Gå til innhold

IKM uke 41


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer Prøvekanin86! :D

 

Håper dere som venter på positiv test snart får et godt budskap! Lykke til!! Dere som har fått TR, lykke til i neste pp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herre gud.. ingen mensen ennå.. men har hatt så vonde mensensmerter at jeg virkelig har følt at den har kommet, men ingen tegn til den. Og idag er det 2 dagen på rad med mye kvalme, igår klarte jeg nesten ikke å spise, og idag brekte jeg meg når jeg skulle knyte bossposen som jeg virkelig syntes stinket. hvorfor må disse kroppene tulle med oss på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med på dere som venter på svar.. må være frustrerende!! Håper det blir positiv test og at tanta holder seg laaangt unna! Håper for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta er ikke kommet idag heller, og virker heller ikke så den kommer med det første... er 15 dpo nå og lurer litt på om det kan ha vært for tidlig å teste søndag? Har litt lang syklus nemlig (30-33 dager), men har ikke så peil på slikt, siden jeg er førstegangsprøver. Føler meg liksom så gravid selv om testen var negativ! Ble så stort slag i magen, når jeg var så sikker! Har mange typiske graviditetssymptomer som stikninger, murringer, "leamus" i lysken, (gul utflod *rødme*, som jeg aldri har hatt før, fikk helt sjokk på do igår), øm nederst i magen siden 5 dpo ca, trøtt, småkvalm. Det føles rett og slett ut som om noen har flyttet inn! Noe er annerledes på en måte.

Endret av Drømmedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test her idag.. så da ser det dårlig ut. Kanskje det er stress som har gjort at mensen ikke kommer. Husker det var en sånn mnd når jeg holdt på å prøve sist gang og. Så da "logger jeg meg ut" herfra.. Skal heller roooope det høyt ut dersom det viser seg at jeg er gravid likevel :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg endelig tatt en cb og der stod det : Gravid 2-3 :) :)

 

Gratulerer til alle med positiv test :)

Og masse masse lykke til neste pp dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fremdeles ikke fått mensen.. er nå 8 dager over ikm. Skjønner lite av det kroppen holder på med. Nå er begge puppene blitt ømme, og ikke bare den ene, hehe.. Så vi får se om det er mensen som snart da er klar til å komme eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Idag fikk jeg endelig tatt en cb og der stod det : Gravid 2-3 :) :)

 

Gratulerer til alle med positiv test :)

Og masse masse lykke til neste pp dere andre :)

 

Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

jeg har fremdeles ikke fått mensen.. er nå 8 dager over ikm. Skjønner lite av det kroppen holder på med. Nå er begge puppene blitt ømme, og ikke bare den ene, hehe.. Så vi får se om det er mensen som snart da er klar til å komme eller ikke.

 

Krysser fingrene for at tr ikke kommer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer maksimum!! Så gøy!

 

Mensen er ikke kommet, er på dag 33 i syklusen nå. Idag har jeg trodd jeg skulle få mensen pga skikkelige mensmurringer, men ingenting! I tillegg så har jeg stikninger i magen og en slags krampe i lyske, som føles øm. Krysser fingrene for at det er et lite frø som gjør dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer maksimum!! Så gøy!

 

Mensen er ikke kommet, er på dag 33 i syklusen nå. Idag har jeg trodd jeg skulle få mensen pga skikkelige mensmurringer, men ingenting! I tillegg så har jeg stikninger i magen og en slags krampe i lyske, som føles øm. Krysser fingrene for at det er et lite frø som gjør dette!

 

Du høres velllldig gravid ut ;) Akkurat som jeg var, da jeg ble gravid med gutten min på snart 4 år ;) Masse lykke til!!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test igjen ikveld, ikke tegn til TR (utenom at det føles slik ut i magen da). Ikveld hadde jeg tidenes raserianfall mens jeg tok fotbad. Rev istykker en kalender, trampet i vannet så hele stua ble vår, sprang ut i gangen mens jeg skrek og skle på det våte gulvet, begynte å grine og hulket i armene til mannen før jeg så fikk tidenes latterkrampe. Jeg Må være gravid, enten det eller gal! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kontakt med jordmorsiri.no på fredag, der ble jeg rådet til å ta ny test nå (gjorde det idag, negativ igjen) og så vente en uke med å kontakte gynekolog eller lege. Hun mente iallfall at symptomene kunne tyde på at jeg var gravid, men at hcg-produkjsonen kunne være lav. Så forsøker å være tålmodig, men det er virkelig ikke lett å gå slik og undre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...