Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, prøv med ukesindikator Zassy:) Moro å se:D Jeg tok test Idag men den var negativ så tror nok ikke det har skjedd noe her denne gangen:/ Kjedelig, men hvis ikke tr kommer så får jeg jo bare prøve en test en annen dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..er skikkelig forvirra jeg nå...negativ test på mandag(ikm tirsdag)..men tror jeg har fått positiv billigtest i går..eller det vil si..det er farget strek,men den er svakere enn den hoved streken..har det noe og si?har liksom ikke no symptomer på noe..hverken gravid eller tr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooiii.. Kanskje jeg virkelig er gravid da.. :) Har ikke turt og tro på det..får vel investere i en digital da,for og være 100% sikker ;)

Tusen takk for svar Symbio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må sniktitte litt her inne for å se hvordan det går med dere:)

Gratulerer så masse til dere som har fått det til denne runden:)

 

Et lite tips fra meg ang. tester. RFSU sin test er veldig følsom. Jeg har testet positivt med den flere ganger før IKM, sist med en som var gått ut på dato, og det har stemt alle gangene. Den er jo rimeligere enn clearblue sine, og litt mer tilgjenngelig i og med at man får tak i den i utvalgte dagligvare butikker. Her får jeg tak i den på både Meny og Rema1000:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

zassy☆

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Athina 45 pp

Vilhabolle

Tre.barn.til.sommeren?

FirstAidKit

malla85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å spotte i går 3 dager før ikm og nå føler eg tr kommer for fullt! Så det var det! Gratulerer til dere med positiv og lykke til resten! Mannen er heldigvis hjemme kommende mnd :) så vi ska kjøre på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye UndrendeUllteppe! :) Har du testet noe mer Zassy? :D

Kjedelig for alle oss som har fått mensen og testet negativt. Uke 41 var visst en usedvanlig laber uke. Dessverre. Vi får stå på videre vi andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8.oktober

**********************

Vilhabolle

Polarq

micka

 

Tirsdag 9.oktober

******************

maksimum

malla 85

Prøvekanin86

 

 

Onsdag 10.oktober

***********************

Symbio

babybell

Cayenne

Skorpionen91

 

Torsdag 11.oktober

************************

Athina, PP 44 (legger meg inn her for moro skyld)

FirstAidKit

 

 

Fredag 12.oktober

***********************

Tre.barn.til.sommeren?

Vandrende

 

 

Lørdag 13.oktober

**********************

Undrende Ullteppe

zassy☆

Lanabebi86

 

 

 

Søndag 14.oktober

***********************

Anette1987

Drømmedama

htv52

 

Gravid:

micka

Babybell

zassy☆

UndrendeUllteppe

 

Ny pp:

ønskebarn73

Rusa prøver på nr 2

Symbio

Cayenne

polarq

Athina 45 pp

Vilhabolle

Tre.barn.til.sommeren?

FirstAidKit

malla85

Anette1987

Lanabebi86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med dere på sidelinjen. De som kjenner nicket mitt vet at jeg har vært litt usikker på om vi skulle prøve videre. Har forøvrig ikke hatt fokus på babylaging denne mnd i det hele tatt (men har ikke startet på pilla igjen enda heller).

 

Så nå skulle jeg hatt mensen torsdag 11/10. Og enda ikke fått den, så da begynner jeg og tenke med en gang da ;) Har ikke testet enda da ..

 

Gratulerer så mye til alle som er blitt gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hjelp...vet ikke helt enda hva jeg skal tenke eller tro...vi er på besøk hos mamma, og jeg vet ikke om jeg skal si noe til henne...hun merket nok at noe skjedde her med stemninga når jeg kom ut fra badet. Og hun vet jo at det kunne komme til å hende i nærmeste fremtid. Sukk, vi får se. Ettersom jeg er på IKMdagen i dag, tenker jeg at det fremdeles er en mulighet for at det er kjemisk eller lignende, ettersom jeg av og til får mensen en dag eller to på overtid.

 

Ingen spesielle symptomer, annet enn at jeg fra torsdags morgen har vært uggen, småkvalm på morgenen og i går og i dag har jeg vært litt mer sånn "ersåsultenogmåhamatNåååellersspyrjeg"-kvalm, noe jeg også var sist gang. Men da kom det ikke før uke 10 ca ...og da ble jeg monster om jeg ikke fikk mat NUH...så dette kan jo bli noen spennende uker...

 

Tusen takk for alle gratulasjoner i alle fall, nå får vi se hva som skjer fremover! :o :o :) Gratulerer til dere andre også, Zassy, det blir spennende å se om vi følger hverandre videre ;) AussieAnette, du må jo teste!! :D

 

Til dere andre, masse lykke til videre, jeg håper og krysser fingrene for dere! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte test idag.. men tenkte egentlig at jeg skulle klare å vente med å teste til mandag.. men får se om jeg klarer å vente så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra UndrendeUllteppe!! Så gøy! Så deilig den følelsen må være...

 

Jeg måtte på jobb idag, så da ville jeg ikke teste idag allikevel. Regner med det kommer til å bli følelsesladet uansett hva testen viser, så jeg vtar den imorgen slik at jeg og mannen får litt tid sammen til å fordøye resultatet.. Grugleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer UndrendeUllteppe :D Så moro å høre.

 

Grattis til dere andre også som har teste positivt her inne denne gangen. Og lykke til alle dere andre:)

 

Her er min test for idagpost-845987-0-68130900-1350152331_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...