Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Velkommen til oss Arytai :)

 

Masse god bedring kjære Metti. Kanskje du skal ta deg en tur tilbake til legen? Ikke vanlig å kaste opp i en uke når en har omgangssyke.

 

Jepp Dossasnuppa, her er el om to dager :) Så jeg satser alt for at vi får det til ;) Jeg har jo bare jobb ut året, så denne mnd er jo siste "fristen" for å få full foreldrepenger og permisjon. Hvordan går det med deg snuppa? :wub:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikkje kastet opp siden Tirsdag så det er bra men blir så kvalm når eg spise.. Sko jo tro eg var gravid vet du men den gang ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflakesnupp :wub: Weee snart EL på deg og jeg skal heie masse på deg ;) Nå er det din tur til å juble, det fortjener du virkelig :D

Aha..siste frist sier du :) ja da må bare gullegget ditt befruktes NÅ :) :) Hva gjør du når kontrakten er ute, har du annet å gå til?

 

Metti, skulle tro kroppen din lurer deg. Så dårlig som du er så skulle en nesten tro at det kunne vært en spire på gang.

Men gi ikke opp vennen, for du vil få drømmen din oppfylt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cornflake :)

 

Her startet jeg testing av el i dag...svak strek så negativ. Venter eggløsning på søndag så satser på positiv test rundt IKM 24 juni ;)

 

Tar litt tid å huske hva alle dere "heter" merker jeg ;)

tror jeg vil trives godt her inne!

Jeg er selv fra nord og lurer på om det er noen andre som også er det? Om dere vil si det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært livstruende syk før med aneurysme i hjernen, så jeg har fått lært på den harde måten hva jeg må gjøre for å nyte livet :) Har ikke tid til å kaste det bort på unødig tull og sorg. Ble operert og overlevde såvidt, så jeg skylder meg selv å leve i nuet. :wub: Livet er ikke så verst after all!

 

Metti, det var da som pokkern! Har du funnet ut hva som feiler deg? Det er ikke normalt å spy i ei uke av vanlig farrang (norovirus)! Hadde det ikke vært for neg test så skulle man tro du er gravid likevel! Stakkars deg da vennen :(

 

Jeg er på cd 7-8 og har fremdeles kraftige mensmurringer. Er to-tre dagerr siden blodstans..Hvis jeg ikke får brev i morgen eller lørdag fra sykehuset så ringer jeg på mandag. Orker ikke de smertene mer nå!

 

Hjelpes du har vært gjennom mye! Det skal da være måte på hvor lenge du må vente! Håper du får svar snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja noen får ''alt''. Lurer på hva det neste blir :P Har spurt mamma om hun vet om jeg har vært seriemorder eller noe sånt i tidligere liv, hehe. Tar det med et smil og en stor dose selvironi og galgenhumor, kan ikke gjøre annet enn å le av det, og gråte litt noen ganger innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi landa etter bryllupet forrige helg. Det blir litt aven uke med begravelse idag og dåp på søndag.

Venter tanta på tirsdag så får vi se... Skal kose masse med dåpsbarnet og håper det smitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :wub:

 

I går gikk jeg og Poffi til mamma og pappa for å hente posten deres og så gikk vi hjem igjen, brukte 2 timer og var kjempesliten da vi kom hjem :P Så bar det avsted til spa :D Det var helt utrolig deilig, men var over så alt for fort ;) Når jeg blir rik skal jeg gå på spa hele tiden :P

 

I dag skinner sola, men det er ikke så mange grader..bare 7-8 så langt. Men sola varmer godt, så vi får være fornøyde med det :)

 

EL tuller igjen, den skulle vært forrige lørdag, men har enda ikke vært..hvis den ikke var i går da..og da la vi nå aksjer så det er i grunn greit! Kjedelig at el skal tulle sånn, den har flest ganger kommet rundt dag 22 men sist kom den på dag 34 :( Og i dag er jeg på dag 29. Lurer på om sen el betyr dårlige eller små dusteegg...

