Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Over og ut

Svakere test i dag og økende blødning

 

Nå griner eg under brillene på familiedag i bygda der vi har hytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så leit Metti :( Har så lyst til å holde rundt deg og si noen trøstende ord. Føler at ord strekker ikke til. Jeg er så utrolig trist på dine vegne for dette var ikke meninga skulle skje deg. Bare ikke mist motet sjøl om det er tungt nå for jeg veit at du vil bli gravid søta og det kommer ei jente til deg ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Metti, sender deg en god klem. Vet ikke hva jeg skal si vennen. Tenker på deg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti sender deg en stor klem! Dette var ikke noe gøy å lese. Men hør på Dossas magiske ord :)

 

Cornflake - teite, teite tanta. også på burdagen da! ÆSJ! Men Gratulerer med dagen! :)

 

Tusen takk for alle gratulasjoner! :) <3 Har jo havnet i min egen, lille boble, sev om jeg er ganske rolig. Jeg tør liksom ikke heeelt glede meg før jeg vet at det er noe inni der, men det er det jo noen uker til kan sjekkes. Så håper jeg klarer å vÆre rolig og ikke bekymre, men slappe av og kose meg den kommende måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

Hallo alle sammen!

 

Mette: krysser fingrene for at det skal bra med spiren din!!! Føler med deg...

 

Cornflake: huff, den jækla tanta!!!!!!! Men neste gang skal du se at det er din tur :) og gratulerer med dagen :)

 

Renate: håper du er gravid, krysser fingrene for deg :)

 

Tyr82: gratulerer så masse til deg!!! Johoooo!!!

 

Jeg er i dpo-land, men er litt usikker på når el var...så vet ikke helt hvor langt inn i dpo-land jeg er. Ingen symptomer hvertfall, bare merker litt økt hvitaktig utflod, men vet ikke hva det kommer av. IKM er ikke før 7 juni tror jeg. Litt vanskelig å vite Pga sa forrige syklus. Men jeg koser meg i sola, har akkurat slomra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

...litt i hengekøya....så utrolig deilig med sommer!!!! Har fri hele pinsen, og helt frem til neste helg. Livet er ganske så herlig :)

 

Den gullfisk bollen på Facebook, er den åpen for oss alle her inne?

 

Og Dossa, hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Metti </3 :( Jeg nekter å godta dette.. Kan det under noen som helst omstendighet være at det går bra likevel? Dette er så forbasket urettferdig.. Jeg får nok mensen to dager for tidlig nå, er her med deg vakre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta! Det er så utrolig kjipt det dere gjennomgår nå, både Metti og Cornflake. Så mye belastninger som dere må gjennom for å oppnå en etterlengtet spire. Metti, setter min lit til et av de åtte eggene på frys. Nå må det være deres tur snart!

Og Cornflake, mensen på bursdagen er rett og slett blodig utettferdig:( Håper uansett at det ikke ødela dagen din, Jeg fikk mensen under gaveutdelingen på julaften, og tenkte at dette blir for drøyt, og to måneder etter satt spira.. Så kanskje noen av oss bare må langt nok ned i kjelleren for å lykkes?

Sender en stoor trøsteklem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus, jeg er også i dpo land :) er vel ca 8 dpo tenker jeg så det blir jo litt spennende å se om tanta dukker opp neste helg, sjøl om jeg er veldig godt forberedt på det.

Jeg føler bare at det er ikke min tur ennå.

 

Er det noen jeg ønsker skal bli gravide før meg så er det våre søte jenter Metti og Cornflake :wub:

Jeg kan gladelig vente hvis dere får oppfylt drømmen deres :D

Det må snart snu seg for dere, så derfor må dere holde motet oppe vakringer :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare en ting å sei

 

eg e knekt !!!

 

takk for klemmer og omtanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti!!!! Sender deg en stooor klem. Neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode ord og klemmer :wub: Jeg er så rørt altså. Jeg har hatt en fantastisk dag, selv om den stygge heksa kom. Det må bli min tur en gang, så jeg prøver å se fram til den dagen. Jeg er o nærmere drømmen min for hver dag som går (håper jeg).

 

Sender deg en stooooooor klem Metti.

 

Superduper glad i deg også Dossa :)

 

Og jenter, her var det masse kaker igjen etter selskap. Så kom innom og spis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit at mensen kom idag Cornflake, så det er godt å lese at du har hatt en fin dag tross alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg på jobb og forbanner meg over at det er helligdager!! Skulle så gjerne vært på apoteket i morgen for å få kjøpt en test. Blir sprø av alle symptomene på alt jeg har. Skal heldigvis jobbe i morgen kveld, så skal bare hjem å sove etter nattevakt før det er på igjen. (fordelen med helligdagene er at jeg får godt ekstra betalt) Og viser testen på tirsdag NEGATIVT, vurderer jeg å kontakte legen... Må da gå an å få orden på syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! sender deg en stor klem Metti! og som dossa sier, jeg er også sikker på at dere får drømmen oppfylt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Metti: Hvordan går det med deg? Er alt håp ute? Skulle så inderlig ønske at du kunne juble høyt nå! Sender deg en diger klem :wub:

 

Cornflake: Så godt å høre at du hadde en fin bursdag til tross for høyst uønsket besøk :) Skulle så gjerne kommet å hjulpet deg å spise resten av kakene .p Sender deg en god klem også :wub:

