Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Jeg lager ny tråd til oss jenter :)

 

Hvordan går det med dere? Det har vært stille her i det siste.

 

Jeg er 7dpo, ingen symptomer..hm...

 

Ha en fin søndag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vel 8dpo i dag, og ingen symptomer her heller, egentlig.

 

Hele Londonturen var fantastisk, og dyr, hehe :) Og det var så utrolig deilig å komme hjem og så var det helg :D Og i dag er det supert vær og jeg har sitti ute lenge og bare kost meg! Blir nedtur å dra på jobb i morgen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter :)

 

Har vært så utrolig deilig med en laaang helg :) bare kost oss og ordnet med hus og hage :)

Hjelper på at sola skinner også ;)

 

Mannen har reist på jobb tur idag. Vi fikk lagt aksjer igår og på fredag så jeg håper jo at en av svømmerne kan overleve lenge nok til å finne egget ;)

Tester ikke etter EL denne runden men den er forventa idag/imorra :) Har en følelse sjøl at det ikke blir treff før tidlig på høsten. Så jeg har en rar indre ro i kroppen og blir ikke overrasket om heksa kommer på besøk.

 

Cornflake :wub: deilig med en ren bolle å svømme rundt i ;) Ikke lenge før du fyller år, bare 8 dager att ;)

Jeg håper du får verdens beste bursdagsgave!!!!

 

Tyr, skjønner godt den følelsen av nedtur når mandagen kommer og man må på jobb *ler* men uka går fort og før du veit ordet av det så er det helg igjen :D

 

Ha en flott søndag søtinger :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

God søndag alle sammen!

 

Har ikke skrevet så mye i det siste, har vært litt hektisk her og jeg har brukt litt tid på å bearbeide spontan aborten. Er jo litt usikker på når jeg får el nå, men gynekologen min sa jeg skulle gå ut i fra at aborten var som en vanlig mens, og at jeg da ville få el ca 14 dager etter det. Så da har jeg el denne helga eller i morgen, så vi prøver i vei vi..hihi. Har fått lagt inn aksjer både torsdag og lørdag, og blir sikkert et par aksjer i kveld også :) Pleier å kjenne el, men har ikke kjent noe nå...så vi får se. Kan vel hende jeg må vente til neste el, kanskje kroppen er litt skrudd akkurat nå?

 

Ellers er det fint vær her i dag, litt overskya og kaldt når sola blir borte, men deilig ute likevel! Og til uka er det meldt skikkelig sommervær, det trenger vi nå!! Bare synd jeg skal jobbe ett par nattevakter...sover jo bort hele dagen da :(

 

Tyr82: London er alltid digg, har vært der endel ganger selv, og jeg storkoser meg like herlig hver gang...men pengene flyr ja, og man blir skikkelig sliten...hvertfall i beina ;)

 

Dossa: Deilig med langhelg!! Og nå nærmer vi oss ferietider snart også, det skal bli så deilig :) Også satser vi på en sommer med spirer i magene i våre :)

 

God søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) Er innom sånn nå og da, men kan gå flere dager imellom. Jeg er ikke prøver lenger så er opptatt med andre ting om dagen :) Går til akupunktur og er i omstilling i tankegangen. Bim minner meg på hva jeg mest sans. aldri får, så blir vel mindre og mindre her inne. Jeg er infertil og hele venstre eggstokk er nå oppspist av endo. Det blir ikke oppdatert så mye lenger på bim som før heller, så er litt sjeldent å lese ting fra livene deres også :) Jeg er med i fb grupper så får med meg det meste. Blir så rart å "henge rundt" på et forum som heter barn i magen, når jeg ikke har noe barn i magen, eller er med lenger på prosessen med å prøve. Det blir det samme som å være med på et motorsykkelforum og hverken ha førerkort, sykkel eller utsikter for å få det :) Hehe..

 

Jeg håper dere har det bra, og jeg tenker på dere :) Jeg skal på seiltur i pinsehelgen og være mannskap på seilbåten til fatter'n, og det er meldt helt syyyykt vær i Trondheim denne uken :D Gleder oss til øl og vin på soldekket. Er nøttebrun og har kjøpt meg Helly Hansen seiljakke, mangler bare redningsvest til hunden *knis*. Ny aku time i morgen, håper det får skikk på smertene mine etterhvert, venter på operasjon for å sjekke omfanget.

