Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Prøvekanin - det kommer til å gå kjempebra :)

 

I dag fikk jeg bestilt time til tidlig ul i uke 7. Blir spennende. Ellers er jeg fryktsom trøtt og sliten om dagen. Rett og slett udugelig i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er legetimen over(for endel timer siden).

Det gikk bra og jeg gikk bekreftet at jeg er gravid :D

Ble endel prating, mye informasjonspapirer og en svangerskapsdagbok jeg fikk:)

Tok også urinprøve og blodprøver. Han prøvde også å ta en tidlig ul på meg(utvendig), men kunne ikke se noe særlig enda.

Han mener at jeg er ca i slutten av uke 7, så ifølge mine beregninger er det 8 uker nå på torsdag:) Skal tilbake om 14 dager for ny time og utfylling av svangerskapspapirer.

Weeeee!!

 

Metti: Utrolig trist å høre at ingenting går din vei om dagen:/ Håper det snur snart. Ingen fortjener å gå igjennom så mye negativt på så kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: sendercdeg en klem. Håper du blir bedre snart.

 

Prøvekanin: så bra at alt gikk bra hos legen. Gøy med UL, selvom han ikke så stort enda. Skulle ønske legen min også hadde UL apparat.

 

Jeg ligger å venter på at gubben skal komme hjem fra jobb, så vi får lagt inn noen aksjer. Deilig å slippe stresset med å hente Ilyas i bhg, siden mamma gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti :) huff du har det ikke bra om dagen. Masse god bedring søta :D Sender deg en kjempe god klem :wub:

 

Prøvekanin :) så utrolig bra at det gikk fint hos legen :D

 

Renate :) aksjer skal legges nå og deretter skal gullegget ditt befruktes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens aksjer er lagt. Nå skal gubben og jeg ut å spise middag... Må benytte oss av barnefri.

 

Hvor lenge ligger dere i senga og hviler etter at aksjene er lagt? Tenker sånn at ikke alt "renner ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg Metti :( Du har jammen meg gått gjennom mye siste dagene :( Sender deg en bamseklem vennen.

 

Dossasnuppa hvordan går det med deg? Har heksa reist?

 

Jeg venter El i slutten av denne uke, tiden går fort altså. Tror jeg har litt mye å holde på md for tida. Vekten min har stoppet litt opp...urk...Trente igjen i dag med veilederen, han tror at jeg får i meg for lite kalorier i løpet av dagen. Hm..visste ikke at det hadde noe å si. Men min stakkars kropp tror sikker vi er i sultkatastrofe! Med trening 4 ganger i uke så må jeg få i meg mer mat, og bare sunne mat. Dette kan bli en utfordring gitt.

 

Renate: Jeg ligger minst 15min i senga. Jeg tror ikke det har noe å si egentlig...Når har du el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Jeg lå aldri lenge i senga jeg etter sex :P Somregel løp jeg rett på do med en gang og hadde i tillegg mest aksjelegging med meg på toppen. Det gikk visst forde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL test idag. Tok ingen igår, for hadde bare en igjen av alle mine 30 som jeg hadde bestilt. Så EL i morgen regner jeg med. La inn aksjer for 2 dager siden, idag også blir det en runde i morgen før vi reiser til svigers på torsdag. Perfekt timing. Er på dag 48 nå, så ble en lang syklus det her gitt. Gtester er lagt fram og skal få bli med på ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

God morgen!!

 

Tok en CB med ukesindikator i dag tidlig, og der stod det: Gravid 2-3 uker!!! Jubler høyt, men krysser armer og bein for at denne spiren klorer seg fast og blir i magen til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Lindus :D :D

Denne gangen går det bra ;)

 

Cornflake :wub: tanta har forlatt meg for denne gang og jeg krysser fingra for at ho ikke kommer på veldig lenge :)

Venter EL neste helg og har en liten liten god følelse av at det kan bli min tur :D Men veit med meg sjøl at den følelsen pleier å bli borte etterhvert.