 

Jaja, håper dere alle har en super helg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen Leah! :)

er en stund siden jeg har skrevet noe i bollen, men følger med ;) Ville bare skrive til deg om sen el og dusteegg ;) Jeg hadde jo samme problemet og etter ma og sa i lange sykluser så hadde jeg også en teori om at livmoren var mindre "klar" og at eggene var gamle, men snakket med gyn om dette og hun avkreftet det med det samme. spiller ingen rolle hvor lang syklusen er, hvis man treffer el så er sjansene like store uansett :) så det eneste problemet vi med uregelmessige og lange sykluser har er at det er vanskelig å vite når el kommer ;) (spiren min festet seg forresten på en syklus hvor el kom på dag 28, så foreløbig har jeg motbevist min egen teori ;) )

 

ønsker alle en flott dag og god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilleblomst: Hehe, ja men det var godt å høre :D Jeg prøver å trøste meg med at vi har truffet 2 ganger i fjor, så det må jo skje igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

I dag er det også strålende sol her i Trondheim, det er sjeldent det er så fint som det er ute nå. Og gjett hvor jeg er...joda...på jobb :(

Uheldigvis så var det min tur til å ha vakt denne helgen..sukk

 

Ellers er jeg snart i dpo-land. El-test som jeg tok i dag morges var positiv, men tempen min har allerede stiget. Betyr dette at jeg får el i dag da?? Hm...min temp stiger aldri før egget er sluppet. Skjønner meg ikke helt på dette.

 

Godt å høre fra deg igjen Leah :) Det er en stund siden sist. Kjedelig at syklusene tuller sånn med deg. Synes også du har ganske lang syklus. Er det mulig at du har pcos?

 

Dossasnuppa, hvordan går det med deg? :wub:

 

Lilleblomst: Hvordan går det med deg? Du er vel allerede over halvveis?

 

Jeg får vel tusle tilbake på lab'en. Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, jeg har sykluser pğ 35-60 dager og ble graid paa 1. pp i desember i fjor, saa tror ikke eggene er problemet, men aa finne EL.

 

Jeg er naa 3 DPO og gleder meg til neste helg, saa jeg kan fyre av förste testen. Svigermor har tilbydd seg at Ilyas kan sove inne hos dem saa mannen og jeg kan lage baby, for de vil gjerne ha et barnebarn til og det vet de jeg vil ogsaa. Saa svigermor planlegger her og jeg maa ikke si noe til mannen. Er ingen vits aa fortelle at EL er over og at aksjene er lagt - vet ikke hvordan jeg kan si det paa tyrkisk, og jeg vet ikke hva de vet om syklusen i det hele tatt. Svigermor gikk ikke paa skole og har saavidt laert aa lese naa. Ikveld skal vi i bryllup, til kompisen til mannen, det blir göy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilleblomst: Hehe, ja men det var godt å høre :D Jeg prøver å trøste meg med at vi har truffet 2 ganger i fjor, så det må jo skje igjen :)

 

den eneste gangen eg blei gravid var når el kom på dag 30 så enig me lilleblomst der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva jeg tror det er en sjanse for at eg e bedre i dag !! Yey kanskje eg kan begynne å leve igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til ss spörre deg Metti om formen din!! Saa godt aa höre at du er bedre! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja i dag e eg mest konstant sulten men er ikkje forferdelig å spise mat så da er det jo håp.

 

Vet dere hva jenter . Eg har så lyst å bli gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre du føler deg bedre Metti!

Off, jeg har også lyst å bli gravid. Et stort ønske. Håper inderlig det klaffer. Jeg har ikke hatt eggløsning enda, testet i går og forleden dag. Skal teste i dag også.

I følge womanlog på tlf min venter jeg el i morgen. I følge kalkulator her inne venter jeg el den 12...

Endret av Arytai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, en dag er du gravid. Det tar bare ''litt'' tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre du føler deg bedre Metti!

Off, jeg har også lyst å bli gravid. Et stort ønske. Håper inderlig det klaffer. Jeg har ikke hatt eggløsning enda, testet i går og forleden dag. Skal teste i dag også.