 

ønsker dere en fin uke og en flott pinse :) Stor klem fra Fie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesnuppami :wub:

Savner deg masse her inne på bim men jeg har deg jo i fb bollen og det føles så godt :) :) Så du blir ikke borte fra meg :D

Blir så trist på dine vegne når jeg leser om dine smerter og opplevelser :( Jeg unner deg alt godt jenta mi <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen gode utsikter for spire denne mnd heller. Tar EL tester forsatt. 15. mai var den helt negativ, og nå i går var den sterkere igjen - men bare halve testen og etter 5 minutter var gått. Har aldri opplevd før at en test blir så sterk etter så lang tid. Forsatt litt slim også nå, men utrolig lite. Tenker å foresette med aksjer. Snart 6 uker siden forrige mens, så er en lang syklus denne mnd.

 

Er også meldt fint vær her til uka, og det gleder jeg meg til. Har fri helt til fredag natt, så skal kose meg masse i det fine været. Håper bare det ikke blir å blåse så masse.

 

Igår var jeg på byen og koste meg som IKKE GRAVID. Tok noen øl til maten og gikk ut på byen etterpå. Har ikke vært ute siden 1. juli i fjor, så det var arti. Så håper jeg at de siste dagene i mulig DPO land går fort. Håper mensen kommer snart så vi kan prøve igjen på nytt. Skal få låne en ClearBlue monitor, så får vi se om den kan hjelpe oss :)

 

Har jo også fått meg ny jobb og jeg merker jeg slapper mye mer av i forhold til det også :)

 

Håper dere alle har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefie har bare lyst å holde rundt deg !! Men godt å høre at du fyller dagene med kjekke ting :) seiltur hørtes jo fantastisk ut i været som er meldt

 

Renate: kos at du trives i ny jobb. Viktig å kose seg på byen og rive seg løs fra gravid tankene. Må slappe av også :)

 

I dag har vi vert på plantasjen og sett på hagemøbler og planter. Vi bygger terasse så det er kos. På vei hjem kjørte vi innom mc Donald og tok en mc flurry og spiste på brygga.

Nå piper ovnen og mossaka er klar :)

God søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med ny bolle, Cornflake :) Tror aldri en og samme tråd har vart så lenge før...

 

Jeg er skikkelig slapp til å skrive for tiden, men nå som våren (endelig) har kommet så er det så mye som skjer at jeg rett og slett ikke rekker å sitte foran pc'en. I ettermiddag tittet sola fram også, og det er herlige dager i vente. Gleder meg til gradestokken kryper over 10 grader, er lei av vinterjakke og lue nå. Men er meldt 20 varme og strålende sol kommende uke, det gledes!! :D

 

Renate, ettersom EL-testene er positive igjen og det er så lenge siden forrige mens, du er ikke gravid da? Krysser fingrene ;)

 

Fiesnupp, så trist at du plages så mye, men håper det blir klaff etter operasjonen.

 

Metti, heier på det gode egget ditt :)

 

Jeg har begynt å få EL-slim, hurra!!! Regner med EL kommer i løpet av uka, og da er jeg nede i ca 5-ukers syklus, noe er som mye bedre enn det vanlige minst 6-7 uker :) Er vel bare å kjøre på med aksjer. Kjenner jeg er litt sliten og umotivert i dag, men kan ikke la sjansen glippe, så blir vel en runde etter fotballkampen ;)

 

Ha en flott kveld alle sammen, må dusje så jeg er ren og fin, hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at testene ikke er positive før etter mange timer! Og over natta! Så jeg tror ikke jeg er gravid nei. Har 2 Gtester liggende, de får vente til fredagen, så får vi se! :)

 

Blir lite tid foran dataen her også nå med fint vær. Er meldt 23 grader i morgen og resten av uka, håper virkelig at det blir sånn også med INGEN vind. Har til og med fri. Var ute å gikk en tur opp til mamma og pappa idag for å hente bilen. En gåtur på 35-40 minutter og jeg fikk et godt skille på den lille turen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med fin vær... Ser på aktiviteten her inne at folk er opptatt med andre ting. Våren/sommeren er et faktum.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så deilig at det er meldt skikkelig god vær hele uka *weee* Bare synd at mange av oss må være på jobb, tror nesten jeg blir nødt til å ha noen ute timer med klassen gitt :P

Må jo nyte sola når ho først er på besøk :D

 

Da er jeg vel kommet i DPO land jeg også.

