Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Lenge siden jeg har vært her inne nå, hvordan går det med folk? Noen det har klaffet for siden sist?:)

 

Ellers håper jeg alle koser seg og har like fint og varmt vær som jeg har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattevakt i natt, jobben ringte nå. Angrer på at jeg tok den når jeg så de ringte, for jeg klarer ikke å si nei! Men men.. Skal jobbe hele helgen uansett, så må over i nattmodus. Skal legge meg og sove et par timer nå, så får jeg heller nyte sola som er her seinere.

 

Ilyas dro til bhg idag med shorts og t-shorte!! Deilig!

 

Metti, ikke gi opp håpet. Enda noen dager til IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Ikke gi opp ennå kjære Metti. Når er testdagen?

 

Det er snart helg, og jeg gleder meg sånn :) Min mor kommer på besøk i morgen, hun skal hjelpe meg å lage mat også feire bursdagen min på søndag :D Og jeg har allerede fått superduper gave fra min kjære. En uke i Las Vegas :D Gjett om jeg gleder meg!! Ellers er jeg på 11dpo, negativ test og venter da heksa på selve bursdagen. Nok om meg..hehe

 

Hvordan er det med dere andre i dpo-land? Er det noen andre som nærmer seg ikm?

 

Søte Dossa snuppa, hvordan er det med deg?

 

Leahhhhh...roper på deg. Har ikke hørt noe fra seg på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, damer :)

 

Håper alle har like fantastisk vær som oss? Heeeerlig!!!!! Vi koser oss masse, masse! Er knapt nok innomhus etter bhg/jobb og frem til leggetid :D Grillings hver dag og bare nyyting av livet!

 

Metti, venter spent på testen din :)

 

Cornflake, krysser fingrene for at du får en herlig bursdagspresang, det har du virkelig fortjent! :wub: Det er ikke for sent enda selv om testen var hvit.

 

Leah, er det travelt på jobb? Hvor lenge er det igjen nå?

 

Renate, lykke til på nattvakt! Håper du får ei rolig vakt.

 

Prøvekanin og Lindus, hyggelig at dere stikker innom ;)

 

Tyr, har du testet?

 

Dossa, kooos deg videre i finværet <3

 

Ha en flott kveld alle sammen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere savner meg :D

 

Her er alt som normalt i grunn, ingen baby og snart ingen jobb :P Siste dagen min er 7.juni, så ikke så lenge igjen...Har ikke hørt fra noen andre jobber enda, og heller ikke fått svar fra nav om de forlenger aap..så som vanlig er det stress rundt økonomien.

 

Ellers så er jeg inne å leser og holder meg oppdatert på dere, men blir liten tid til å svare, når jeg leser fra mob så går det ikke ann å svare..gammel mob :P

 

Vi har hatt deilig regn i dag, og hele 12 grader :rolleyes: I går var det sol og 10 grader..men så melder det regn og 6-7 grader i en uke framover..regner med vi får en fantastisk sommer i juli siden det er så piss nå ;)

 

Metti: Jeg krysser alt jeg har for at du snart kan juble :)

 

Cornflake: Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du skal få positiv test på bursdagen din!

 

Alle med godt vær, kos dere og nyt :) God klem til dere alle sammen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skinner sola og livet er herlig. Skulle bare ønske jeg kunne nyte dagene ute. Men jobbe må man jo...

Ellers er det bare en uke til bryllup og el like over helga,.. Så her er bare å svi til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet i går og den var som forventet negativ. Så tanta kommer nok på lørdag.

 

Nå har jeg lest alt dere har skrevet og husker ingenting. Jeg skylder på solstikk :P

 

Ha en herlig kveld og en fantastisk fredag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Cornflake :wub: for en herlige gave du fikk av din kjære :D Kan tenke meg at du gleder deg maaase ;)

Så koselig at du får besøk av mamma'n din :) Jeg håper så inderlig at du skal få verdens beste gave ;)

Det er bra med meg, jeg er i dpo land men har en deilig indre ro for jeg veit at det blir ikke min tur riktig ennå.

 

Renate, ha en god nattevakt :)

 

Tyr, det er håp så lenge heksa ikke dukker opp så hold motet oppe :)

 

Leah, jeg skjønner det er tungt når økonomien ikke er helt i boks men bare vent søta for det ordner seg for dere ;)

 

Hannepålandet, snart er den store dagen her :) Spiren sitter så bryllupsnatta skal du se ;)

 

Metti, når er teste dagen din? Krysser alt jeg har for deg snuppa :D

 

Mannen kommer hjem att imorra kveld :) Skal bli godt å krype oppi armene hans :wub:

På lørdag kommer mamma og henter ungene, de skal sove over :)

 

Snart helg og en lang helg også *weee*

Ha en fin og varm natt søtinger :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en Eltest idag som var veldig sterk, men Gtesten var negativ!! Så vet ikke om EL kommer nå igjen, jeg?! Siden de andre testene ikke ble 100% positiv.

 

Er på jobb nå, og sliter med å holde meg våken til tross for at jeg sov 11 timer natt til idag + 4 timer på ettermiddagen. Sliter sånn med pollenallergi, så jeg går og er konstant trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

Hallo jenter!