Krysser fingra for deg snuppa, for nå vil jeg virkelig at det skal bli din tur til å juble :wub:

 

Renate :) weeee så bra at aksjene er på plass :D :D

Krysser alt for deg også snuppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dossa!! :) Håper spiren sitter hos deg også nå snaart!! :)

 

Jeg sitter her heelt apatisk! Var på jobb i natt og har enda ikke sovet. Er så sliten!!! Men må holde ut til ikveld, for i morgen reiser vi til Tyrkia og jeg føler jeg må være opplagt i morgen for at det skal bli noen hyggelig tur for mannen og Ilyas. Så jeg har nå hengt opp siste klesvaska og vært på butikken og handlet inn litt småtterier til Ilyas (paracet, knekkebrød, solkrem, tannkrem, såpe/lotion, epler, kjeks) Burde egentlig ha begynt å pakke, men jeg vet med meg selv at det tar ikke så lang tid, så kjenner jeg meg rett, utsetter jeg det til i morgen! :o

 

Skal få vaska litt her hjemme før vi drar. Gubben skal få lov til å vaske gulvene... Jeg er trøtt og vil bare sove! Skal opp til mamma og pappa for å spise middag etterpå - som jeg skal lage. Blir sen middag, og tenker å la Ilyas få være lenge oppe idag, så han kan sove lenge i morgen. Blir en lang reiser. Reiser herifra 11.30 - flyet går ikke før 18.15, men orker ikke å stå å milelang kø, og håper vi slipper unna det værste med å komme tidlig. Lander i Istanbul 22.00 (norsk tid) og har enda 4 timer med kjøring før vi er framme..!!! Gleder meg til vi er framme! hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere lindus ! Heldige dere er så får det til så fort :D

 

Her er der fremdels syklingen. Har vert veldig kvalm i går og natt etter eg spiste to skiver men er bedre akkurat nå men går opp og ned hele tiden. Håper snart eg blir friske.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, høres deilig ut med en ferietur :) blir dere lenge i Tyrkia? Utsette til siste lita...det er meg også det *ler*

Håper du har fått deg noen timer med søvn :)

Skjønner godt at du gleder deg til dere er fremme :) God tur og kose deg maaaaaase :D

 

Metti :) hvordan er det med deg om dagen?

Sender deg en god klem :D

 

Leahsnuppa :D hvor er duuuuu ;) må ikke bli borte så lenge vettu for det skal så lite til før man blir savnet ;)

 

Skal på sommeravslutning for gullet ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her og leser og følger med på dere :)

 

Siste dag på jobb i morgen, så etter kommer jeg sikkert til å være her mye mer enn nå..for mye sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller? Virker som det er så mange nye her på bli gravid. Har ikke fulgt med siste måneden, men synes det er så mange nye nick etter jeg kiikka på noen tråder nå. Som om en stor ny pulje prøvere har kommet, og blandet seg med de få gamle traverne som fankern ikke har kommet i mål enda.. Litt leit å se synes jeg :( Håper det går veien for alle denne sommeren, ikke gi opp jenter, det er ytterst få som aldri klarer det, husk..

 

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan lillefie

 

Jeg er kanskje en av de nye som du har sett.

Jeg er ikke ny.

Jeg meldte meg inn i 2008 da min kjæreste og jeg bestemte oss for å prøve å bli gravid. Jeg ble gravid 3 ganger der alle endte i SA. Det ble slutt mellom oss og jeg "meldte" meg ut herfra da det ble litt mye for meg.

I 2010 møtte jeg min han som ble min samboer. Vi prøver å få barn men ingen hell til nå. Derfor går jeg på pergotime denne syklus for å se om det kan hjelpe.

 

Jeg skjønner det kan være frustrerende, jeg er akkurat der jeg også. Synes alle rundt meg blir gravid og det er veldig leit å se.

 

Jeg velger å stole på min gyn som så fint sa "jeg har ikke hatt en eneste pasient som ikke har klart det til slutt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan lillefie

 

Jeg er kanskje en av de nye som du har sett.

Jeg er ikke ny.

Jeg meldte meg inn i januar 2007 da min kjæreste og jeg bestemte oss for å prøve å bli gravid. Jeg ble gravid 3 ganger der alle endte i SA. Det ble slutt mellom oss og jeg "meldte" meg ut herfra da det ble litt mye for meg.

I 2010 møtte jeg min han som ble min samboer. Vi prøver å få barn men ingen hell til nå. Derfor går jeg på pergotime denne syklus for å se om det kan hjelpe.

 

Jeg skjønner det kan være frustrerende, jeg er akkurat der jeg også. Synes alle rundt meg blir gravid og det er veldig leit å se.

