Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

I dag starta eg dagen med å kaste opp! Ka fillen e det som skjer me kroppen min.

 

Tvinge meg sjøl te å gå på jobb selv om eg e ganske slakke. Eg kjenne eg bare har lyst å grine nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er håp Leah :D *weee*

 

Tyr :) hehe....kjenner hverandre godt etterhvert *ler*

Er det bra med deg, formen ok?

Du har noen uker att før det er ferie. Jeg får ferie på torsdag :) :) :)

Det skal bli godt kjenner jeg. Er klar for fri og late dager ;)

 

Metti :) huff og huff er ikke du blitt kvitt denne kvalmen og oppkastinga :( Masse god bedring og kom deg til legen om du ikke blir fort bra att. Sender deg en god klem :wub:

 

Cornflake :wub: søte jenta hvor i syklusen ligger du nå igjen?

Jeg har nettopp hatt EL så nå blir det to laaaange uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg er nå tilbake fra en superfin tur i Tallinn :) Håper dere alle har hatt en fin helg.

 

Dossa: Jeg er 9 eller 10 dpo i dag. Jeg har ikke tempet de siste 4 dagene, så har ikke helt peiling hvor jeg ligger an. Tviler på at jeg blir gravid denne mnd. Jeg har i alle fall kjøpt meg tamponger til halv års forbruk, var så billig i Tallinn :D

 

Leah: Hehe, skyggestreker er jo alltid spennende ;) Kanskje en super positiv test om et par dager ;)

 

Metti: God bedring søte Metti.

 

I morgen er det jobb igjen....sukk...skulle ønske at jeg hadde mer fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Huff Metti! Nå må legen sjekke deg ordentlig! Ikke for å rippe opp i ting, men er du helt sikker på at du ikke er gravid?

 

Her sitter gubben dypt konsentrert foran Riddicketellerannet på Nrk3 (oh my lååård:p), mens jeg koser meg på bim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Huff Metti! Nå må legen sjekke deg ordentlig! Ikke for å rippe opp i ting, men er du helt sikker på at du ikke er gravid?

 

Her sitter gubben dypt konsentrert foran Riddicketellerannet på Nrk3 (oh my lååård :P ), mens jeg koser meg på bim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornflake :wub: jeg får idag opp at du vil bli gravid i løpet av 2012 :) men får ikke opp graviditet på deg før i løpet av Oktober/November/Desember :) Kommer ei lita jente til deg og det virker som om hjelpa dere får gir resultater ;)

 

Metti :wub: det jeg får opp idag er at du ved hjelp vil bli gravid i løpet av 2012 :) Innen September er du gravid med ei jente :D

 

Ønsker dere alt godt jenter :) :) :)

 

Du som er så flink til å spå dossa, kunne ikke tenke deg og prøvd meg ? Mista i april og prøver nå. Er så utålmodig ;-) 100879. Bare om du føker for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...