 

Er på nattevakt, og det er faktisk litt stille!! Benytter da anledningen til å lese meg litt opp på hvordan det går med dere andre her inne.

 

Renate: jeg også sliter litt med pollenallergi....kan jo ikke bruke mine vanlige allergimedisiner fordi vi er prøvere....vet jeg kan bruke Poleramin, brukte det i forrige svangerskap, men jeg blir sååå sykt trøtt av dem. Er trøtt nå også, uten medisiner, men blir enda værre med Polaramin. Men jeg er ikke så hyper allergisk nå...værre i våres, også når burota kommer til høsten...sukk.

 

Dossa: Jeg også er merkelig rolig denne pp....vet ikke hva det kommer av. Kanskje litt fordi jeg ikke helt hvordan syklusen er enda, etter at jeg mista...føler liksom på meg at det kan klaffe nå også...men men...vi får begge vente å se hva som skjer :) Krysser hvertfall armer og bein for at vi er lykkelig gravide veldig snart!!

 

Tyr82: Når er IKM for deg da? Som de andre pleier å si her inne...ingenting er over før Heksa kommer ;)

 

Leah: huff, slitsomt når man hele tiden må tenke på økonomien...vet hvordan det er, har vært der selv. Men som regel så ordner ting seg, det gjorde det for meg, og jeg vet det ordner seg for snille jenter...bare vent å se :)

 

Hannpålandet: åååå, så spennende med bryllup!! Sitter på bryllupsnatta vettu, det hadde vært stor stas! :)

 

Tigerlise: Jaaa. vi også har skikkelig sommervær!! 30 grader i skyggen i dag, og strålende solskinn. Her er både grillen og badebassenget til barna i bruk hver dag! Nyter livet!

 

Cornflake: Kos deg med besøk i helga, og ikke minst: Kos deg på bursdagen din!!! Så deilig med Las Vegas tur! og...kanskje du får en bursdagsgave til? hadde vært moro om du fikk positiv test på dagen din :)

 

Metti: Dette går veien vettu! Jeg heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

I dag tok eg en test så på den (hvit) og la den fra meg på badet. Når eg kom opp igjen var det to streker på den :D Så nå venter eg spent på fortsettelsen !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti - også har du først testedag på tirsdag (om jeg husker rett). Så gøy! Blir spennende å høre fortsettelsen :) Jeg krysser fingrene for at jeg kan si skikkelig gratulerer snart :)

 

Renate/Lindus - Jeg har også masse pollenallergi, men så lenge jeg er prøver går jeg på medisiner. Riktignok halvparten så mye som jeg hadde gjort til vanlig. Fikk vite av legen at det ikke var noe vits i å utsette meg selv for å gå uten så lenge man ikke var gravid, og mange gikk på det lenge før de fant ut at de var gravide. Mens den dagen jeg fant ut at jeg ble gravid skulle jeg helst kutte neda mer (helst helt) ut og så ta lokalbehandling. Men nå når jeg leser at begge dere ikke tar fordi dere er prøvere så ble jeg litt småbekymra her! Er det noen grunn til at jeg ikke burde ta det nå også kanskje?

 

Lindus - har ikm i morgen. og mensenmurringer i snart en uke nå. Så den heksa kommer nok i morgen. Men siden det er Eurovision og jeg har min årlige glitter og paljett-fest så kan det hende at den flasken med musserende alkoholvin i blir åpnet, men jeg håper jo selvsagt fortsatt på at den musserende alkoholfrie må til pers ;) Tanta pleier alltid å komme utpå dagen, så jeg må vel ta en test i morgen tidlig for å finne ut hvilken flaske jeg kan ta, sånn i alle fall tanta ikke kommer før på søndag :P

 

Cornflake - åH! Fantastisk bursdagspresang! :) krysser fingre og tær for at du får en enda bedre :) Kos deg med bursdagsfeiring i helgen og velkommen til "gamlisklubben". Jeg syntes ikke det var noe ille å bikke 30, selv om jeg bare har vært det i snart 4 uker, men herregud så mange som har spurt meg om det var fælt!

 

Renate - dæven så rare sykluser du har! Men om det faktisk er EL som er nå (og at kroppen bare prøvde sist), så håper jeg gullaksjen blir lagt :)

 

Leah - økonomien ordner seg nok. Stå på ovenfor NAV!! Og stå på for å finne en annen jobb som passer! Som de sa over her, det ordner seg for snille piker og du virker skikkelig snill :)

 

Dossa - kos deg med barnefri i morgen og finn på noe artig med mannen ;)

 

Tigerlise - nyt sommeren mens den er her! Nyt pinsen! Fra uken av er det meldt dårligere igjen :(

 

Hannepålandet - bryllupsnerver eller bare glede? En tidligere kollega ble gravid sånn at det kunne regnes tilbake til ca bryllupsnatten og alle syntes det var Sååå romantisk. Så da holdt hun kjeft om at det ikke var akkurat da, hehe. Så du får satse på at aksjene som legges i helgen godgjør seg så du kan skryte på deg det samme :D