Håper de aksjene vi har lagt holder til mål, sjøl om jeg tviler sterkt, men det gjør ikke noe. Blir ikke skuffa om tanta dukker opp nå for jeg føler sjøl at det blir ikke treff på meg før på sensommeren :)

Deilig å ha en indre ro i kroppen ;)

 

Kos dere masse jenter :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

I dag er mor glad, for har gruet meg så til ordinær ul...mulig jeg er rar, men har vært redd for at ikke alt er som det skal - man hører jo om de som har fått skikkelig dårlig nytt...

Men alt er utmerket - helt som det skal :) :) :)

 

og det er ei lita jente til ;) så da er jeg et knalleksempel på at samme kjønn kan gi helt forskjellige svangerskap!

 

Hun var skikkelig aktiv - etter at jeg skrev her inne sist så har jeg endelig begynt å kjenne henne ordentlig hver dag - men så jo at hun beveger maaaaaasse på seg som jeg ikke kjenner i tillegg til det jeg jo merker godt.

 

Ble satt 4 dager tilbake, samme som etter tidlig ul, så da er termin 19.okt :) helt etter boka i forhold til når jeg fikk positiv test.. var jo blendahvit på IKM og knallpositiv 3 dager senere, så jeg tror gynekologen treffer med sin beregning :)

 

Hurra for Metti og masse flotte egg og *krysser alt jeg har* for at du får positiv test snart!! Det er din tur nå!!!!!

 

Klemmer til alle dere andre også, jeg er ikke så mye her inne om dagen (som jeg ser er trenden for dere andre også..)

men stikker innom og ser hvordan dere har det innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott med ny bolle cornflake! :)

 

ikke så aktiv her inne jeg heller for tiden, men jeg følger med!

 

Nyter graviditeten og prøver å bruke kreftene mine på de tingene som er viktigst... :)

 

Klem til alle sammen! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg er 8dpo i dag, og testet negativ i dag morges :( Det er o fortsatt 5 dager til ikm, så jeg fortsetter å krysse fingrene.

I dag er det nydelig vær i Trondheim, så vi har grillet :) Håper været holder seg sånn til over helgen.

 

Hvordan går det med dere jenter? Håper alle har hatt en fantastisk dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda sjanse for gode nyheter, Cornflake :) Jeg har aldri testet positivt før tidligst 10 dpo. Håper du får verdens beste bursdagsgave ;)

 

Jeg håper også på finvær i helga. Har nemlig tatt på meg feiring av min gamle far, og med nærmere 30 gjester hadde det vært utrolig deilig (og lettvint) å være ute... Har dere noen råtips til grillmat?

 

Har dere forresten prøvd Santa Maria Tex Mex Tapas? Har prøvd det gjennom Buzzador nå, og jeg elsker konseptet! Jeg er egentlig litt skeptisk til slike ferdigløsninger, men dette var faktisk skikkelig godt! Herlig med lettvint snacks på fredagskveldene etter en lang uke på jobb. Lørdag er jeg liksom litt mer motivert for å bruke tid på kjøkkenet. Var med et oppskriftshefte med masse herlige småretter også, så tror nok det blir gjentagelse her i gården, ja. Mannen smattet fornøyd også :)

 

HeidiL, så godt å høre at alt stod bra til :D Man er alltid like spent... Men som regel er jo alt som det skal heldigvis. Kos med enda ei lita tulle :wub:

 

Metti, hvordan går det med ruginga? Krysser fingrene for deg, søta :)

 

Nå tror jeg ikke det er lenge til EL er her, juhuu! Det gledes til testefest om et par uker *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Nydelig vær ute i dag :D Hva har dere gjort i dag da? Og hvordan går det med dere?

