Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

En STOR klem til deg, kjære Cornflake :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg frykter at den ikke blir positiv i morgen men tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for at du imorra får en positiv og tydelig test :wub:

 

Sender deg en god klem Cornflake :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti!! Signerer Fie sitt innlegg her!!!! Så utrolig GØØY!!! Krysser alt jeg har for at testen også er positiv i morgen!! :)

 

Tyr, rar syklus ja. Blitt lite med aksjer nå. Igår hadde jeg skikkelig vondt i den ene puppen min, noe jeg alltid får noen dager fØr mensen, så er nok ikke EL denne gangen, ei heller spire. Nå går jeg bare å venter på mensen så vi kan begynne på en ny PP.

 

Cornflake, så fin gave du har fått av mannen!! :) Det er forsatt håp om positiv test! :)

 

Ang. pollenmedisinene tar jeg dem ikke fordi de ikke vet om det kan fØre til SA eller ikke. De jeg kan gå på, blir jeg så trØtt av. Og jeg er trØtt nok som det er nå. Jeg kunne sikkert tatt medisinene og droppet dem den dagen jeg blir gravid, men har valgt å ikke gjØre det siden jeg hadde en SA i desember. Klarer meg helt OK med Øyedråper nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Nå sitter jeg her å krysser fingrene å håper det er 2 fine streker der til deg i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er så spent... Har du testet, Metti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har teset i dag ! Eg kunne skimte en strek innen tidsfristen men var veldig svak men i etter en stund var det to streker. Den er ikke sterkere enn i går kanskje litt svakere men den er der. Men har begynt å spotte så eg vet ikkje ka eg ska tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti - ikke gi opp selv om du spotter litt... og er jo ikke så rart om den ikke blir så veldig mye sterkere på en dag? *krysse fingrene*

 

Jeg teste helt hvitt 11 dpo. IKM i dag. Og jeg måtte "kaste bort" en test med ukeindikator siden jeg skal på fest. Og på den sto det gravid 1-2 uker, gitt! Jeg kan nesten ikke tro det! Trenger litt tid på å synke inn det her :D :D Blir alkoholfritt i dag, gitt! Og ingen mer allergipiller :P

 

*strø om seg med babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, tyr!!!! :D Og Metti, strek innen tidsfristen må jo være positivt? Håper ikke spottingen betyr at det er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå gratulerer så masse Tyr :D :D Kjempe glad på dine vegne :) :) Tenker du svever på en rose sky ;) kos deg masse på festen idag *weee*

 

Metti :wub: ikke gi opp håpet kjære deg :) Krysser alt jeg har for deg, det er virkelig din tur til å få en spire nå for det fortjener du snuppa :wub:

 

Cornflake :wub: hvordan er det med deg? Krysser for deg også søta ;) og håper virkelig du får bursdagsgaven du så sterkt ønsker deg ;)

 

Nå skal jeg ut og nyte sola :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne og sniker fra 1. trimester og blir så glad når jeg ser flere kommer etter inn dit :D Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse tyr82 :)

 

Metti: Tenker på deg vennen :wub:

 

Tempen min sank masse i dag. Menssmerter har kommet. Då den heksa er nok heri løpet av dagen :( Må jo bare se framover. Jeg må jo snart få drømmen min oppfylt jeg også. Nå skal jeg bake kaker. Blir en Red Velvet og en sjokoladefudge kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er bilde av testen... Har ganske mye kramper og stikk i magen men økende spotting så tiden vil vise om det blir kjemisk eller graviditet

post-801373-0-12382700-1338053301_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt positiv test, men skjønner du er bekymret i forhold til spottinga, Metti. Håper du bare er en av dem som blør litt i starten :)

 

Cornflake, masse varme tanker og en megakos til deg :wub: Hadde håpet at du skulle få verdens beste bursdagspresang, for det har du fortjent så mye!!! Håper du klarer å kose deg på dagen likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en festeblødning?? Eller??

Krysser fingrene for deg Metti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her litt for å heie litt på Metti :-) Synes streken er sterkere i dag jeg! Og spottet ikke du sist du var gravid?

Håper, håper!

Jeg koser meg med voksende mage, 17+2 idag og UL om knappe to uker:) Formen er upåklagelig, og appetitten stor!

Ha en strålende sommerkveld jenter, blåser masse babystøv deres vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt ingen positiv EL test, har litt slim, men synes ikke tappen er noe særlig åpen og den er langt opp. Om jeg ikke er gravid kan mensen bare komme nå. Er på CDO 39 idag! Oppblåst og mensensmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har gitt lyd fra meg her inne nå.. Leser hva dere skriver da!!

Jeg heier skikkelig på deg Metti! Og synes den siste testen så sterkere ut enn den 1. blir spennende å følge fortsettelsen.. Håper du plopper inn i FB-bollen igjen når du er klar....;)

Stoooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg 19+2 i dag, ble satt tilbake 7 dager etter UL på fredag, litt kjipt akkurat det, men alt sto kjempe bra til der inne i magen og de tror det er ei lillesøster som kommer!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere her jeg... :) krysser alt jeg kan for deg Metti! Har fulgt med på deg litt, og ser du har hatt en lang vei.. Håper virkelig dette går veien for deg nå! - det ser virkelig lovende ut med den testen!! :) lykke til til resten av bollen-gjengen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en sterk test idag Metti :wub:

Tenker masse på deg i disse dager :D :D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte Cornflake :wub: Gratulerer så masse med dagen søta :D Sender deg en god klem for dette var trist å lese :( Ho heksa veit ikke å holde seg unna *arg* Håper du likevel får en fin feiring snuppa. Glad i deg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...