 

På lørdag var vi i dåp på ettermiddagen 1,5 time hjemmefra, så vi kom hjem rett før grand prix begynte..og Leah hadde selvsagt sovet i bilen, så vi koste oss alle sammen med pizza, godteri og grand prix :) Så i går sov vi faktisk til 9.45 og sto opp til 15 grader og sol...og søstra mi hadde sendt meg mld med spm om vi ville være med henne og tantesnuppa til hytta til mams og paps, de skulle kjøre 10 så det var så vidt vi fikk være med siden vi sov så mye :P Da var det bare rett opp, få på klær og gi Leah mat i hånda og rett ut i søsters bil :) Var veldig koselig på hytta, vi var masse ute å lekte, men uttpå formiddagen ble det storm og styrtregn..og bare 6-7 grader..så bare så vidt vi kom oss hjem, vanskelig kjøreforhold og fare for at brua vi må over skulle stenge pga vinden :o Men vi kom oss hel hjem og hadde hatt en superkoselig dag :D

 

I dag skal vi muligens få besøk av ei venninne og hennes jente på 1 år, de er i byen denne helga fordi de har vært i en annen dåp, så det blir gøy om de kommer innom :)

 

Ellers er det vått og kaldt ute, så håper dere sender godværet min vei når dere er ferdig med det ;)

 

Ha en flott dag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå føles alt så urettferdig her sliter eg i to år og hår på hormoner og uttak , overstimulering Osv . Så ender det i kjemisk mens vennene mine bare har et samleie så er det fikset. Mine tre nærmeste venniner har brukt en Mnd alle sammen.

 

Føles håpløst at vi noen gang ska komme i mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, krysser fingra for deg og håper at du bare produserer hcg veldig seint. Har så lyst på positive tester i denne bollen vår, det fortjener vi virkelig :)

 

Metti :wub: vil bare holde rundt deg og trøste deg :) Livet er ikke rettferdig og det er tungt å svelge at vi må slite mens andre får det til så lett som bare det.

Jeg unner deg all verdens lykke Mettisnuppa :D Og det skal bli din tur snart, det bare må det!!! Sender deg en god klem :D

 

Leah, høres ut som dere virkelig har hatt det fint :)

 

Er ikke like varmt idag som det har vært. Men deilig å kunne "puste" igjen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper også at jeg produserer sent HCG. Nå er det 14 dager siden jeg hadde den halve positive EL testen, så skal teste i morgen. Kjøper meg EN test på butikken i morgen for å se. Klarer ikke å vente.

 

Forsatt slim og oppblåst med "mensen"smerter. Rare greier!

 

Nesten nettopp våkna etter nattevakt, og skal på jobb igjen om 40 minutter!! TRøTT.NO! Har heldigvis fri i morgen og onsdag dag :) Så går tiden til i morgen tidlig fortere.. Haha! Har sovet hos mamma og pappa i dag, siden Ilyas er hjemme. Så slipper han å måtte være stille og ta hensyn til meg. Skulle gjerne reist hjemom en tur og kost litt med han, men det blir vel ikke så populært når jeg reiser igjen - like fort som jeg kom. Hehe! Så da blir det mer kos i morgen istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i litt forskjellige gjøremål.. Idag har vi oljet ferdig altanene (5 stk) beisa ferdig garasjen bytta registerreim på ducatien og hilst svigerinna velkommen. Og allerhelst burde vi legge noen aksjer da ventet el er imorgen.

Bryllupet er på lørdag og vi håper vi har kontroll. Gubben overlevde utdrikkingslaget, men måtte en liten tur på sykehus for observasjon over natta grunnet rifter i spiserøret. Stakkaren spydde blod.

Så nå sitter jeg egentlig å lurer på hva annet jeg har glemt å huske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Beklage at eg ikkje kommentere innleggene deres men er i min egen boble...

 

Fikk mensen i dag så da er det over !! Snakka me Hausken og de sa at får eg 28 dagers syklus så får eg forsøk i juli får eg noen dager lenger blir det August... Håper soneterapeuten min kan hjelpe meg med det.

 

Eller så reise eg te Rhodos på søndag :) og har bestemt meg for å leve livet disse syklusene. Nå blir det røyk, drinker og litt cola( på Rhodos ) Skal ikke tenke eggløsning og ikm for eggmodningen min er jo for dårlig uansett men PRØVER å senke skuldrene slik at eg kan nyte livet så kan vi se hva som skjer

 

Har det fremdeles tungt men bearbeide nå før eg reise tenke eg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Metti :wub: du er ei sterk jente som vil komme deg gjennom dette sammen med din mann. Husk å gi deg lov til å sørge og gråte. Ikke glem at du har god støtte fra alle sammen i denne bollen :D :D Vi er her for deg vennen <3<3

Blir deilig med en tur til Rhodos tenker jeg, få tankene over på noe annet. Kose deg kjempe masse, bli brun og lekker også tenker vi positivt at neste gang så sitter spiren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Sydenferie høres ikke feil ut nei Metti. Jeg er så klar til å reise bort :D

 

I morgen skal jeg veies!!! Føler at jeg ikke har gått ned et eneste gram siste to ukene.....ææssssjjjjj!!

 

Hvordan går det Dossasnuppa?

 

Hm...jeg er litt gullfisk i dag...hm...kanskje litt mat hjelper :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...