 

Jeg velger å stole på min gyn som så fint sa "jeg har ikke hatt en eneste pasient som ikke har klart det til slutt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai :) Ojj, litt av en historie du har du og! Det er så urettferdig at noen må slite sånn. Vi er en liten gjeng som blir terrorisert av tanta hver mnd her, ønsker ikke fler i den båsen, men når man først er så uheldig å slite sånn så ''holder vi rundt hverandre'' her. Det er en superfin gjeng med jenter her i bollen:) Mange har bare en kjapp mellomlanding her på bli gravid før de letter igjen og flyr videre til 1.tri.

 

Jeg er ikke prøver lenger da jeg er infertil og plages stort med endometriose og smertehelvete. Venter på operasjon. Har vært prøver i ett år med samboern, men har hatt ubeskyttet sex hele livet uten å bli gravid, så jeg har hatt mistanke i flere år oom at jeg er ufruktbar. Har akseptert det og nyter livet, hvis jeg noengang skal kunne bli gravid er det isåfall en. Tidkrevende prosess med operasjoner, prøverør, svidde bankkort osv. Har ingen verdens ting å si, jeg er bare overlykkelig jeg ikke er dødssyk og har hele livet forran meg:) En nabo er i dag inne på cellegiftkur etter beskjed om spredning, det setter ting litt i perspektiv.

 

Håper det funker med pergo kjære deg :) Er mange ddet funker på! Jeg tok 4 kurer dobbel uten virkning, annet enn at hele venstre eggstokk ble oppspist av endo på 4 mnd. Endopasienter burde aldri ha fått pergo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss arytai :) jeg er også en stor sliter. Hvis du leser i bunn av innlegget ser du prosessen min :(

 

Nå har jeg vert kvalm og kastet opp i nesten en uke men i dag tvinger eg meg te å spise skikkelig mat i håp om at det skal bedre kvalmen.

Akkurat nå ligger eg i badekar og prøver å slappe av. Er ganske deilig men kjenner magen godt men nå er det snart middag skrekk og gru.

 

God torsdag alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleFie, må si jeg beundrer deg.

Utrolig trist historie du har med deg. Men du tenker riktig og det virker som at du fyller livet ditt med andre ting som er viktig for deg.

Min svigerinne sa til meg tidligere i uka når jeg fortalte jeg hadde tatt pergo, at planlegg ting i en annen retning og få deg en ny hobby så skal du se at du blir gravid når du ikke fokouserer på det :)

 

Metti. Tusen takk:)

Jeg har lest litt på denne tråden og fått med meg at du har vært uheldig. Huff, håper virkelig du er på bedringens vei!

 

Jeg har stor tro på og er positiv til at neste periode er det flere av oss slitere som blir gravide og klarer å holde på spiren.

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært livstruende syk før med aneurysme i hjernen, så jeg har fått lært på den harde måten hva jeg må gjøre for å nyte livet :) Har ikke tid til å kaste det bort på unødig tull og sorg. Ble operert og overlevde såvidt, så jeg skylder meg selv å leve i nuet. :wub: Livet er ikke så verst after all!

 

Metti, det var da som pokkern! Har du funnet ut hva som feiler deg? Det er ikke normalt å spy i ei uke av vanlig farrang (norovirus)! Hadde det ikke vært for neg test så skulle man tro du er gravid likevel! Stakkars deg da vennen :(

 

Jeg er på cd 7-8 og har fremdeles kraftige mensmurringer. Er to-tre dagerr siden blodstans..Hvis jeg ikke får brev i morgen eller lørdag fra sykehuset så ringer jeg på mandag. Orker ikke de smertene mer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Arytai :) alltid koselig når det plopper nye gullfisker oppi bollen :D Sier som Fiesnupp ;) her er det mange herlige jenter som alltid er her for hverandre :)

Trist å lese at du har mistet så mange ganger :( Håper lykken har snudd seg og at spiren snart sitter!

 

Jeg har sjøl prøvd i snart to år. Huff blir to år hvis spiren ikke sitter i denne runden *grr* Ble gravid i 8pp men det endte med en exu og fjerning av høyres eggleder. Overlevde på hengende håret. Ekkelt å tenke på men ser fremover og håper det snart blir min tur :)

 

Metti :) huff sliter du ennå med formen :( Nå må det snart være slutt med all elendigheta rundt deg. På tide at lykken snus ;) God bedring!

 

Leahsnup :) godt at du ikke er borte fra oss *smask*

 

Cornflake :wub: hvordan er det med deg søta?

Snart EL nå vel *weeee* Sender over masse positive tanker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...