 

Jeg har vært på min andre time hos "personligtrener". En og halv uke til jeg skal veies ;) Jeg er 9dpo i dag, testet negativ med ettermiddagsurin. Hm..håper håper. Eneste "symptom" jeg har er økt utflod...eeewwww :( Håper ikke det er soppinfeksjon, har aldri hatt det før så jeg vet jammen meg ikke.

 

Ha en strålende kveld mine skjønne gullfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tvang megselv på do i sted uten å teste. Det var hardt, hehe. Men etter noen timer ute i sola og chai latte og farris så tenkte jeg at urinen var ubrukelig ;)

 

PT-timer er slitsomme!! Men de funker, som regel :) Lykke til med veiinga, og lykke til med at du ikke trenger det! Enda mange dager til ikm :) (sint smiley, mente jeg egentlig)

 

Er santa Maria tex mex tapas ferdigeretter jeg kan kjøpe på f.eks. kiwi? Det hørtes veldig spennende ut, jeg har bare lagd tapas ved å lage ting selv, noe som forsåvidt er ganske greit, men det tar jo litt tid siden jeg vil ha så mange ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyr82, jeg vet ikke hvor de selger disse tapas-greiene (fikk tilsendt prøvepakke i posten), men regner med det skal selges i vanlig dagligvareforretninger?

 

Krysser fingrene for gode nyheter for dere begge snart :) Hvor mange dpo er du tyr? Cornflake, du er kjempeflink som trener og står på!!! Du skal se det betaler seg både med stram og fin kropp og spire ;) (da blir riktignok ikke kroppen så stram å snasen lenger, men det går over...)

 

Her er det deilig sol og sommer!!!! Endelig :D Er bare et par dager siden at jeg måtte ha vinterjakke og topplue før jeg vurderte å bevege meg utendørs, men i dag ble det på med singlett og capri etter jobb. Fikk innviet den nye grillen også *nam*. Eneste bakdelen er at det er så himla vanskelig å få Anton i seng... Vil jo bare være ute og leke, hehe. Men tror han kommer til å sove godt, som han har styra på :)

 

Nei, tror jeg må ut en tur til. Prekas, jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vær her også. Er forsatt 20 grader ute. Har som sagt fri hele uka, og nyter det med å gå turer og koser meg ute. Ilyas hadde fri idag, så lisa vi oss sammen.

 

I morgen skal Ilyas ha med seg en kompis fra bhg hjem, og det var en spent gutt som gikk å la seg ikveld. Men er vanskelig å få inn Ilyas om dagene også. Så SKAL han helst både før sengetid, siden han er full av solkrem og svette.

 

Idag har vi kost oss med vannballonger og vannpistol, råarti!! Nå vente jeg på siste episode av FF, så blir det å gå over gulvene her. Det har liksom blitt nedprioritert med godt vær ute. Eneste er klesvask. Skittentøykurven er tom. Er så deilig å henge klærne ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilstandsrapport !!

Ligger i solen og er helt sykt varm men nyter livet som sykemeldt :)

Symptomer ingen og regner ikkje med positivt resultat

Dersom eg blir gravid igjen bør eg snart bli dårlig igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag :D

Sola skinner og det er virkelig godt og varmt ute *weee* Det beste er jo at dette været skal vi ha til over helga :D :D

 

Vår, sol og varme hjelper på humøret merker jeg. Er avslappet med tante på denne pp :) og det er deilig kjenner jeg :D

 

Det blir ikke min tur før seinsommeren ;) Og jeg venter gjerne....heheh.....den som venter på noe godt venter jo aldri forgjeves :D

 

Nå har jeg en fritime, så da skal jeg sette meg ut og nyte sola :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Metti :) Ikke gi opp snuppa!

Er ikke sikkert du vil merke noe i starten men at alle symptomene etterhvert bare blir kasta på deg.

Krysser alt jeg har for deg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

Hei og hå alle gullfisker!

 

Helt enig, for en strålende dag!! Jeg lader opp til nattevakt, ligger i sola og småslumrer...litt varmt, men gud så godt :)

 

Litt usikker på om jeg er i DPO land enda...tror jeg har el sånn ca nå. Vi har lagt aksjer flere dager nå, men blir litt vanskelig å legge aksjer i dag og i morgen, for jeg jobber 2 nattevakter nå. Men vi får satse på at aksjene holder :)

 

Hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...