 

Så GOD PINSE! Nyt solen alle som har den! Jeg skal kose meg i helgen med sol og gode venninner og slappe av. Digg med fri på mandag! Etter jobb i dag skal jeg benytte meg av en av bursdagsgavene min, så jeg skal på Lakkbar og få stelt neglene :) og muligens kjøpe en liten is på veien :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! METTI!!!!!!!!!!!! Jeg gråter skikkelig i glede, hulker her! Jeg gråter så tårene renner :wub: Kjære søte snille snuppa miiii :wub: Fått din første tegning av et lite knøtt du'a vennen miiiiiin!! HIIIHHHIIH!!! HIPP HIPP HURRAAAAAA!!!! Gratulerer du er gravid!!!!!!!!!!! Jeg aner ikke hva jeg skal si engang, det er så UTROLIG fortjent! Beste nyheten jeg kunne ha fått på lenge! åååååååå <3 <3 <3 <3 Måtte den klore seg så inderlig hardt fast! Klarer ikke å slutte å trykke på bildet og se på streken! Kjære deg :wub: Klem klem klem!! Skal ta en Mojito ombord i skuta i dag og feire deg i mitt sinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med menssmerter og venter på uversuka, men den lar vist vente på seg. Ikke blir testene positiv heller. Det er så kjedelig å gå å vente på noe som man ikke vet helt om elr når kommer. Fikk senssmertene til vanlig tid, en mnd etter MA. Så veldig spent. Får bare vente i spenning sikkert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! METTI!!!!!!!!!!!! Jeg gråter skikkelig i glede, hulker her! Jeg gråter så tårene renner :wub: Kjære søte snille snuppa miiii :wub: Fått din første tegning av et lite knøtt du'a vennen miiiiiin!! HIIIHHHIIH!!! HIPP HIPP HURRAAAAAA!!!! Gratulerer du er gravid!!!!!!!!!!! Jeg aner ikke hva jeg skal si engang, det er så UTROLIG fortjent! Beste nyheten jeg kunne ha fått på lenge! åååååååå <3 <3 <3 <3 Måtte den klore seg så inderlig hardt fast! Klarer ikke å slutte å trykke på bildet og se på streken! Kjære deg :wub: Klem klem klem!! Skal ta en Mojito ombord i skuta i dag og feire deg i mitt sinn!

 

 

Hehe rolig nå :) eg tør ikkje juble enda må vente å se i morgen om det fremdeles er to streker eller om denne testen tuller me meg. Men Rørende å lese din entusiasme.. Du e så god fie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser vekk i dag og får ikke til å surfe på nett i helgen, så får mest trolig ikke til å sjekke innom her i morgen.. Hvis du ikke hører noe så vet du grunnen :) åååhoooi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Metti :D Sier som Fiesnupp at ord kan ikke beskrive den gleden jeg føler for deg :) du er gravid snuppa og jeg er så utrolig glad på dine vegne søta :D :D Dette var dagens beste nyhet....weeeee. Hurra for deg og spiren Metti!!!!!

Gratulerer så maaaaaase for dette fortjener du virkelig :wub:

Her triller det også noen tårer merker jeg ;) gledestårer :D

Krysser fingra for at spiren klorer seg godt fast!!!!!

Masse kos og klem til deg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAA, så fantastiske nyheter, Metti!!! :D

 

Ikke for å være gledesdreper, men det er vel ikke for tidlig å teste sånn at du har rester av medisiner i kroppen? Streken var i hvert fall klar og tydelig :) Er sååå glad på dine vegne, du fortjener virkelig dette!!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAA, så fantastiske nyheter, Metti!!! :D

 

Ikke for å være gledesdreper, men det er vel ikke for tidlig å teste sånn at du har rester av medisiner i kroppen? Streken var i hvert fall klar og tydelig :) Er sååå glad på dine vegne, du fortjener virkelig dette!!!! :D :D :D

 

 

Jeg har fått helt hvite tester som jeg har tatt for å sjekke at medisinen er ute så det skal den være.

Jeg jubler ikke enda for er ikke sikker på at testen viser positiv i morgen. Eg vet ikke når streken kom men mest sansynlig etter tidfristen og da er den jo ikke gyldig.. Men håpet er selvfølgelig stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veldig stor tro på deg, Metti-vennen ;) Nå skal du få lønn for alt strevet du har hatt, og du kommer til å bli verdens beste mamma :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå....så kjekt å se den positive testen din Metti :D Kryyser alt jeg har for at du får en positiv test i morgen også :)

 

Jeg er 12 dpoog testen min kunne ikke være hvitere :( Men men, da får jeg da bare vente til det blir min tur. Det er kanskje ikke noe stas å være dårlig i Las vegas ;) Jeg var hos fastlegen i dag. Det viser seg at jeg ikke har fått noe virkning av Metformin i det hele tatt :( Så jeg har da gått gjennom all den dritten for ingenting :(

 

Håper dere får en fantastisk helg. Solen skinner fortsatt her. Ligger på sofa og nyter livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...