Har bevisst holdt meg litt unna formumet denne pp, men kjennte at jeg ikke helt klarer den dpo tiden uten dere i samme situasjon.. :) hihi

Alle aksjene er lagt inn for denne pp, og det var bra, for i morgen reiser mannen på jobbreise og blir borte noen dager.

 

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Velkommen UndrendeUllteppe (hvorfor heter du det? hehehe) Så spennende at dere virkelig traff på nå!

 

Her brukte jeg min siste ELtest i går, og den var veldig sterk men er fortsatt usikker på om den er like sterk som hovedstreken, tror ikke det, så derfor antagelig fortsatt negativ? Har sååå lyst å teste i dag også men har ikke flere! Koster vel masse å kjøpe på apotek sikkert? Dette var bare sånne billigtestere jeg hadde liggende, og orker ikke bestille flere egentlig, tar jo uansett noen dager før det kommer. Bare så spent på om jeg har EL eller ikke..merker liksom ikke noe til det! :/

 

Hm, men den som venter får se :)

 

Takk! Har vært innom her nesten hver måned nå, men er ikke av de ivrigste...i starten for å unngå at jeg ble helt gaaal av spekulasjoner og spenning, og etterhvert fordi jeg ble mer usikker på om tiden er rett. Har en herlig sønn på to, som tidvis holder meg våken om natta. Og tanken på at han skulle få en partner in crime, er litt skummel :P

 

Nicket kom til noen få dager etter at jeg fant ut at sønnen min var på vei, han var ikke planlagt og jeg var fryktelig usikker og nysgjerrig på alt som hadde med graviditet å gjøre. Samt at jeg er en frysepinn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt navn iallefall :) Ser liksom for meg at du sitter der under ullteppet som et stort spørsmålstegn :D Jeg har også ei lita ei fra før og skjønner den tanken ja! Men har liksom forsonet meg med at hvis jeg uansett må være så mye våken og sliten kan jeg vel like greit ta meg av to som en :P mulig jeg blir å angre på den setningen der ja.... Lykke til iallefall :)

 

Lanabebi86 vi har også en jente på rundt året, morsomt hvis det klaffer denne måneden for oss da, blir ganske tette barn, har dere prøvd lenge eller? første pp for oss dette og med ikke helt stabil mens enda så vet jeg ikke helt om jeg tør forvente noenting :)

 

Tre.barn.til.sommeren ja blir spennende dette altså! Kjenner du noe allerede eller (innbilt eller ekte) ? hehe. I kveld verker det i underlivet mitt..føles som at det er, hm..tungt? haha greier ikke beskrive helt, men noe er anderledes.. Men kan jo være jeg ikke er vant til å ha så mye sex bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...