I følge womanlog på tlf min venter jeg el i morgen. I følge kalkulator her inne venter jeg el den 12...

Glem det...jeg som har tastet inn to forskjellige sykluslengder...så enten i morgen eller tirsdag får jeg el da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Saann kan det gaa. Spennende med EL snart da. Min EL er over for denne gang, og jeg er veldig glad for det akkurat naa.

 

Men har lite tro paa at det har gaatt den riktige veien, for har stikkinger i den ene puppen min - som jeg alltid faar för mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese at du føler deg bedre kjære Metti og at livsgnisten kommer tilbake :D Jeg har stor tro på at du før dette året er omme så kan du juble for full hals ;)

Du og jeg vi må dessverre vente for lenge på spiren, men gi ikke opp søta :) :)

 

Renate :) kan tenke meg at det er deilig at EL er over i og med at dere er på ferie :) Tenk positivt!!

 

Jeg venter EL neste helg *joho* og da skal spiren sitte for pokker for jeg vil ikke skrive 24pp så det så :D

 

Her høljer det ned og blåser kraftig. Skikkelig dritt vær og da er det godt å være inne og kose seg :)

 

Cornflake :wub: Hvor er du i syklusen nå snuppa? Håper det er bra med deg og at du ikke føler deg for alene sjøl om mannen jobber mye. Du har meg vettu søta ;)

Klemmekose deg :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Hadde mange likhetstrekk med menstruasjon da jeg var gravid siste gang. Jeg trodde ikke jeg var gravid helt til en venninne av meg kom på besøk med test i hånda og befalte meg å ta den....der sto det gravid 2-3 gitt...Endte i SA da...Man vet aldri :)

Skal krysse fingrene for deg!

Jeg gleder meg til å teste el i morgen! :)

Endret av Arytai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, alle skjønne damer!!

 

Er altfor lenge siden jeg har skrevet, men følger med likevel :) Velkommen til dere nye dersom jeg bare har tenkt det, og ikke skrevet det... Har hatt det litt hektisk i det siste ettersom hun jeg jobber sammen med er på USA-ferie, og oppi alt dette satt jeg selvfølgelig med en positiv test... Det passer aldri å få barn, men når det skjer så passer det jo allikevel ;) Så det går bra. Må bare gasse opp tempoet litt for å dekke 2 stillinger i tillegg til oppfølging i Trondheim... Har lært meg å prioritere, så velger glatt vekk det som ikke Må gjøres, hehe. Tok forresten en digital i dag, og den viste 2-3, noe som stemmer helt på en prikk. Blir vel 5 uker etter helga :) Sist jeg var gravid tok jeg en sånn test på ca samme tid, og da viste den bare 1-2, så håper dette er et godt tegn :D

 

Metti, så godt å høre at formen kommer seg. Du har virkelig slitt nok nå om du ikke skal gå syk i ukesvis også! Sender deg en megakjempeklem :wub:

 

Cornflake, deilig vær her også i dag :) Ikke så veldig varmt, men godt med sol uansett. Vi har kost oss ute hele dagen, og var nok litt rød i kinnene både gutten og jeg...

 

Leah, var det du som spurte om lange sykluser? Vel, jeg fikk vel EL etter 3-4 uker denne gangen, så... :) Krysser fingrene!

 

Dossa, søt og god som alltid :) Stå på neste helg, nå er det din tur (sammen med et utvalg andre herlige fisker :) )

 

Renate, kos deg masse på ferie! Snakker du tyrkisk?

 

Vel, da blir det avslapping et par timer før jeg legger meg på lading. Kan skjønner man ikke skal få sove lenge i helga, hehe. Kl. 6 hadde vært helt nydelig, er lov å drømme...

 

Ha en flott lørdagskveld, og beklager til alle som jeg glemte å kommentere... Glad i dere alle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke masse tyrkisk, men jeg kan en del saann at jeg kan klare meg alene i hverdagen her. Blir mye kroppspraak og smiling til familien og jeg kan noen fraser.

 

Arytai, haapet er ikke ute för mensen er kommet, men maa bare roet tempoet litt og dempe forhaapningene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...